quote:
Catdawg, bijstergoed idee!quote:
Ok. Ik overdreef wat. Maar de fora die ik regelmatig bezoek - laten we het daar even op houden - zijn allemaal erg stil.quote:Op zondag 26 december 2010 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nooit onderzocht hoe stil het is over het heeeele internet
Uhuh. Bleh, het valt me vies tegen zo alleen. En ik dacht dat het wel mee zou vallen.quote:Op zondag 26 december 2010 15:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik vandaag zou moeten doen. Alles is dicht en zulks (wat dat betreft blij dat het gewoon over het weekend heenvalt).
Ja, ik kan een boek lezen.
Zoonlief en knorrie zijn ook weg?quote:Op zondag 26 december 2010 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Bleh, het valt me vies tegen zo alleen. En ik dacht dat het wel mee zou vallen.
Ja die is bij zijn vader. En knor is nou niet het ideale kerstgezelschap he.quote:Op zondag 26 december 2010 15:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoonlief en knorrie zijn ook weg?
Gelukkig zijn er hier ook genoeg mensen die alleen zijnquote:Op zondag 26 december 2010 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh. Bleh, het valt me vies tegen zo alleen. En ik dacht dat het wel mee zou vallen.
Godzijdankquote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hier ook genoeg mensen die alleen zijn
Gelukkig zijn er hier ook genoeg mensen die alleen kunnen zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou missboefje,,je krijgt dit toch maar mooi aangeboden.quote:Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef PeuRac het volgende:
Hoeft niet hoor, ik ga vanavond lekker koken, iedereen die wil, mag aanschuiven
Vandaag hier ook. Hele dag in m'n nest, heb vandaag toch bar weinig om voor op te staanquote:Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef dawg het volgende:
ik zie het niet echt als kerst, maar als een normale dag. heb een kuthekel aan kerst, teveel fucked up herinneringen.
en dat werkt wel goed. lekker weekend
Hm, ja ik weet niet zo goed hoe Escobar is in gezelschap, en zeker niet met Kerst.quote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die is bij zijn vader. En knor is nou niet het ideale kerstgezelschap he.
Ja precies, hebben nu ook geen dag extra, dus bewust gekozen om vandaag gewoon niets in te plannen.quote:Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef dawg het volgende:
ik zie het niet echt als kerst, maar als een normale dag. heb een kuthekel aan kerst, teveel fucked up herinneringen.
en dat werkt wel goed. lekker weekend
Kom je hier eten? T is toch al te lang geleden dat je hier bent geweestquote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaag hier ook. Hele dag in m'n nest, heb vandaag toch bar weinig om voor op te staan
Enig idee hoe ver weg jij zit?quote:Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef PeuRac het volgende:
Hoeft niet hoor, ik ga vanavond lekker koken, iedereen die wil, mag aanschuiven
Ja ik weet wat iedereen denkt, op een schaal, met een appel in zijn bek op tafelquote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, ja ik weet niet zo goed hoe Escobar is in gezelschap, en zeker niet met Kerst.
Je hebt nog genoeg tijd om te reizenquote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enig idee hoe ver weg jij zit?
Ja maar, ja maar...quote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nou missboefje,,je krijgt dit toch maar mooi aangeboden.
Dus als je dit niet aanneemt, mag je niet zeiken.
Hey Cue, heb je nog een beurt gehad gister of?quote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nope. Thanks thoughquote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je hier eten? T is toch al te lang geleden dat je hier bent geweest
klein uurtje met de trein, k woon 500m van t stationquote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enig idee hoe ver weg jij zit?
quote:Op zondag 26 december 2010 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klein uurtje met de trein, k woon 500m van t station
Ook niet voor een treinkaartje? Gewoon met korting kopen en dan in de trein iemand aanspreken dat je je kortingskaart vergeten bent, heb ik ook vaak genoeg gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel heel lief hoor, maar geld enzo
quote:Op zondag 26 december 2010 15:11 schreef Lips het volgende:
Een jeuj momentje voor mezelf, heb nog steeds niet gerookt
Wat??quote:
Goed idee!quote:Op zondag 26 december 2010 15:11 schreef dawg het volgende:
als er vandaag iemand aan de deur staat doe ik gewoon niet open
Ik heb een paar dagen geleden zelfs speciaal iemand ergens vandaan opgehaald en ergens anders naartoe gebracht met de trein.quote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet voor een treinkaartje? Gewoon met korting kopen en dan in de trein iemand aanspreken dat je je kortingskaart vergeten bent, heb ik ook vaak genoeg gedaan
Best plebs eigenlijk.quote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet voor een treinkaartje? Gewoon met korting kopen en dan in de trein iemand aanspreken dat je je kortingskaart vergeten bent, heb ik ook vaak genoeg gedaan
Bang zijn?quote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef PeuRac het volgende:
Overigens hoeft niemand bang te zijn, dr komt sowieso een vriendin wiens moeder moet werken en dus alleen is anders en er kan binnen gerookt worden
Ja nee dat durf ik nietquote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 15:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen geleden zelfs speciaal iemand ergens vandaan opgehaald en ergens anders naartoe gebracht met de trein.
Toeristen helpen.
Hihi. Daar doelde ik verder helemaal niet op trouwens.quote:Op zondag 26 december 2010 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik weet wat iedereen denkt, op een schaal, met een appel in zijn bek op tafel
Jeuj!!quote:Op zondag 26 december 2010 15:11 schreef Lips het volgende:
Een jeuj momentje voor mezelf, heb nog steeds niet gerookt
En ondanks dat ik gisteren een paar keer bij m'n moeder weg ben gelopen was het toch wel heel gezellig. Was om half 3 thuis
Jawel, is leuk, altijd leuke gesprekken aan over gehouden, zelfs een zakenrelatiequote:
quote:Op zondag 26 december 2010 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, is leuk, altijd leuke gesprekken aan over gehouden, zelfs een zakenrelatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |