Nou ik ga echt mijn katten niet binnen houden hoor, dat vind ik zo zielig.quote:Op zondag 26 december 2010 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat je zelf ook niet graag in de katten stront graait als je in je tuin bezig bent, bijvoorbeeld
Uhuh, Lola en Layla, naar de liedjesquote:
En ik denk dat ik duidelijk genoeg ben..quote:Op zondag 26 december 2010 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat je zelf ook niet graag in de katten stront graait als je in je tuin bezig bent, bijvoorbeeld
Wie heeft het over binnen houden?quote:Op zondag 26 december 2010 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ga echt mijn katten niet binnen houden hoor, dat vind ik zo zielig.
Dus jij denkt dat katten die naar buiten mogen, maar wel een kattenbak hebben, nooit buiten wat doen?quote:
Layla als naam + nummer ken ik wel ja.quote:Op zondag 26 december 2010 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, Lola en Layla, naar de liedjes
Je eigen katten in je eigen tuin houden.quote:Op zondag 26 december 2010 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat katten die naar buiten mogen, maar wel een kattenbak hebben, nooit buiten wat doen?
Ik vind dat een heel leuk nummerquote:Op zondag 26 december 2010 11:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Layla als naam + nummer ken ik wel ja.
Welk nummer gaat over een Lola? Moi lola...ita..?
Ken je die niet? Cultuurbarbaar!quote:Op zondag 26 december 2010 11:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Layla als naam + nummer ken ik wel ja.
Welk nummer gaat over een Lola? Moi lola...ita..?
Die ken ik zelfsquote:Op zondag 26 december 2010 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ken je die niet? Cultuurbarbaar!
Goed zo vrouwtjequote:
Bij de naam, dacht ik: who the hell..quote:Op zondag 26 december 2010 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ken je die niet? Cultuurbarbaar!
tsja, moeilijk beoordelen zonder beeldquote:Op zondag 26 december 2010 11:46 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... Oorbellen dilemma
Ik heb m'n haar ingevlochten, dus strak naar achteren, zal ik parelknopjes in doen, of m'n parelhangers? En zo ja voor de knopjes, de kleine of de grote
Scherpquote:Op zondag 26 december 2010 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, moeilijk beoordelen zonder beeld
kleinquote:Op zondag 26 december 2010 11:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n haar ingevlochten, dus strak naar achteren, zal ik parelknopjes in doen, of m'n parelhangers? En zo ja voor de knopjes, de kleine of de grote
Peu heeft gelijk.quote:Op zondag 26 december 2010 11:46 schreef Samzz het volgende:
De hangers!quote:Op zondag 26 december 2010 11:46 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 11:51 schreef PeuRac het volgende:
Bezoek is er![]()
wie avond wil komen eten, stuurt maar een PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |