In mijn opinie zorgt geloof tegenwoordig voor meer ellende dan het goed doet.quote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je ook helemaal niet willen, imo. Die twee kunnen prima samen bestaan.
Ik zeg ook niet dat dat moet.quote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahaa..dacht ik al, maar dacht dat je nog iets anders bedoelde.quote:Op zondag 26 december 2010 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ik eerder iets van Godt aanneem dan van jou dus.
De kerk stort anders wel inquote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je ermee omgaat en welk geloof het is.quote:Op zondag 26 december 2010 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
In mijn opinie zorgt geloof tegenwoordig voor meer ellende dan het goed doet.
Wtfquote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
De kerk stort anders wel in![]()
[ afbeelding ]
Ben ik met je eens, maar het is een feit dat er een hoop oorlogen in de wereld zijn, puur gebaseerd op geloof. Ik heb er zelf ook echt helemaal niets mee, maar ieder moet het voor zichzelf weten.quote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je ermee omgaat en welk geloof het is.
Das die kerk die bezweek, net op t moment dat alle kerkgangers buiten stonden toch?quote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
De kerk stort anders wel in![]()
[ afbeelding ]
Zalig kerstfeest! *KABLAM*quote:Op zondag 26 december 2010 13:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das die kerk die bezweek, net op t moment dat alle kerkgangers buiten stonden toch?
Bizar!
Ja, dat is zo. En ik heb zelf ook niks met geloof, maar er zijn heel veel mensen die er wel normaal mee omgaan en er hoop uit putten. Prima imoquote:Op zondag 26 december 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar het is een feit dat er een hoop oorlogen in de wereld zijn, puur gebaseerd op geloof. Ik heb er zelf ook echt helemaal niets mee, maar ieder moet het voor zichzelf weten.
Alsof er een engeltje op hun schouder zatquote:
Bizar? Gods wegen zijn nu eenmaal ondoorgrondelijk. Hij heeft het zo gewild.quote:Op zondag 26 december 2010 13:37 schreef Yuki het volgende:
Das die kerk die bezweek, net op t moment dat alle kerkgangers buiten stonden toch?
Bizar!
Eerder een laatste waarschuwing van god.quote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof er een engeltje op hun schouder zat
Het geloof zelf zorgt niet voor spanningen...de gelovigen dus en haar verkeerde interpretaties ervan, het geloof zelf heeft er opzich weinig mee te maken, daar dat gewoon moet kunnen.quote:Op zondag 26 december 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar het is een feit dat er een hoop oorlogen in de wereld zijn, puur gebaseerd op geloof. Ik heb er zelf ook echt helemaal niets mee, maar ieder moet het voor zichzelf weten.
Voor die mensen vast een bewijs dat god bestaat.quote:
Ook een goede optiequote:Op zondag 26 december 2010 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerder een laatste waarschuwing van god.
En nu oprotten stelletje dwazen!!!
Of de constructie kon gewoon het gewicht van de sneeuw niet dragenquote:Op zondag 26 december 2010 13:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Bizar? Gods wegen zijn nu eenmaal ondoorgrondelijk. Hij heeft het zo gewild.
Ach, het is allemaal onzin. Geloof, horoscopen, tarotkaarten, yoga..allemaal dingen voor de luie mens die een prima leven willen, maar er niet voor willen werken. Dan maar iets aanhangen, opdat er dan een wonder kan gebeuren.quote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. En ik heb zelf ook niks met geloof, maar er zijn heel veel mensen die er wel normaal mee omgaan en er hoop uit putten. Prima imo
God heeft de bouw gedaan en het laten sneeuwenquote:Op zondag 26 december 2010 13:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of de constructie kon gewoon het gewicht van de sneeuw niet dragen
Amen.quote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
God heeft de bouw gedaan en het laten sneeuwen
Mja, dat vind ik kortzichtig.quote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal onzin. Geloof, horoscopen, tarotkaarten, yoga..allemaal dingen voor de luie mens die een prima leven willen, maar er niet voor willen werken. Dan maar iets aanhangen, opdat er dan een wonder kan gebeuren.
Ik zeg ook niet dat ik er iets op tegen heb, ik vind alleen dat er ook een hoop ellende van komt.quote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het geloof zelf zorgt niet voor spanningen...de gelovigen dus en haar verkeerde interpretaties ervan, het geloof zelf heeft er opzich weinig mee te maken, daar dat gewoon moet kunnen.
Dit vind ik nou onzin.quote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal onzin. Geloof, horoscopen, tarotkaarten, yoga..allemaal dingen voor de luie mens die een prima leven willen, maar er niet voor willen werken. Dan maar iets aanhangen, opdat er dan een wonder kan gebeuren.
Hij stelt het erg zwart wit, maar feit is dat de kerken in verhouding stampvol zitten wanneer er crisis is/oorlog dreigt. En dan de biblebelt die lekker al die oldschool ziektes in stand houden omdat ze hun kinderen niet inenten. Want het is God's wil als je kind doodgaat aan rode hond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |