abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90580075
Zit er meer btw op winterbanden dan?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_90580134
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef fioooon het volgende:

[..]

BTW.... allemaal weer extra inkomsten.
Jij had (toen puntje bij paaltje kwam) toch die test tegen DS4 afgewezen?
Ik denk dat jij er verstandig aan doet om even een toontje lager te zingen en het fijn moet houden bij discussies in PTA die niet over winterbanden gaan.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_90580137
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:49 schreef xenobinol het volgende:

Veel mensen weten dat ze met hun winterbanden kunnen doorjakkeren over de sneeuw, dat bange mensen op normale banden dit angst inboezemt moet wel wat zeggen over de effectiviteit van winterbanden. Ik vermoed dat mensen die verongelukken onder winterse omstandigheden uberhaupt weinig tot geen inzicht hadden in de omstandigheden waarin ze omkwamen. Dat staat gewoon los van het type band onder je auto.
De bange mensen zijn juist de winterbanden-rijders.
pi_90580191
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:41 schreef fioooon het volgende:

[..]

Vergeet de stallingskosten niet van het setje banden die je niet gebruikt.
:')
pi_90580317
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:44 schreef huhggh het volgende:

[..]

Jij had (toen puntje bij paaltje kwam) toch die test tegen DS4 afgewezen?
Niet afgewezen. Het tijdstip die hij aangaf kwam mij niet uit. Dat is heel wat anders.

quote:
Ik denk dat jij er verstandig aan doet om even een toontje lager te zingen en het fijn moet houden bij discussies in PTA die niet over winterbanden gaan.
Ben jij er zo 1. Mensen die een andere mening hebben dan jij moeten hun mond houden. Jij bent iets te laat geboren. We leven nu in een andere tijd hoor.
pi_90580387
Nee hoor, je moet je mond houden omdat je argumenten geen steek houden. Dat is wat anders.
pi_90580432
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Sloggi het volgende:
Nee hoor, je moet je mond houden omdat je argumenten geen steek houden. Dat is wat anders.
Dat is hetzelfde.
pi_90580766
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:44 schreef fioooon het volgende:

[..]

De bange mensen zijn juist de winterbanden-rijders.
Er is een groot verschil tussen een rationele angst en stupiditeit
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_90581391
Tsja, en angst waarvoor. Dat beetje sneeuw dat in Nederland valt worden enorm opgeblazen. We zijn het natuurlijk ook niet gewend. Heel Nederland is vleugellam. Treinen rijden niet meer... mensen worden aangereden binnen te blijven. In Rusland lachen ze ons uit met dat Mickeymouse-sneeuw wat hier valt.
pi_90581394
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen een rationele angst en stupiditeit
Gisteren nogal wat botsauto's op wat parkeerterreinen tegengekomen.
Vaak van die busjes (massa is immers meer momentum)
Loop ik naar die mensen toe om te vragen of ze met winterbanden rijden.
Kreeg ik van een het antwoord: "Nee, maar hele goede zomerbanden" .....right...... dat zag ik dus.
Gelukkig geen zichtbare schade voor de ander, maar de bumpertje kussen slaat natuurlijjk nergens op en is te voorkomen.
Faal van de eeuw.
pi_90581506
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef fioooon het volgende:
Tsja, en angst waarvoor. Dat beetje sneeuw dat in Nederland valt worden enorm opgeblazen. We zijn het natuurlijk ook niet gewend. Heel Nederland is vleugellam. Treinen rijden niet meer... mensen worden aangereden binnen te blijven. In Rusland lachen ze ons uit met dat Mickeymouse-sneeuw wat hier valt.
Ben jij hier nou nog steeds?
Hoe dan ook, angst is goed.
Veel mensen mijden op dit moment de weg en dat betekent meer weg voor mij. ^O^
Faal van de eeuw.
pi_90581527
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef huhggh het volgende:

[..]

Gisteren nogal wat botsauto's op wat parkeerterreinen tegengekomen.
Vaak van die busjes (massa is immers meer momentum)
Loop ik naar die mensen toe om te vragen of ze met winterbanden rijden.
Kreeg ik van een het antwoord: "Nee, maar hele goede zomerbanden" .....right...... dat zag ik dus.
Gelukkig geen zichtbare schade voor de ander, maar de bumpertje kussen slaat natuurlijjk nergens op en is te voorkomen.
Je had moeten aanraden om niet teveel gas te geven en gewoon in z'n 2e versnelling op laten trekken. Moet je eens kijken wat er dan gebeurt!!
pi_90581579
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ben jij hier nou nog steeds?
Hoe dan ook, angst is goed.
Veel mensen mijden op dit moment de weg en dat betekend meer weg voor mij. ^O^
Yep, en voor mij! Des te meer wegdek voor mij des te harder ik de handrem aan kan trekken voor wat slipplezier _O_
pi_90581655
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef fioooon het volgende:

[..]

Je had moeten aanraden om niet teveel gas te geven en gewoon in z'n 2e versnelling op laten trekken. Moet je eens kijken wat er dan gebeurt!!
Hij reed al extreem voorzichtig, dus het kan best zo zijn dat hij al reed in z'n 2e versnelling.
Zoals het hoort bij mensen die rijden op zomerbanden.
Faal van de eeuw.
pi_90581795
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef fioooon het volgende:

[..]

Yep, en voor mij! Des te meer wegdek voor mij des te harder ik de handrem aan kan trekken voor wat slipplezier _O_
Yep, mensen op zomerbanden slippen inderdaad.
Maar goed, jij bent volgens mij ook zo'n josti die ik normaliter in Suzuki Swifts of Golfjes tegenkomen, dus houdt afstand jong.
Want als ik rem trap sta ik stil, terwijl jij nog achter mij aan het doorglijden bent.
Faal van de eeuw.
pi_90581916
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:20 schreef huhggh het volgende:

[..]

Yep, mensen op zomerbanden slippen inderdaad.
Maar goed, jij bent volgens mij ook zo'n josti die ik normaliter in Suzuki Swifts of Golfjes tegenkomen, dus houdt afstand jong.
Want als ik rem trap sta ik stil, terwijl jij nog achter mij aan het doorglijden bent.
Als jij stil staat dan staat de gene die achter je rijdt ook zo stil. Alleen jij ben volgens mij zo'n josti die onverzekerd rond rijdt dus dan wordt dat remgrapje van je een dure aangelegenheid.
pi_90581921
quote:
Op woensdag 29 december 2010 13:47 schreef fioooon het volgende:

Niet afgewezen. Het tijdstip die hij aangaf kwam mij niet uit. Dat is heel wat anders.
Hoho... ik heb data voorgesteld, maar ook jij mocht een voorstel doen. En zelfs op de dag dat jij langs hazeldonk kwam heb jij niets voorgesteld.

Je was duidelijk toen je aangaf vanwege je werk niet te kunnen en je vertelde dat je 7dagen in de week werkte. Kortom:jij kan nooit.

Je denkt misschien dat iedereen gek is...
pi_90581970
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hoho... ik heb data voorgesteld, maar ook jij mocht een voorstel doen. En zelfs op de dag dat jij langs hazeldonk kwam heb jij niets voorgesteld.

Je was duidelijk toen je aangaf vanwege je werk niet te kunnen en je vertelde dat je 7dagen in de week werkte. Kortom:jij kan nooit.

Je denkt misschien dat iedereen gek is...
Nee, dan moet er ook echt sneeuw liggen en ik ging voor mijn werk naar Antwerpen toe dus ook dan had het niet uitgekomen.
pi_90590866
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef fioooon het volgende:

Nee, dan moet er ook echt sneeuw liggen
Dat lag er gewoon.

quote:
en ik ging voor mijn werk naar Antwerpen toe dus ook dan had het niet uitgekomen.
Ook op de terugweg niet?

Voor iemand die een ander uit daagt heb je verdomd veel smoesjes. Ik geloof niet in mensen die nooit kunnen.
pi_90591139
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat lag er gewoon.

Ook op de terugweg niet?

Voor iemand die een ander uit daagt heb je verdomd veel smoesjes. Ik geloof niet in mensen die nooit kunnen.
Ja jongen, er zijn ook nog mensen die niet alle tijd van de wereld hebben zoals jij. Gek he?
pi_90592435
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:23 schreef fioooon het volgende:

[..]

Als jij stil staat dan staat de gene die achter je rijdt ook zo stil. Alleen jij ben volgens mij zo'n josti die onverzekerd rond rijdt dus dan wordt dat remgrapje van je een dure aangelegenheid.
Wat een vreselijk domme opmerking weer.
Nummer zoveel? inmiddels.
Nergens zou je uit op kunnen maken dat ik onverzekerd rondrijd.
Ten eerste is dat bij wet al verboden, dus praat geen onzin.

Ten tweede maak jij je per opmerking hiermee steeds belachelijker.
Faal van de eeuw.
pi_90592485
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef fioooon het volgende:

[..]

Ja jongen, er zijn ook nog mensen die niet alle tijd van de wereld hebben zoals jij. Gek he?
Ik zie je al de hele middag hier opsten, dus zo'n druk bestaan heb jij dus ook weer niet.
Nouja......druk op het Fok!forum. :')
Faal van de eeuw.
pi_90593896
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ik zie je al de hele middag hier opsten, dus zo'n druk bestaan heb jij dus ook weer niet.
Nouja......druk op het Fok!forum. :')
Telefoondienst he... en dat in de vakantie dus je moet wel wat doen voor die paar stuivers per maand. Ik moet hard werken want ik ben namelijk aan het sparen voor een Porsche!
pi_90598574
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef fioooon het volgende:
Tip : koop winterbanden, kun je lekker doorrijden en heb je meer tijd over.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_90598728
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef fioooon het volgende:

[..]

Telefoondienst he... en dat in de vakantie dus je moet wel wat doen voor die paar stuivers per maand. Ik moet hard werken want ik ben namelijk aan het sparen voor een Porsche!
¤1000 voor een paar uurtjes van je tijd, lijkt me een prima tijdsinvestering.

Of jij moet de uitslag al weten natuurlijk.....
pi_90600489
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef elcastel het volgende:

[..]

Tip : koop winterbanden, kun je lekker doorrijden en heb je meer tijd over.
Om winterbanden om te leggen heb je ook tijd nodig. En dan ben ik aan het werk. Daarom rij ik altijd in jonge auto's die nog niet voor de APK keuring hoeven omdat ik geen tijd heb om mijn auto APK te laten keuren. 'savonds zijn die gasten altijd dicht.
pi_90600606
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

¤1000 voor een paar uurtjes van je tijd, lijkt me een prima tijdsinvestering.

Of jij moet de uitslag al weten natuurlijk.....
Dat is zeker waar. Maar je moet de tijd wel hebben. Alleen de tijd is me al 1000 euro waard. In mei heb ik pas weer vakantie. Maar dan ga ik naar een zomeroord toe. Dan verlies ik het van DS4 want ik heb maar een 1000cc'tje.
pi_90601723
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:14 schreef fioooon het volgende:
Om winterbanden om te leggen heb je ook tijd nodig. En dan ben ik aan het werk. Daarom rij ik altijd in jonge auto's die nog niet voor de APK keuring hoeven omdat ik geen tijd heb om mijn auto APK te laten keuren. 'savonds zijn die gasten altijd dicht.
Ik weet niet je ermee wilt zeggen maar het klinkt mij als dat je onnodig hoge uitgaven maakt aan de verkeerde dingen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_90601761
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:13 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Winterbanden onder 6 miljoen auto's ook :p
Nee, want als je winterbanden onder je hok laat zetten liggen je zomerbanden fijn in de stalling. Dus hey, geen slijtage. Alleen wat opslagkosten als je ze zelf niet ff in de berging wilt leggen.

Overigens erg vreemd dat winterbanden (in jouw opinie) blijkbaar nauwelijks effect sorteren. De verzekeraars denken er toch anders over.
pi_90603007
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 18:04 schreef fioooon het volgende:
Ach, winterbanden verplicht stellen roepen we al jaren. Dat komt er toch niet door. Hooguit werkverkeer: vrachtwagens, bussen, taxi's.
En wie krijgen er bekeuringen bij verplichtingen? Juist, geparkeerde auto's, die misschien de hele winter niet rijden. Bij een rijdende auto is niet te zien wat voor type banden eronder zitten.

Winterbanden zijn per saldo onveiliger. Afgelopen zondag hebben we dat in hart van nederland kunnen zien. Een stoere kijk-mij-winterbanden-hebben-automobilist ziet dat een cameraploeg vanaf de berm staat te filmen en moet even laten zien dat hij er wel met 120 voorbij kan, raakt daarbij een andere auto en bots terwijl hij 180 graden rond gaat twee keer tegen de vangrail.
Winterbanden helpen alleen bij verse sneeuw. Op gladde wegen zijn alle banden gelijk. Het enige type band dat de veiligheid kan vergroten is de regenband, voor de maanden september en oktober.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_90603272
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef fioooon het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Maar je moet de tijd wel hebben. Alleen de tijd is me al 1000 euro waard. In mei heb ik pas weer vakantie. Maar dan ga ik naar een zomeroord toe. Dan verlies ik het van DS4 want ik heb maar een 1000cc'tje.
:')
pi_90603890
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef ouderejongere het volgende:

Winterbanden helpen alleen bij verse sneeuw. Op gladde wegen zijn alle banden gelijk. Het enige type band dat de veiligheid kan vergroten is de regenband, voor de maanden september en oktober.
Als je nou de moeite zou nemen om eens naar de testen te kijken zou je zien hoeveel onzin je hier hebt neergezet. Onder de 7 graden presteren ze al beter en de voordelen op gladde wegen zijn evident (remweg veel korter, meer grip).
  woensdag 29 december 2010 @ 22:40:59 #83
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_90605027
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
En wie krijgen er bekeuringen bij verplichtingen? Juist, geparkeerde auto's, die misschien de hele winter niet rijden. Bij een rijdende auto is niet te zien wat voor type banden eronder zitten.

Winterbanden zijn per saldo onveiliger. Afgelopen zondag hebben we dat in hart van nederland kunnen zien. Een stoere kijk-mij-winterbanden-hebben-automobilist ziet dat een cameraploeg vanaf de berm staat te filmen en moet even laten zien dat hij er wel met 120 voorbij kan, raakt daarbij een andere auto en bots terwijl hij 180 graden rond gaat twee keer tegen de vangrail.
Dat ligt dus niet aan winterbanden, maar een of andere dombo die totaal ongeschikt is voor een rijbewijs.
quote:
Ook op aangereden sneeuw heb je meer aan winterbanden, soms is dat heel weinig, maar over het algemeen is het nog steeds merkbaar.
Op ijs, ja, daar heb je ook niet zo heel veel meer aan je winterbanden. Maar nog minder aan je zomerbanden...
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_90616813
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef justanick het volgende:

Overigens erg vreemd dat winterbanden (in jouw opinie) blijkbaar nauwelijks effect sorteren. De verzekeraars denken er toch anders over.
Ja, de verzekeraar neemt alles aan want de bandenboer zegt.
pi_90616841
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 08:55 schreef fioooon het volgende:

Ja, de verzekeraar neemt alles aan want de bandenboer zegt.
Ja, want de ongevallencijfers worden door de bandenboer bijgehouden. Hoe komt justanick er ook bij dat er mensen zijn die een schade melden bij de verzekeraars. Wat een domoor zeg...
pi_90616910
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef justanick het volgende:

[..]

Als je nou de moeite zou nemen om eens naar de testen te kijken zou je zien hoeveel onzin je hier hebt neergezet. Onder de 7 graden presteren ze al beter en de voordelen op gladde wegen zijn evident (remweg veel korter, meer grip).
Ik raak niet zo onder de indruk van die tests hoor. Ten eerste is er niks mis met een beetje glijden en ten tweede als je eenmaal begint te glijden dan ga je natuurlijk niet niks doen en maar een beetje appelig uit je ogen kijken en wachten tot ie stil staat en ook nog eens op je rem staan. Nee, je laat gewoon je rem los en hop je hebt weer grip op de sneeuw. Als het wel op het ijs is wat eigenlijk alleen maar voor komt in wijken waar je al niet hard kunt rijden en waarop winterbanden ook gewoon gaan glijden dan moet je gewoon op je snelheid letten. En zeker niet remmen zoals ze in de tests doen ( wel begrijpelijk natuurlijk want daarom is het een test. ).

Laat alle mensen gewoon eens een verplichte slipcursus doen. Dat is veel effectiever want ook met winterbanden kun je in de slip raken en als het dan eenmaal zo ver is dan reageren ze altijd fout zodat ze altijd brokken maken.
pi_90616955
Jij hebt echt een plaat voor je kop.
pi_90617030
Of wat ook een mogelijkheid zou kunnen zijn is een winter-rijbewijs. Mensen moeten slagen voor het rijden onder gladde omstandigheden. Zo niet dan mogen ze de weg niet op en anders wel.
Want het zijn vaak altijd dezelfde die ongelukken maken. De 1 maakt 6x per jaar brokken en de ander nooit.
pi_90617250
Zolang deze hoeveelheden sneeuw nog niet vallen komen er bij mij geen winterbanden om:
pi_90618583
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:03 schreef fioooon het volgende:

[..]

Ik raak niet zo onder de indruk van die tests hoor. Ten eerste is er niks mis met een beetje glijden en ten tweede als je eenmaal begint te glijden dan ga je natuurlijk niet niks doen en maar een beetje appelig uit je ogen kijken en wachten tot ie stil staat en ook nog eens op je rem staan. Nee, je laat gewoon je rem los en hop je hebt weer grip op de sneeuw. Als het wel op het ijs is wat eigenlijk alleen maar voor komt in wijken waar je al niet hard kunt rijden en waarop winterbanden ook gewoon gaan glijden dan moet je gewoon op je snelheid letten. En zeker niet remmen zoals ze in de tests doen ( wel begrijpelijk natuurlijk want daarom is het een test. ).
Met winterbanden ga je minder snel glijden. Je hebt er (veel) meer grip mee. Dus sta je gewoon sneller stil als er wat gebeurt. Zo simpel is het. En dat is vooral in woonwijken veel veiliger. Of wil jij soms beweren dat je nog nooit vol in de ankers bent gegaan omdat er een kind onverwacht overstak?
pi_90620226
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef justanick het volgende:

[..]

Onder winterse omstandigheden zijn winterbanden superieur.
Maar ik heb nog geen enkele test gezien waaruit blijkt dat winterbanden onder de 7 graden al beter presteren. Dus tussen de 0 en 7 graden.
Ik hoor het voornamelijk in de reclames van Michelin.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  donderdag 30 december 2010 @ 11:38:50 #92
326628 Pietje28
Het is zo simpel allemaal...
pi_90620951
Grappig dat de moraalridders hier weer hoog van de daken schreeuwen over hoe winterbanden verplicht moeten worden en hoe mensen zonder complete aso's zijn.

Maar vinden deze mensen dan ook dat alle (beetje) oudere auto's van de weg gehaald moeten worden. Daar zit immers geen ABS, traction control en ESP op. Deze systemen bij elkaar zorgen het hele jaar door voor veiligheid. Zullen dus veel auto's van de weg af moeten dan (als de moraalriddertjes consequent zijn).
pi_90622130
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:03 schreef fioooon het volgende:

[..]
Ten eerste is er niks mis met een beetje glijden
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_90622161
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef Pietje28 het volgende:
Grappig dat de moraalridders hier weer hoog van de daken schreeuwen over hoe winterbanden verplicht moeten worden en hoe mensen zonder complete aso's zijn.
Ik heb niet veel mensen zien pleiten voor een verplichting.
pi_90622237
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:13 schreef fioooon het volgende:
Of wat ook een mogelijkheid zou kunnen zijn is een winter-rijbewijs. Mensen moeten slagen voor het rijden onder gladde omstandigheden. Zo niet dan mogen ze de weg niet op en anders wel.
Want het zijn vaak altijd dezelfde die ongelukken maken. De 1 maakt 6x per jaar brokken en de ander nooit.
ben je helemaal zot of zo.
dan kunnen wij mannen na het werk ook nog boodschappen gaan doen omdat geen enkele vrouw nog boodschappen kan doen
pi_90623606
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:09 schreef jasperkandie het volgende:

[..]

ben je helemaal zot of zo.
dan kunnen wij mannen na het werk ook nog boodschappen gaan doen omdat geen enkele vrouw nog boodschappen kan doen
Dat is zeker waar.... ik ga die boodschappen dan ook echt niet halen. Dan pakt ze de bus maar.
pi_90623651
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb niet veel mensen zien pleiten voor een verplichting.
Het merendeel van de posters hier zou dat wel willen hoor.
pi_90623843
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef Pietje28 het volgende:

Maar vinden deze mensen dan ook dat alle (beetje) oudere auto's van de weg gehaald moeten worden. Daar zit immers geen ABS, traction control en ESP op. Deze systemen bij elkaar zorgen het hele jaar door voor veiligheid. Zullen dus veel auto's van de weg af moeten dan (als de moraalriddertjes consequent zijn).
Inderdaad, maar dat gaat ze dan weer te ver. Zo erg nemen ze het ook weer niet op voor de veiligheid. Het is ook allemaal een wassen neus die pro winterbanden freaks.
pi_90624226
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef fioooon het volgende:

[..]

Het merendeel van de posters hier zou dat wel willen hoor.
Noem ze eens op dan.
pi_90624765
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Noem ze eens op dan.
Lees dit draadje eens en de mening van de posters.... daar valt een hoop uit te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')