Ik weet niet waarom..quote:Op zondag 26 december 2010 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrijdag naar vrienden geweest en gister naar de familie van Beetman, nu een dagje lekker rustig thuis.En die van u?
Ik wel een type 'van Hinsbergen', dat was vroeger een mannetje, nu een vrouwtjequote:Op zondag 26 december 2010 12:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom..
Maar elke keer als ik de naam Beetman hier zie, uiteraard veelal in jouw posts, moet ik denken aan een type ' van Binsbergen'
(quote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Uiteindelijk ben ik maar naar huis gegaan en heerlijk gaan slapen
Ja, dat is idd wel weird. Als ik jou was zou ik gewoon lekker rustig de tijd voor mezelf nemen, lekker lang douchen/in bad, maskertje, boek lezen, gewoon relaxen. Het is vooral weird, ik begrijp het hoor, ik heb met kerst ook altijd een heel dubbel gevoel.quote:Op zondag 26 december 2010 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vooral weird dus... Gisteren volgevreten bij ouders, was wel gezellig, wat ik vandaag compenseer met een dag brood ofzo.
Zo'n 2e kerstdag niets doen is toch niet leuk in je uppie.
neequote:Op zondag 26 december 2010 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
(
Geen drie mannen en een eettafel begrijp ik? ;
Waarom heb jij eig precies dat dubbele gevoel?quote:Op zondag 26 december 2010 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wel weird. Als ik jou was zou ik gewoon lekker rustig de tijd voor mezelf nemen, lekker lang douchen/in bad, maskertje, boek lezen, gewoon relaxen. Het is vooral weird, ik begrijp het hoor, ik heb met kerst ook altijd een heel dubbel gevoel.
Hahahahahahhaha dat is hij dus echt totaaaaaaaaaaaaal niet!quote:Op zondag 26 december 2010 12:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom..
Maar elke keer als ik de naam Beetman hier zie, uiteraard veelal in jouw posts, moet ik denken aan een type ' van Binsbergen'
quote:Op zondag 26 december 2010 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wel weird. Als ik jou was zou ik gewoon lekker rustig de tijd voor mezelf nemen, lekker lang douchen/in bad, maskertje, boek lezen, gewoon relaxen. Het is vooral weird, ik begrijp het hoor, ik heb met kerst ook altijd een heel dubbel gevoel.
Bah, naar!quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks naar Utrecht, enerzijds wel zin in ben hier weer lang genoeg geweest, maar t feit dat ik daar helemaal alleen ga zijn staat me ook wrl wat tegen a hja
Ik heb al jaren geen contact met mijn ouders, en ondanks dat dat een keuze is, is het soms wel even moeilijk met Kerst. Vooral omdat dat bij ons thuis heel uitbundig gevierd werd altijd.quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij eig precies dat dubbele gevoel?
Ah, vandaar dat je m'n Facebookuitnodiging nog niet hebt geaccepteerd.quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Kluts het volgende:
Hahahahahahhaha dat is hij dus echt totaaaaaaaaaaaaal niet!
Ik val niet op studenten/corpsballen/kakkers. En zij niet op mij.
Is ook lastig, zeker als je altijd anders gewend bent.quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heb al lang onder de douche gestaan enzo. Maar ik kan dat gevoel van 'ik wil iets doen' moeilijk onderdrukken
Ondanks dat, nog een fijne kerst, Klutsquote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen contact met mijn ouders, en ondanks dat dat een keuze is, is het soms wel even moeilijk met Kerst. Vooral omdat dat bij ons thuis heel uitbundig gevierd werd altijd.
Jawel!quote:Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je m'n Facebookuitnodiging nog niet hebt geaccepteerd.
Owja, er begint weer een belletje te rinkelen.quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen contact met mijn ouders, en ondanks dat dat een keuze is, is het soms wel even moeilijk met Kerst. Vooral omdat dat bij ons thuis heel uitbundig gevierd werd altijd.
Van Binsbergen is dus een mooiere lulquote:Op zondag 26 december 2010 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wel een type 'van Hinsbergen', dat was vroeger een mannetje, nu een vrouwtjeen had/heeft wat met mijn oude muzieklerares
Lief.quote:Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ondanks dat, nog een fijne kerst, Kluts
Ja nee, niet dat ik zo weet...quote:Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is ook lastig, zeker als je altijd anders gewend bent.Geen vrienden ofzo die toevallig ook niks aan het doen zijn?
ik doe al jaren weinig/niks met kerst, dus weinig anders dit jaar
Ja, harstikke leuk! Gister naar zijn familie geweest, was heel gezellig.quote:Op zondag 26 december 2010 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja, er begint weer een belletje te rinkelen.
Logisch ook dat het moeilijk blijft, ook omdat je weet hoe het kon zijn.
Maar nu dus wel leuk met Beetman?
Daaromquote:Op zondag 26 december 2010 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lief.Ach, zoals Beetman gister tegen me zei: Er zijn een hele hoop andere mensen die wel heel graag kerst met me vieren.
Muziek hard aan dan maar en beetje meebleren en iets doen wat je al een tijdje niet hebt gedaan (geen idee watquote:Op zondag 26 december 2010 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, niet dat ik zo weet...
quote:Op zondag 26 december 2010 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
DaaromJij bent haske leuk dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Ahaa..quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahahahahahhaha dat is hij dus echt totaaaaaaaaaaaaal niet!
Ik val niet op studenten/corpsballen/kakkers. En zij niet op mij.
Wat had je in gedachten?quote:
Oh wacht, is dat dat tv programma met 'he lullo, heb je nog geneukt?' met dat rare accent?quote:Op zondag 26 december 2010 12:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Van Binsbergen is dus een mooiere lul
Van Hinsbergen is een leipe gast.
Wat een toeval!quote:
Kijk aan!quote:Op zondag 26 december 2010 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, harstikke leuk! Gister naar zijn familie geweest, was heel gezellig.
Van Binsbergen, LUL!quote:Op zondag 26 december 2010 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wacht, is dat dat tv programma met 'he lullo, heb je nog geneukt?' met dat rare accent?
Had ik al verteld dat ik een jurkje heb gekocht vrijdag?quote:
Wil je iets doen, omdat het Kerst is?quote:Op zondag 26 december 2010 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, niet dat ik zo weet...
Dus toch wel! Ik keek dat altijdquote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van Binsbergen, LUL!
Ik vind vooral dat stuk over Ajax en de Champions League zo grappig. En die hoer.
Hier en nu?quote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat jij heel goed wat kan verzinnen
FOTO!quote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik een jurkje heb gekocht vrijdag?
En van de week komt die zwarte binnen, als het goed is
Jesss...Kamphuys, Kerstens en Van Binsbergen.quote:Op zondag 26 december 2010 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wacht, is dat dat tv programma met 'he lullo, heb je nog geneukt?' met dat rare accent?
Ik heb daar DVD's van gehad.quote:
mja en ik heb niet eens n kerstgevoel ofzo, wordt. Hier niet uitgebreid gevierd eigenlijk maar moest ff weg van huis maar dat heeft lang genoeg geduurd nu haha maar desondanks zou t leuk zijn mrt n leuke vent of n goede vriendin (die ik niet heb ofzo) te zijn vanavond, ouders als gezelschap is toch andersquote:
Ja toch wel vanwege kerst, ik ben normaal gesproken best dol op kerst.quote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wil je iets doen, omdat het Kerst is?
Of wil je iets doen, omdat het anders "another" saaie zondag wordt?
Je houdt niet van voyeurs?quote:
Bins: "We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen"..quote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van Binsbergen, LUL!
Ik vind vooral dat stuk over Ajax en de Champions League zo grappig. En die hoer.
Jij komt trouwens toch ook naar de borrel 7-1 toch?quote:Op zondag 26 december 2010 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja en ik heb niet eens n kerstgevoel ofzo, wordt. Hier niet uitgebreid gevierd eigenlijk maar moest ff weg van huis maar dat heeft lang genoeg geduurd nu haha maar desondanks zou t leuk zijn mrt n leuke vent of n goede vriendin (die ik niet heb ofzo) te zijn vanavond, ouders als gezelschap is toch anders
Welke borrel van 7-1?quote:Op zondag 26 december 2010 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij komt trouwens toch ook naar de borrel 7-1 toch?
Ja, heb ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
welke borrel?quote:Op zondag 26 december 2010 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij komt trouwens toch ook naar de borrel 7-1 toch?
Ahaa...kan ik best in komen.quote:Op zondag 26 december 2010 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja toch wel vanwege kerst, ik ben normaal gesproken best dol op kerst.
Er zit een haar in mijn glas, de vloer is een tapijt van peuken,quote:Op zondag 26 december 2010 12:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bins: "We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen"..
Kamphuys: "Binsbergen, waar denk jij dat we geen gaan"?
"Ja, Athene.."
"Ja, en waarom?"
"......."
We gaan naar de halve finale Europacup luullll....afstandbediening ligt daar, NL 2...doeiiiiii"
quote:Op zondag 26 december 2010 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heb ikWel een slechte
Die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Wil of mag?quote:Op zondag 26 december 2010 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van een paar meiden
daar wil jij niet bij zijn
Vind ik ookquote:
Jurkjes.quote:Op zondag 26 december 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ookAan de voorkant zitten van die ruches en ik heb er een knalroze top onder voor wat meer kleur
Jaaaaaaaaa sgoeeddd luuuuull,, isssgoeddd.quote:Op zondag 26 december 2010 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zit een haar in mijn glas, de vloer is een tapijt van peuken,
Ik wou dat jij hier nu was om je stevig in je reet te neuken.
Dat stuk is ook hilarisch.
quote:Op zondag 26 december 2010 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heb ikWel een slechte
Das je zusje toch? Kan je een date regelen voor me met derSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn..... Mr. Desperate....quote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das je zusje toch? Kan je een date regelen voor me met der
Klopt en klopt.quote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa sgoeeddd luuuuull,, isssgoeddd.
Of als Kerst. een boek heeft geschreven, ook mooi.
De show was gewoon mooi, en bovendien heeft Kerstens (Herman Koch) ook een aantal leuke boeken geschreven.
Ja, ik heb er steeds meer, maar ze zijn zó ideaalquote:
Smooth, vriendquote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das je zusje toch? Kan je een date regelen voor me met der
Ik ben ook helemaal fan van minirokjes. die draag ik soms met legging en allstars met een leuk truitje erop, maar ik kan het ook netjes dragen met laarzen en een leuk topje.quote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb er steeds meer, maar ze zijn zó ideaalNetjes en casual tegelijk, heerlijk.
Kloptquote:Op zondag 26 december 2010 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal fan van minirokjes. die draag ik soms met legging en allstars met een leuk truitje erop, maar ik kan het ook netjes dragen met laarzen en een leuk topje.
Dan daarna. Je bent uitgenodigd voor een nieuwjaarsborrel dus.quote:Op zondag 26 december 2010 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan niet, moet werken tot 21.45
There is no such thing as te kort. Tenminste, niet snel voor mij.quote:Op zondag 26 december 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptIk vind alleen de minirokjes die nu in de winkel hangen té kort vaak. Wel zonde.
Met my big ass en lelijke benen is dat er zeker welquote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
There is no such thing as te kort. Tenminste, niet snel voor mij.
Maar ik heb veel meer kont dan jij, dus voordat een rokje daarover valt, moet hij wel wat langer zijnquote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
There is no such thing as te kort. Tenminste, niet snel voor mij.
Dat is misschien dan wel zo ja.quote:Op zondag 26 december 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb veel meer kont dan jij, dus voordat een rokje daarover valt, moet hij wel wat langer zijn
Klopt..quote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt en klopt.
Jiskefet is gewoon lachen.
Ik vind vooral Jiskefet leuk, DC ook wel, maar ik heb daar lang niet alles van gezien.quote:Op zondag 26 december 2010 13:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt..
En klopt.
Debiteuren, crediteuren
Detailsquote:Op zondag 26 december 2010 13:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Smooth is my middle name
Eigenlijk is het soepel, maar zelfde beginletter en betekenis.
DC is ook Jiskefet.quote:Op zondag 26 december 2010 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind vooral Jiskefet leuk, DC ook wel, maar ik heb daar lang niet alles van gezien.
Hans Teeuwen als de sint.
Nee, DC is geen Jiskefet. Dat zijn dezelfde figuren, maar Jiskefet is het Lullo's concept.quote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
DC is ook Jiskefet.Dat valt onder een noemer
, want ook in D,C spelen dezelfde drie lullo's.
Jaaa,,,dat was een moooie. Haha
Details?..quote:
Volgens Wiki zijn Lullo's, D,C losse sketches onder de noemer Jiskefet. http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jiskefet?wasRedirected=truequote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, DC is geen Jiskefet. Dat zijn dezelfde figuren, maar Jiskefet is het Lullo's concept.
Ik doelde op die beginletter van je tweede naamquote:Op zondag 26 december 2010 13:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Details?..
Oke..
" A long time ago..in a galaxy, far...farrr away, there was a guy, a very smooth guy... "
Maak maar een grapje he...quote:Op zondag 26 december 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
Mannen die beweren smooth te zijn, daar word ik altijd een beetje iebelig van.
Heb geen tweede naam.quote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde op die beginletter van je tweede naam
Nee. Lullo,'s is de naam voor die sketches. En de drie komieken/adresjes samen is gewoon jiskefet bij bijna alles wat ze samen doen.quote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, DC is geen Jiskefet. Dat zijn dezelfde figuren, maar Jiskefet is het Lullo's concept.
Ik heb me al 2 dagen niet geschorenquote:Op zondag 26 december 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
Mannen die beweren smooth te zijn, daar word ik altijd een beetje iebelig van.
Je kwam er toch zelf mee, dat je tweede naam smooth isquote:Op zondag 26 december 2010 13:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb geen tweede naam.
Dat zou wat zijn...dan zou ik S.S. .... heten
Euhm.quote:Op zondag 26 december 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je weer lekker tarrels sparen in je stoppels.
Waarom is het dan zo dat je aparte DVD's hebt van Jiskefet en Debiteuren Crediteuren?quote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee. Lullo,'s is de naam voor die sketches. En de drie komieken/adresjes samen is gewoon jiskefet bij bijna alles wat ze samen doen.
nixxx post!quote:Op zondag 26 december 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
Dan kan je weer lekker tarrels sparen in je stoppels.
Ik denk dat wiki het duidelijkst is.quote:Op zondag 26 december 2010 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom is het dan zo dat je aparte DVD's hebt van Jiskefet en Debiteuren Crediteuren?
Ik weet wel dat het dezelfde lui zijn, maar hun act heet dus Jiskefet bedoel je?
Oh zo. Nou ja, dan vind ik de Lullo's leuk en niet alles van Jiskefet dus.quote:Op zondag 26 december 2010 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat wiki het duidelijkst is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jiskefet
Maar ze heten dus inderdaad jiskefet die verschillende sketches hebben gedaan. Die hebben voor de (on)duidelijkheid weer een eigen naam.
Voortaan gewoon dingen van mij aannemen, jij!quote:Op zondag 26 december 2010 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom is het dan zo dat je aparte DVD's hebt van Jiskefet en Debiteuren Crediteuren?
Ik weet wel dat het dezelfde lui zijn, maar hun act heet dus Jiskefet bedoel je?
Zucht...quote:Op zondag 26 december 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kwam er toch zelf mee, dat je tweede naam smooth is
Sorry, Godt heeft wat meer credits.quote:Op zondag 26 december 2010 13:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Voortaan gewoon dingen van mij aannemen, jij!
Godt is duidelijk een meer betrouwbaar geachte bron dan jijquote:Op zondag 26 december 2010 13:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Voortaan gewoon dingen van mij aannemen, jij!
Daar kan ik goed inkomen. Ik vind ook lang niet alles leuk van jiskefet.quote:Op zondag 26 december 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh zo. Nou ja, dan vind ik de Lullo's leuk en niet alles van Jiskefet dus.
Ik zie nu pas jouw post trouwens.quote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Volgens Wiki zijn Lullo's, D,C losse sketches onder de noemer Jiskefet. http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jiskefet?wasRedirected=true
Misschien zie ik iets over het hoofd of begrijp ik het niet.
Kan zo zijn, alleen was ik hier wel heeeel zeker van.quote:Op zondag 26 december 2010 13:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Godt is duidelijk een meer betrouwbaar geachte bron dan jij
Tsja, de wetenschap heeft de kerk nog niet "uitgeroeid"...quote:Op zondag 26 december 2010 13:29 schreef rival het volgende:
Een ander mens niet geloven maar god wel, gelovige mensen
Zie bovenstaande post.quote:Op zondag 26 december 2010 13:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan zo zijn, alleen was ik hier wel heeeel zeker van.
Dat maakt je niet betrouwbaarderquote:Op zondag 26 december 2010 13:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan zo zijn, alleen was ik hier wel heeeel zeker van.
Moet je ook helemaal niet willen, imo. Die twee kunnen prima samen bestaan.quote:Op zondag 26 december 2010 13:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, de wetenschap heeft de kerk nog niet "uitgeroeid"...
Welk argument?quote:Op zondag 26 december 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post.
Maar buiten dat gaat mijn argument wel op.
Dat ik eerder iets van Godt aanneem dan van jou dus.quote:
In mijn opinie zorgt geloof tegenwoordig voor meer ellende dan het goed doet.quote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je ook helemaal niet willen, imo. Die twee kunnen prima samen bestaan.
Ik zeg ook niet dat dat moet.quote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahaa..dacht ik al, maar dacht dat je nog iets anders bedoelde.quote:Op zondag 26 december 2010 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ik eerder iets van Godt aanneem dan van jou dus.
De kerk stort anders wel inquote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je ermee omgaat en welk geloof het is.quote:Op zondag 26 december 2010 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
In mijn opinie zorgt geloof tegenwoordig voor meer ellende dan het goed doet.
Wtfquote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
De kerk stort anders wel in![]()
[ afbeelding ]
Ben ik met je eens, maar het is een feit dat er een hoop oorlogen in de wereld zijn, puur gebaseerd op geloof. Ik heb er zelf ook echt helemaal niets mee, maar ieder moet het voor zichzelf weten.quote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je ermee omgaat en welk geloof het is.
Das die kerk die bezweek, net op t moment dat alle kerkgangers buiten stonden toch?quote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
De kerk stort anders wel in![]()
[ afbeelding ]
Zalig kerstfeest! *KABLAM*quote:Op zondag 26 december 2010 13:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das die kerk die bezweek, net op t moment dat alle kerkgangers buiten stonden toch?
Bizar!
Ja, dat is zo. En ik heb zelf ook niks met geloof, maar er zijn heel veel mensen die er wel normaal mee omgaan en er hoop uit putten. Prima imoquote:Op zondag 26 december 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar het is een feit dat er een hoop oorlogen in de wereld zijn, puur gebaseerd op geloof. Ik heb er zelf ook echt helemaal niets mee, maar ieder moet het voor zichzelf weten.
Alsof er een engeltje op hun schouder zatquote:
Bizar? Gods wegen zijn nu eenmaal ondoorgrondelijk. Hij heeft het zo gewild.quote:Op zondag 26 december 2010 13:37 schreef Yuki het volgende:
Das die kerk die bezweek, net op t moment dat alle kerkgangers buiten stonden toch?
Bizar!
Eerder een laatste waarschuwing van god.quote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof er een engeltje op hun schouder zat
Het geloof zelf zorgt niet voor spanningen...de gelovigen dus en haar verkeerde interpretaties ervan, het geloof zelf heeft er opzich weinig mee te maken, daar dat gewoon moet kunnen.quote:Op zondag 26 december 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar het is een feit dat er een hoop oorlogen in de wereld zijn, puur gebaseerd op geloof. Ik heb er zelf ook echt helemaal niets mee, maar ieder moet het voor zichzelf weten.
Voor die mensen vast een bewijs dat god bestaat.quote:
Ook een goede optiequote:Op zondag 26 december 2010 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerder een laatste waarschuwing van god.
En nu oprotten stelletje dwazen!!!
Of de constructie kon gewoon het gewicht van de sneeuw niet dragenquote:Op zondag 26 december 2010 13:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Bizar? Gods wegen zijn nu eenmaal ondoorgrondelijk. Hij heeft het zo gewild.
Ach, het is allemaal onzin. Geloof, horoscopen, tarotkaarten, yoga..allemaal dingen voor de luie mens die een prima leven willen, maar er niet voor willen werken. Dan maar iets aanhangen, opdat er dan een wonder kan gebeuren.quote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. En ik heb zelf ook niks met geloof, maar er zijn heel veel mensen die er wel normaal mee omgaan en er hoop uit putten. Prima imo
God heeft de bouw gedaan en het laten sneeuwenquote:Op zondag 26 december 2010 13:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of de constructie kon gewoon het gewicht van de sneeuw niet dragen
Amen.quote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
God heeft de bouw gedaan en het laten sneeuwen
Mja, dat vind ik kortzichtig.quote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal onzin. Geloof, horoscopen, tarotkaarten, yoga..allemaal dingen voor de luie mens die een prima leven willen, maar er niet voor willen werken. Dan maar iets aanhangen, opdat er dan een wonder kan gebeuren.
Ik zeg ook niet dat ik er iets op tegen heb, ik vind alleen dat er ook een hoop ellende van komt.quote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het geloof zelf zorgt niet voor spanningen...de gelovigen dus en haar verkeerde interpretaties ervan, het geloof zelf heeft er opzich weinig mee te maken, daar dat gewoon moet kunnen.
Dit vind ik nou onzin.quote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal onzin. Geloof, horoscopen, tarotkaarten, yoga..allemaal dingen voor de luie mens die een prima leven willen, maar er niet voor willen werken. Dan maar iets aanhangen, opdat er dan een wonder kan gebeuren.
Hij stelt het erg zwart wit, maar feit is dat de kerken in verhouding stampvol zitten wanneer er crisis is/oorlog dreigt. En dan de biblebelt die lekker al die oldschool ziektes in stand houden omdat ze hun kinderen niet inenten. Want het is God's wil als je kind doodgaat aan rode hond.quote:
Dat heeft totaal niks te maken met lui zijn en hopen op een wonder. Zat gelovige mensen die knetter hard werken en ook genoeg niet gelovigen die geen flikker uitvoeren.quote:Op zondag 26 december 2010 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij stelt het erg zwart wit, maar feit is dat de kerken in verhouding stampvol zitten wanneer er crisis is/oorlog dreigt. En dan de biblebelt die lekker al die oldschool ziektes in stand houden omdat ze hun kinderen niet inenten. Want het is God's wil als je kind doodgaat aan rode hond.
Persoonlijk kies ik ervoor zelf degene te zijn die invloed op mijn leven heeft, het lijkt me ergens wel fijn en makkelijk om zo te kunnen leven als zij dat doen.
Pat Condell is beter IMO, zie zijn eigen YT kanaal.quote:
Thanx voor de tipquote:Op zondag 26 december 2010 13:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Pat Condell is beter IMO, zie zijn eigen YT kanaal.
http://www.youtube.com/user/patcondell?blend=1&ob=4
Uitzonderingen zijn er altijd. Het blijft wel zo dat gelovigen in zekere zin een minder realiteitsbesef hebben. Daar geeft Kluts al enkele goede voorbeelden van.quote:Op zondag 26 december 2010 13:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit vind ik nou onzin.
Om mijn grootouders maar eens als voorbeeld te geven. Zij zijn hun leven lang al actief kerkgangers, geloven oprecht in God en gaan ook mee in een heleboel gebruiken. Maria is bijvoorbeeld heel belangrijk voor mijn oma.
Maar het zijn ook de meest hardwerkende mensen die ik ken. Als ze iets uitdragen naar hun kinderen en kleinkinderen is het dat geluk en een goed leven je niet aan komen waaien, maar dat je er iets voor moet doen.
Dus dat alle gelovigen maar "wachten op een wonder" is echt lulkoek.
Ik zeg ook niet dat die mensen lui zijn, ik denk dat het heel rustgevend is om je er bij neer te kunnen leggen dat bepaalde dingen nu eenmaal zo zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft totaal niks te maken met lui zijn en hopen op een wonder. Zat gelovige mensen die knetter hard werken en ook genoeg niet gelovigen die geen flikker uitvoeren.
Dat inenten, tja, dat is een keuze, het is nergens verplicht. Ook als je gelooft kan je je eigen leven inrichten en leven zoals je wilt.
En dat generaliseren deed je net dus wél. Daar heb ik moeite mee, want in alle groepen, religieus of niet, heb je mensen die aanpakken en mensen die bij de pakken neer zitten en hopen dat het vanzelf over gaat.quote:Op zondag 26 december 2010 13:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd. Het blijft wel zo dat gelovigen in zekere zin een minder realiteitsbesef hebben. Daar geeft Kluts al enkele goede voorbeelden van.
En uiteraard ga ik mensen niet typeren, of generalisaties aanbrengen, maar de mensen die een tê belangrijke waarde hechten aan dingen die ver buiten het leven staan en zich alleen in stripboeken voordoen, dat zij niet in het hier en nu leven.
Ja, daar ben ik me van bewust dat ik dat wel deed. Uiteraard bedoel ik met deze zinsnede dat ik het generaliseren niet meen.quote:Op zondag 26 december 2010 14:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat generaliseren deed je net dus wél. Daar heb ik moeite mee, want in alle groepen, religieus of niet, heb je mensen die aanpakken en mensen die bij de pakken neer zitten en hopen dat het vanzelf over gaat.
Whatsup?quote:Op zondag 26 december 2010 14:04 schreef missbehavin het volgende:Sommige mensen zijn echt zo lomp.
Die mensen zijn er zekerquote:Op zondag 26 december 2010 14:04 schreef missbehavin het volgende:Sommige mensen zijn echt zo lomp.
quote:Op zondag 26 december 2010 14:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die mensen zijn er zeker
Gelukkig zijn er vaak nog lieve mensen om het een beetje goed te maken..
Dan is t goedquote:Op zondag 26 december 2010 14:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik me van bewust dat ik dat wel deed. Uiteraard bedoel ik met deze zinsnede dat ik het generaliseren niet meen.
Voor de rest heb je gelijk hoor.
Ik poneerde ook een hele twistbare uitspraak, puur om reacties/discussie uit te lokken.quote:Op zondag 26 december 2010 14:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan is t goedwant zo'n generalisatie vind ik echt onzin, zoals je inmiddels wel door hebt
En ik heb gelijk!
that's a first
quote:Op zondag 26 december 2010 14:42 schreef xFriendx het volgende:
Hoi weerSporten, was draaien, nu even wat kleine bolletjes (niet Bolletje) opeten
Hier alleen 1e kerstdag nietquote:Op zondag 26 december 2010 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bij ons zijn de sportscholen niet open
jij kent mij?quote:Op zondag 26 december 2010 14:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig, je bleef netjes, zo ken ik je ook
Maar vast niet vandaagquote:Op zondag 26 december 2010 14:56 schreef dawg het volgende:
[..]
hier is het smerig en moet ik nodig eens dweilen
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
De tijd bij uitstek om flink te overdrijven!
het is kerst, dan mag het.quote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I dunno, moet toch wat doms verzinnen
quote:Op zondag 26 december 2010 15:02 schreef Watertornado het volgende:
Tjeempie wat is het stil hier in het topic. Maar eigenlijk ook beetje over het hele Internet.
Gelukkig heb ik dat nooit onderzocht hoe stil het is over het heeeele internetquote:Op zondag 26 december 2010 15:02 schreef Watertornado het volgende:
Tjeempie wat is het stil hier in het topic. Maar eigenlijk ook beetje over het hele Internet.
quote:
Catdawg, bijstergoed idee!quote:
Ok. Ik overdreef wat. Maar de fora die ik regelmatig bezoek - laten we het daar even op houden - zijn allemaal erg stil.quote:Op zondag 26 december 2010 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nooit onderzocht hoe stil het is over het heeeele internet
Uhuh. Bleh, het valt me vies tegen zo alleen. En ik dacht dat het wel mee zou vallen.quote:Op zondag 26 december 2010 15:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik vandaag zou moeten doen. Alles is dicht en zulks (wat dat betreft blij dat het gewoon over het weekend heenvalt).
Ja, ik kan een boek lezen.
Zoonlief en knorrie zijn ook weg?quote:Op zondag 26 december 2010 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Bleh, het valt me vies tegen zo alleen. En ik dacht dat het wel mee zou vallen.
Ja die is bij zijn vader. En knor is nou niet het ideale kerstgezelschap he.quote:Op zondag 26 december 2010 15:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoonlief en knorrie zijn ook weg?
Gelukkig zijn er hier ook genoeg mensen die alleen zijnquote:Op zondag 26 december 2010 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh. Bleh, het valt me vies tegen zo alleen. En ik dacht dat het wel mee zou vallen.
Godzijdankquote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hier ook genoeg mensen die alleen zijn
Gelukkig zijn er hier ook genoeg mensen die alleen kunnen zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou missboefje,,je krijgt dit toch maar mooi aangeboden.quote:Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef PeuRac het volgende:
Hoeft niet hoor, ik ga vanavond lekker koken, iedereen die wil, mag aanschuiven
Vandaag hier ook. Hele dag in m'n nest, heb vandaag toch bar weinig om voor op te staanquote:Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef dawg het volgende:
ik zie het niet echt als kerst, maar als een normale dag. heb een kuthekel aan kerst, teveel fucked up herinneringen.
en dat werkt wel goed. lekker weekend
Hm, ja ik weet niet zo goed hoe Escobar is in gezelschap, en zeker niet met Kerst.quote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die is bij zijn vader. En knor is nou niet het ideale kerstgezelschap he.
Ja precies, hebben nu ook geen dag extra, dus bewust gekozen om vandaag gewoon niets in te plannen.quote:Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef dawg het volgende:
ik zie het niet echt als kerst, maar als een normale dag. heb een kuthekel aan kerst, teveel fucked up herinneringen.
en dat werkt wel goed. lekker weekend
Kom je hier eten? T is toch al te lang geleden dat je hier bent geweestquote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaag hier ook. Hele dag in m'n nest, heb vandaag toch bar weinig om voor op te staan
Enig idee hoe ver weg jij zit?quote:Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef PeuRac het volgende:
Hoeft niet hoor, ik ga vanavond lekker koken, iedereen die wil, mag aanschuiven
Ja ik weet wat iedereen denkt, op een schaal, met een appel in zijn bek op tafelquote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, ja ik weet niet zo goed hoe Escobar is in gezelschap, en zeker niet met Kerst.
Je hebt nog genoeg tijd om te reizenquote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enig idee hoe ver weg jij zit?
Ja maar, ja maar...quote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nou missboefje,,je krijgt dit toch maar mooi aangeboden.
Dus als je dit niet aanneemt, mag je niet zeiken.
Hey Cue, heb je nog een beurt gehad gister of?quote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nope. Thanks thoughquote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je hier eten? T is toch al te lang geleden dat je hier bent geweest
klein uurtje met de trein, k woon 500m van t stationquote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enig idee hoe ver weg jij zit?
quote:Op zondag 26 december 2010 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klein uurtje met de trein, k woon 500m van t station
Ook niet voor een treinkaartje? Gewoon met korting kopen en dan in de trein iemand aanspreken dat je je kortingskaart vergeten bent, heb ik ook vaak genoeg gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel heel lief hoor, maar geld enzo
quote:Op zondag 26 december 2010 15:11 schreef Lips het volgende:
Een jeuj momentje voor mezelf, heb nog steeds niet gerookt
Wat??quote:
Goed idee!quote:Op zondag 26 december 2010 15:11 schreef dawg het volgende:
als er vandaag iemand aan de deur staat doe ik gewoon niet open
Ik heb een paar dagen geleden zelfs speciaal iemand ergens vandaan opgehaald en ergens anders naartoe gebracht met de trein.quote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet voor een treinkaartje? Gewoon met korting kopen en dan in de trein iemand aanspreken dat je je kortingskaart vergeten bent, heb ik ook vaak genoeg gedaan
Best plebs eigenlijk.quote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet voor een treinkaartje? Gewoon met korting kopen en dan in de trein iemand aanspreken dat je je kortingskaart vergeten bent, heb ik ook vaak genoeg gedaan
Bang zijn?quote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef PeuRac het volgende:
Overigens hoeft niemand bang te zijn, dr komt sowieso een vriendin wiens moeder moet werken en dus alleen is anders en er kan binnen gerookt worden
Ja nee dat durf ik nietquote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 15:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen geleden zelfs speciaal iemand ergens vandaan opgehaald en ergens anders naartoe gebracht met de trein.
Toeristen helpen.
Hihi. Daar doelde ik verder helemaal niet op trouwens.quote:Op zondag 26 december 2010 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik weet wat iedereen denkt, op een schaal, met een appel in zijn bek op tafel
Jeuj!!quote:Op zondag 26 december 2010 15:11 schreef Lips het volgende:
Een jeuj momentje voor mezelf, heb nog steeds niet gerookt
En ondanks dat ik gisteren een paar keer bij m'n moeder weg ben gelopen was het toch wel heel gezellig. Was om half 3 thuis
Jawel, is leuk, altijd leuke gesprekken aan over gehouden, zelfs een zakenrelatiequote:
quote:Op zondag 26 december 2010 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, is leuk, altijd leuke gesprekken aan over gehouden, zelfs een zakenrelatie
Kan er binnen geblowd worden?quote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef PeuRac het volgende:
Overigens hoeft niemand bang te zijn, dr komt sowieso een vriendin wiens moeder moet werken en dus alleen is anders en er kan binnen gerookt worden
Een jeuj momentje omdat je niet hebt gerookt? Ben je verslaafd ofzo..quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
gewoon een leuke gast vragen. je bent toch geen mietje?
Blijkbaar niet, kan je verandering in brengen, krijg je nog een lekkere maaltijd ookquote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent me duidelijk niet zo goed.
Dat JIJ het durft en leuk vindt, betekent niet dat het voor een ander geldt...quote:Op zondag 26 december 2010 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, is leuk, altijd leuke gesprekken aan over gehouden, zelfs een zakenrelatie
Ook datquote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan er binnen geblowd worden?
[..]
Een jeuj momentje omdat je niet hebt gerookt? Ben je verslaafd ofzo..
Klopt. Maar soms moet iemand je "erin duwen". (Dat wil zeggen, met een beetje dwang).quote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat JIJ het durft en leuk vindt, betekent niet dat het voor een ander geldt...
quote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Maar soms moet iemand je "erin duwen". (Dat wil zeggen, met een beetje dwang).
Iddquote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Maar soms moet iemand je "erin duwen". (Dat wil zeggen, met een beetje dwang).
quote:Op zondag 26 december 2010 15:17 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ga morgen weer terug naar Den Bosch en dan lekker van mijn eenzaamheid genieten ofzo
Iemand hier al wilde plannen voor oudjaarsdag?
tegenwoordig moet je je eerst een weg banen door het smartphonewoud.quote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat JIJ het durft en leuk vindt, betekent niet dat het voor een ander geldt...
Dat zijn de meeste rokers ja, verslaafdquote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Boudibou het volgende:
Een jeuj momentje omdat je niet hebt gerookt? Ben je verslaafd ofzo..
En soms moet je gewoon accepteren dat iemand zoiets niet wil of durftquote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het volkomen normaal dat je dat niet doet. Ben erg sociaal en maak binnen no-time contact in het OV, maar ook dit 'durfde' ik eens niet en zou het ook niet zo snel doen. Vind het maar een nare zaak dat mensen je voor alles en nog wat aanspreken en dingen verwachten/willen zonder dat je ze ook maar ziet of gaat zien.quote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
¤7,50 onbeperkt eten/drinkenquote:
Ik had het eigenlijk niet direct over die manier van reizen.quote:Op zondag 26 december 2010 15:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vind het volkomen normaal dat je dat niet doet. Ben erg sociaal en maak binnen no-time contact in het OV, maar ook dit 'durfde' ik eens niet en zou het ook niet zo snel doen. Vind het maar een nare zaak dat mensen je voor alles en nog wat aanspreken en dingen verwachten/willen zonder dat je ze ook maar ziet of gaat zien.
Heb je geen geld voor een kaartje? Reis je anders/niet.
Samen iets doen?quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
¤7,50 onbeperkt eten/drinkenkan je heel 2010 vergeten
Precies. Das al numero 2 vandaag, Yuukyuukquote:Op zondag 26 december 2010 15:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
En soms moet je gewoon accepteren dat iemand zoiets niet wil of durft
Ja ik kan dus nergens heen, want kleine man...quote:Op zondag 26 december 2010 15:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Samen iets doen?
Ik wil niet naar m'n ouders, heb geen zin in groot feest maar ook niet in alleen zitten... En feestje van het vriendje van m'n nichtje is lief aangeboden, maar zie ik ook niet zo zitten eigenlijk
Wowowowow waar is dat?quote:Op zondag 26 december 2010 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
¤7,50 onbeperkt eten/drinkenkan je heel 2010 vergeten
Er komt een duizend euro aan drankquote:Op zondag 26 december 2010 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat te vergeten hoor.
Feestje bij jouw thuis?quote:Op zondag 26 december 2010 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan dus nergens heen, want kleine man...
Ja ik kan dus niet weg, zie bovenquote:Op zondag 26 december 2010 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er komt een duizend euro aan dranken max 100 man passen er binnen.
Reizen is in deze een voorbeeld/metafoor voor hoe men tegenwoordigt een beetje handelt.quote:Op zondag 26 december 2010 15:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet direct over die manier van reizen.
ja k zie hetquote:Op zondag 26 december 2010 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan dus niet weg, zie boven
Heeft kleine man misschien oppasgrage grootouders?quote:Op zondag 26 december 2010 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan dus niet weg, zie boven
Ik ben om 4 uur klaar met werken, dan kan ik de trein naar Deventer pakken... Neem ik de oliebollen meequote:Op zondag 26 december 2010 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan dus nergens heen, want kleine man...
Mag ik daar nog even over nadenken?quote:Op zondag 26 december 2010 15:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben om 4 uur klaar met werken, dan kan ik de trein naar Deventer pakken... Neem ik de oliebollen mee
Ik dacht dat jou hele huis vol zatquote:Op zondag 26 december 2010 15:25 schreef PeuRac het volgende:
laten jullie ons hier gewoon met z'n 2'n eten?lijkt het wel op vorig jaar, toen had ik een date met dr
Het lijkt me een moeilijke tijd voor je, Missbehavin.quote:Op zondag 26 december 2010 15:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag ik daar nog even over nadenken?Weet nl nog niet of ik überhaupt behoefte heb aan gezelschap, ex komt ook nog langs dan enzo
Tuurlijk, en voel je niet verplicht... Denk alleen dat we het samen ws leuker hebben dan beiden alleenquote:Op zondag 26 december 2010 15:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag ik daar nog even over nadenken?Weet nl nog niet of ik überhaupt behoefte heb aan gezelschap, ex komt ook nog langs dan enzo
Ja dat is het ook best wel, moeilijker dan ik had gedacht ook.quote:Op zondag 26 december 2010 15:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het lijkt me een moeilijke tijd voor je, Missbehavin.
Nog niet, veel kennissen/vrienden die blijkbaar liever zielig alleen zijn dan met een groepje er een leuke avond van te makenquote:Op zondag 26 december 2010 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jou hele huis vol zat
quote:Op zondag 26 december 2010 15:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tuurlijk, en voel je niet verplicht... Denk alleen dat we het samen ws leuker hebben dan beiden alleen![]()
ik hoor wel van je
quote:Op zondag 26 december 2010 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog niet, veel kennissen/vrienden die blijkbaar liever zielig alleen zijn dan met een groepje er een leuke avond van te maken![]()
Het stappen aan het einde van de avond (pas na 12u) is wel met een grote groep.
quote:Op zondag 26 december 2010 15:28 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ga in ieder geval niet met die idiote vrienden van me in een tentje in het bos zitten op oudejaarsavond!
Kampvuur is leuk, maar niet zo leuk en zeker niet met dit weer.
ik moet rond 13u in de auto zittenquote:Op zondag 26 december 2010 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je gaat ook nog stappen vanavond? Moet jij niet werken morgen?
Goed planquote:Op zondag 26 december 2010 15:29 schreef Watertornado het volgende:
Yes! Tijd om mijn cholesterol weer wat op te duwen!
Chips!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |