Ja, vast.quote:Op zondag 26 december 2010 11:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Peu heeft gelijk.
Pics van je tieten, kunnen we beter oordelen.
Ik heb de hangers gepakt, staat mooiquote:
Ik noem mijn nichtje altijd Suze-Qquote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ohhh Suze-cue, baby, I love u, Suze-cue...
Moest hier ineens aan denken. Moggel
PM mag ookquote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vast.
[..]
Ik heb de hangers gepakt, staat mooiThanks iig
Dank jequote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
PM mag ook![]()
Je zag er gister wel shinend uit, leuk.
En ik ga met pannecookies ontbijten.quote:Op zondag 26 december 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je
Ik ga pa helpen met 't middageten
Aangezien ik maar een halve Suze-cue ben, hou je maar een beetje van mijquote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ohhh Suze-cue, baby, I love u, Suze-cue...
Moest hier ineens aan denken. Moggel
Beide is geen pretje, beterschapquote:Op zondag 26 december 2010 12:07 schreef Kreator het volgende:
ik hoop dan maar dat ik nu eindelijk gewoon echt griep heb.. sluimert al dagen..
morge.
Ze waarschuwen er juist wel voor.quote:Op zondag 26 december 2010 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
Gelukkig geen gladde wegen meer zo te zien, dus straks heerlijk relaxed aan het werk
quote:Op zondag 26 december 2010 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze waarschuwen er juist wel voor.
Daarom juist, ik zie alleen de zon volop schijnen tot nu toe, en vannacht viel het mee, al regende het toen wel.. De vaart tegenover m'n huisje is wel bevroren, dit ondanks dat het bewegend water zou moeten zijn.. Er varen immers schepen doorheen..quote:Op zondag 26 december 2010 12:19 schreef Cue_ het volgende:
Gladde wegen zijn vaak moeilijk te zien. Maar het heeft niet geregend en gisternacht was het niet heel koud, dus acht de kans op gladheid wel klein.
Komt wel goed, de bussen zijn redelijk zwaar, en hebben winterbandenquote:Op zondag 26 december 2010 12:22 schreef Cue_ het volgende:
Als het geregend heeft moet je wel even uitkijken
Dat gebeurt niet vaak..... bedrijven die winterbanden onder hun bus/vrachtwagen zetten!quote:Op zondag 26 december 2010 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt wel goed, de bussen zijn redelijk zwaar, en hebben winterbanden
Halve Suze-cue?quote:Op zondag 26 december 2010 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aangezien ik maar een halve Suze-cue ben, hou je maar een beetje van mij
quote:
quote:
Mijn baas wel, die wil dat z'n chauffeurs gewoon veilig kunnen rijdenquote:Op zondag 26 december 2010 12:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet vaak..... bedrijven die winterbanden onder hun bus/vrachtwagen zetten!
Top!
Vertel jij es over je avonturen van gisteravond dan.quote:
Om het tegen te gaanquote:Op zondag 26 december 2010 12:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik gearriveerd ben?
De stad was maar 2 uur leukquote:Op zondag 26 december 2010 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel jij es over je avonturen van gisteravond dan.
quote:
He jofufufuquote:
Hmm dat zal wel even wennen zijn danquote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. En ik ben voor het eerst in jaren gewoon helemaal alleen (remi-mode
), zoonlief is bij zijn vader. Raar.
Wat gebeurde er daarna dan?quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Zijn om wat te doen?quote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoi!quote:
Vrijdag naar vrienden geweest en gister naar de familie van Beetman, nu een dagje lekker rustig thuis.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 12:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zijn om wat te doen?
Potje CoD? PeS? Of gewoon eindeloos stonen en Harold en Kumar kijken?
Ja vooral weird dusquote:Op zondag 26 december 2010 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrijdag naar vrienden geweest en gister naar de familie van Beetman, nu een dagje lekker rustig thuis.En die van u?
Ja goed hequote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog niemand zijn nick normaal zien spellen/uit'spreken' ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |