Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Tofquote:Op zondag 26 december 2010 01:14 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik kwam er achter dat ik echt niets van je uiterlijk weet.
[ afbeelding ]
Uitprinten, die wordt nog eens geld waardquote:Op zondag 26 december 2010 01:16 schreef Stuart het volgende:
Ik wou dat ik zo kon tekenen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 december 2010 01:16 schreef AspartaamTaartje het volgende:
Zonder suiker en net zo lekker
Was het maar waar want dan leek ik nog 15quote:
doe de wiki en de OP maar eensquote:Op zondag 26 december 2010 01:16 schreef Stuart het volgende:
Ik wou dat ik zo kon tekenen
[ afbeelding ]
Zie ik er capabel genoeg uit om zoiets moeilijks te kunnen?quote:Op zondag 26 december 2010 01:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe de wiki en de OP maar eens
quote:Op zondag 26 december 2010 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zie ik er capabel genoeg uit om zoiets moeilijks te kunnen?
Leeftijden tekenen met alleen zwarte lijnen is zo lastig.quote:Op zondag 26 december 2010 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was het maar waar want dan leek ik nog 15
Nee, ik vind het echt een heel toffe tekening, thanksquote:Op zondag 26 december 2010 01:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leeftijden tekenen met alleen zwarte lijnen is zo lastig.Je zit ook nog niet in de rimpels neem ik aan.
Picsquote:Op zondag 26 december 2010 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt een heel toffe tekening, thanks![]()
In het echt heb ik trouwens langer haar maar dat kon jij niet weten
geeft niet lieverdquote:Op zondag 26 december 2010 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sorry schat, kon het ff niet laten
Sorry, heb niet echt de behoefte om mezelf op Fok! te gooienquote:
Als ik niet mobiel had gezeten had ik een pic van Bassie geplaatstquote:
ik was het maar hoorquote:Op zondag 26 december 2010 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik niet mobiel had gezeten had ik een pic van Bassie geplsstast
Op een of andere manier denk ik bij "Bong" aan een aap.quote:Op zondag 26 december 2010 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Myr mag mij ook wel tekenen als ze wil
Ben wel benieuwd wat eruit komt
Bonkey Kongquote:Op zondag 26 december 2010 01:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik bij "Bong" aan een aap.
Dat was dus voor deze bedoeltquote:Op zondag 26 december 2010 01:25 schreef Stuart het volgende:
Geen zin om een UI te zoeken en/of maken. Zou iets van Merlin kiezen denk ik
Ik aan deze:quote:Op zondag 26 december 2010 01:23 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 01:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Manu Chaoquote:
waarom is dat mijn schuld?quote:
Dat we weer liedjes aan het posten zijnquote:Op zondag 26 december 2010 01:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom is dat mijn schuld?
manau![]()
![]()
oooh. ik dacht nog even dat het aan de Franse tekst in Bongo Bong lagquote:Op zondag 26 december 2010 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat we weer liedjes aan het posten zijn
Ik spreek geen Frans maar was wel even confusedquote:Op zondag 26 december 2010 01:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh. ik dacht nog even dat het aan de Franse tekst in Bongo Bong lag
Je ne parle pas un mot de Francais aussi, mais je va dormir maintenantquote:Op zondag 26 december 2010 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans maar was wel even confused
Fransquote:Op zondag 26 december 2010 01:31 schreef Stuart het volgende:
Ik spreek geen Frans maar was wel even confused
Ik spreek beter Spaans dan Frans maar dat komt omdat ik daar jaarlijks komquote:
Bonne nuit mon chouquote:Op zondag 26 december 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je ne parle pas un mot de Francais aussi, mais je va dormir maintenant
Welterusten kerelquote:Op zondag 26 december 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je ne parle pas un mot de Francais aussi, mais je va dormir maintenant
Spaansquote:Op zondag 26 december 2010 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek beter Spaans dan Frans maar dat komt omdat ik daar jaarlijks kom
Ja, je vraagt er wel een beetje om he?quote:
Ja, maar dat is ook maar saai alleenquote:
quote:
Ik zie een matchquote:Op zondag 26 december 2010 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook maar saai alleen![]()
Ik probeerde alleen maar wat makkelijker een luchtverfrisser te kiezenquote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je vraagt er wel een beetje om he?
Je naaaaaam schat, je naaaaaaaam!quote:Op zondag 26 december 2010 01:41 schreef MPiG het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar wat makkelijker een luchtverfrisser te kiezen.
M3,14G mocht niet.quote:Op zondag 26 december 2010 01:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je naaaaaam schat, je naaaaaaaam!
Je leest je mail in je slaap?quote:Op zondag 26 december 2010 01:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen en is alleen nog per mail bereikbaar voor wie dat heeft![]()
Sweet dreams Sugar darling![]()
Dat wat Mart zegtquote:Op zondag 26 december 2010 01:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen en is alleen nog per mail bereikbaar voor wie dat heeft![]()
![]()
Sweet dreams in returnquote:Op zondag 26 december 2010 01:45 schreef Stuart het volgende:
![]()
Waarom ben jij nog wakker?quote:
Sorry, jij bent ook nog wakker. Welterusten dus ook DaMartquote:
En jij ook welterusten. Waarom vergeet ik mensenquote:
Welterustenquote:Op zondag 26 december 2010 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, jij bent ook nog wakker. Welterusten dus ook DaMart
Ik kom niet verder dan dit.quote:Op zondag 26 december 2010 01:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
[..]
![]()
Ter inspiratie: [ afbeelding ]
Omdat je alleen maar oog had voor mij, duh!quote:Op zondag 26 december 2010 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
En jij ook welterusten. Waarom vergeet ik mensen![]()
![]()
Whahahaha, welterusten Myrquote:Op zondag 26 december 2010 01:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit.
[ afbeelding ]
Ja, das eigenlijk ook wel logisch dusquote:Op zondag 26 december 2010 01:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je alleen maar oog had voor mij, duh!
Evil zegquote:Op zondag 26 december 2010 01:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit.
[ afbeelding ]
Dan blijf ik helemaal alleen achter.quote:Op zondag 26 december 2010 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
Nou. Als jullie dan allemaal gaan slapen, dan ga ik ook maar![]()
![]()
![]()
* suikertaartje neemt enorme sprong naar Zandvoortquote:
Truste STquote:Op zondag 26 december 2010 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
Nou. Als jullie dan allemaal gaan slapen, dan ga ik ook maar![]()
![]()
![]()
Ik ben in de NB dus daar is nu de druktequote:Op zondag 26 december 2010 01:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijf ik helemaal alleen achter.
* DaMart vangt suikertaartje op.quote:Op zondag 26 december 2010 01:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje neemt enorme sprong naar Zandvoort
* BONG4002 Doet het licht even weer aanquote:Op zondag 26 december 2010 02:06 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, dan ga ik ook maar slapen...
* DaMart doet het licht uit.
Koppedichtmaffe!quote:Op zondag 26 december 2010 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 Doet het licht even weer aan
Slaap lekker
slaap zequote:Op zondag 26 december 2010 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, jij bent ook nog wakker. Welterusten dus ook DaMart
Dan maar donker....zucht en ik ben bang in het donkerquote:Op zondag 26 december 2010 02:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Koppedichtmaffe!
* MPG maakt de lamp uit.
ik ben vriendloosquote:
uhuquote:Op zondag 26 december 2010 03:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Zielig heahhh? En dat op kerst-nacht
Nu nog maar eventjes praten tegen m'n dubbelfris-pakje!
[ afbeelding ]
In m'n gedachten hoor ik altijd stemmen, en dan beeld ik me in dat die van het pakje afkomen, zodat ik altijd een vriendje bij me hebquote:Op zondag 26 december 2010 03:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
uhu
Maar als je tegen een pakje dubbelfrissss gaat praten kom je ook niet ver.
ohw ja, das wel beterquote:Op zondag 26 december 2010 03:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
In m'n gedachten hoor ik altijd stemmen, en dan beeld ik me in dat die van het pakje afkomen, zodat ik altijd een vriendje bij me heb
jaja, materiële liefdequote:
Goed zoquote:Op zondag 26 december 2010 02:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Koppedichtmaffe!
* MPG maakt de lamp uit.
nee 2 foutquote:
Had je niet moeten slapen tijdens de lesquote:
weet je hoe lekker slapen is, als ik slaap droom ik over slapenquote:Op zondag 26 december 2010 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Had je niet moeten slapen tijdens de les
succesquote:Op zondag 26 december 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn hummeltje ligt alweer in bed met 39 graden koorts
Dat is niet bestquote:Op zondag 26 december 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op zondag 26 december 2010 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je hoe lekker slapen is, als ik slaap droom ik over slapen
ook goeiemorgenquote:
Hey gierquote:
Martquote:Op zondag 26 december 2010 10:55 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb de oven nog maar eens aangezet voor het ontbijt.
Marijkequote:Op zondag 26 december 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey gier
[..]
Mart![]()
Ik ook
Broodjes uit de oven
heey jij ookquote:
Ook lekkerquote:Op zondag 26 december 2010 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
Ik houd het vanochtend bij ontbij met croissants en gekookte eieren. De kaiserbroodjes eet ik van de week wel een keer.
Hey Droom!quote:
Goedemorgen LLquote:Op zondag 26 december 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Hohohoop de katten na is het hier heel rustig....
Koen heeft koortsquote:Op zondag 26 december 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen LLDe poezels hier zijn ook al zo druk
Hoe is het met Koen?
beterschap aan koenquote:Op zondag 26 december 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen heeft koortsen licht sinds kwart voor 10 weer in bed.
Die slaapt behoorlijk veel dus. En Sander is net opgehaald door zijn vader....
En J. is zijn moeder ophalen
Dus ik ga zo even genieten van de rust.. met een kop koffie
Dank je wel...quote:
Ah gosquote:Op zondag 26 december 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen heeft koortsen licht sinds kwart voor 10 weer in bed.
Die slaapt behoorlijk veel dus. En Sander is net opgehaald door zijn vader....
En J. is zijn moeder ophalen
Dus ik ga zo even genieten van de rust.. met een kop koffie
Dank jequote:Op zondag 26 december 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah gosBeterschap voor Koen en geniet inderdaad even van de zeldzame rust
![]()
Ik ga nu helemaal niets doenquote:Op zondag 26 december 2010 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank jega jij nog wat doen vandaag meisje?
Goeiemorgen suikersnoetjequote:
Ohja het bruiloftsfeest, kan je niet nog even terug je bedje in voordat je er heen gaat?quote:Op zondag 26 december 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga nu helemaal niets doenEn heb vanmiddag vanaf 4 uur een feestje, vriendin en haar man zijn vandaag 12,5 jaar getrouwd
Maar het allerliefst was ik de hele dag op bed blijven liggen
Ik voel me echt zo duf
quote:
Hoooooooooooooi suikerbeeeeeeeeeeebquote:
Guten Morgen Liebchen!quote:
Neuh.quote:Op zondag 26 december 2010 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
Heb je ook zo'n handige instructie met foto's over hoe je moet slapen, Fles?
Goedemorgen meisquote:
Ja, ik kijk wel even hoe het gaatquote:Op zondag 26 december 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen suikersnoetje![]()
[..]
Ohja het bruiloftsfeest, kan je niet nog even terug je bedje in voordat je er heen gaat?
Goedemorgen Liebchenquote:
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op zondag 26 december 2010 11:34 schreef DR34M3R het volgende:
tnx alemaal. Zo maar eens aan het werk gaan hier. Je moet wat op 2e kerstdag toch?
partyquote:
Ik ben boekhouderquote:Op zondag 26 december 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Liebchen
Duf maar wel okeeDaar?
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Ik ook even nietquote:Op zondag 26 december 2010 11:01 schreef Giertje het volgende:
pfoeh ik moet echt niks te eten hebben nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meneer zandman breng me een droom, maak het de schattigste die ik ooit zagquote:
Ik ook!quote:
Ah en je werkt vanuit huis gok ik? Dat verklaart waarom je vandaag kan werkenquote:
Hihihihi, ja...snel, feestje en muziek hard aan!quote:
Oh nouhouquote:Op zondag 26 december 2010 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
Muziek keihard
Hummeltje zit alweer benedenhij is echt zooooo zielig
Ik voel me goed!!!quote:Op zondag 26 december 2010 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihi, ja...snel, feestje en muziek hard aan!
[..]
Oh nouhou![]()
Hoe voel jij je nu?
schreeuw het van de dakenquote:
nog welquote:
We hebben de mogelijkheid om vanuit thuis in te bellen op het nerwerk van het werk.quote:Op zondag 26 december 2010 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah en je werkt vanuit huis gok ik? Dat verklaart waarom je vandaag kan werken
quote:
net of je alleen met kerst lief en aardig moet zijnquote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij wil hem slecht gaan maken? Wat een foute kerstgedachte PeZu!
nou dat vind ik wat overdrevenquote:
Jaaaquote:
Morgenquote:
Aha, fijn dat dat kan hoor!quote:Op zondag 26 december 2010 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We hebben de mogelijkheid om vanuit thuis in te bellen op het nerwerk van het werk.
We hebben morgen en overmorgen vrijgekregen van het werk omdat kerst in het weekend viel, maar dan zijn de kids bij papa (nu ook). En dus werk ik gewoon thuis wat deze dagen, zodat ik vrijdag vrij kan nemen, want dan zijn ze weer terug bij mij
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
net of je alleen met kerst lief en aardig moet zijn
ik heb net mijn puppy alweer buiten de deur gezetquote:
Vorig jaar kregen we ook 1 dag terug omdat 1 kerstdag in het weekend viel. Dit jaar dus 2, plus 3 januari hebben we een vrije dag gekregen omdat nieuwjaarsdag ook in het weekend viel.quote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MorgenBen je de kerst een beetje goed doorgekomen?
[..]
Aha, fijn dat dat kan hoor!Kun je lekker op je eigen tempo dingen doen
En wat een aardige baas trouwens
Dat heb ik nog nooit gehoord
Da's ook niet liefquote:Op zondag 26 december 2010 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net mijn puppy alweer buiten de deur gezet![]()
eeebuntu nu
Lief zijn mag altijd! Maar met kerst moet hetquote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
net of je alleen met kerst lief en aardig moet zijn
hij deed stom, hij vroeg er zelf omquote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's ook niet liefEn die gebruikte ik ook altijd, maar dan wel de normale netbook versie, niet de beperkte variant
hahahaquote:Op zondag 26 december 2010 11:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lief zijn mag altijd! Maar met kerst moet het
Hangzequote:Op zondag 26 december 2010 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker hangen met mijn koortsig knulletje![]()
Dan mag jij je echt in je handjes knijpen met zo'n baasquote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vorig jaar kregen we ook 1 dag terug omdat 1 kerstdag in het weekend viel. Dit jaar dus 2, plus 3 januari hebben we een vrije dag gekregen omdat nieuwjaarsdag ook in het weekend viel.
Alleen onze afdeling mag dan terugkomen ivm de jaarafsluiting, maar wij kunnen die extra dag vrij inplannen. Ook lekker!
En we hebben niet eens een CAO
Oh ja, dus hij doet 1 keer vervelend en je gooit em meteen de deur uitquote:
wie zegt dat het maar 1x wasquote:Op zondag 26 december 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, dus hij doet 1 keer vervelend en je gooit em meteen de deur uitWat een kerstgedachte
Ikquote:
Jahoor, ging prima, baal wel een beetje dat ik het weekend met familie zit, had liever naar vrienden gegaan. Maarja, dat moet dan maar voor een weekendje. Voor de rest alleen maar beetje zitten tekenen en veel te veel gegeten.quote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MorgenBen je de kerst een beetje goed doorgekomen?
quote:Op zondag 26 december 2010 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
Heb je ook zo'n handige instructie met foto's over hoe je moet slapen, Fles?
Wie verbiedt je dat nu dan?quote:Op zondag 26 december 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou willen dat ik een Puppini Sister was, dan mocht ik ook in toffe jaren-50 outfits geweldige liedjes zingen
Mijn bankrekening begint nu ook alquote:Op zondag 26 december 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Portemonnees die denken dat ze wat te zeggen hebben
De mijne houd zich steeds meer stilquote:Op zondag 26 december 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn bankrekening begint nu ook al
De jouwe heeft ook vast niet echt een mening over jaren-50 jurkjesquote:Op zondag 26 december 2010 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijne houd zich steeds meer stil
Klopt, meer over computer onderdelen en een autoquote:Op zondag 26 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De jouwe heeft ook vast niet echt een mening over jaren-50 jurkjes
Middag Koenquote:Op zondag 26 december 2010 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Zoetermeer meldt zich ff voor de kerstlunch
Kjonnnnnnquote:Op zondag 26 december 2010 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Koenquote:Op zondag 26 december 2010 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Koewle Jurk heurrrrrrquote:
bij mij gaat het net zoals sinterklaas weer niet door ivm ijzelquote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen 2e kerstdag?
Ik vanmiddag familydinner, door schoonouders georganiseerd..... Volgens mij naar een of ander vaag restaurant
Lekker helemaal niksquote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Ik vanmiddag familydinner, door schoonouders georganiseerd..... Volgens mij naar een of ander vaag restaurant
quote:
quote:
jaaaquote:
Nee, was dat maar waarquote:
Stofzuigenquote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Afwassenquote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Hier balen dat ik niet kan gaan werken. Verder wel okquote:Op zondag 26 december 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Liebchen
Duf maar wel okeeDaar?
PARTEHHHHHHHH!quote:
Hoezo kun jij niet werken dan?quote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier balen dat ik niet kan gaan werken. Verder wel ok.
smakelijk!quote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal jullie op de vervelende momenten af en toe stalken
K ga nu lunchen!. ST
Lunchze!quote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef Koen66 het volgende:
K ga nu lunchen!. ST
Maar dat mag jij gewoon hoorquote:Op zondag 26 december 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou willen dat ik een Puppini Sister was, dan mocht ik ook in toffe jaren-50 outfits geweldige liedjes zingen
Suikertaartjesjurkquote:
Omdat mijn dienst is afgezegdquote:
Geniet van je lunchquote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef Koen66 het volgende:
K ga nu lunchen!. ST
Mijn werkquote:Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke idioot heeft dat nou weer gedaan.
Handig, zo'n spontane bedrijfssluitingquote:Op zondag 26 december 2010 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn werk. Op de 24e werd even besloten dat iedereen die voor de 26e ingepland stond maar afgebeld moest worden
.
Doe ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hangze
[..]
Dan mag jij je echt in je handjes knijpen met zo'n baasJaren geleden had ik flexroosters en ik werd steeds zo ingeroosterd dat mijn roostervrije dag op alle feestdagen vielen
Na veel moeite heb ik geloof ik 3 dagen gecompenseerd gekregen
Jaaaquote:Op zondag 26 december 2010 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig, zo'n spontane bedrijfssluiting.
Veel plezierquote:Op zondag 26 december 2010 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaa. Nou. Daar gaaaaaaaaaaat mijn feestdagenplanning. Nouja, dan straks toch maar met mijn ouwelui mee naar mijn oom
.
Kan je daar de koffie op drinkenquote:Op zondag 26 december 2010 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaa. Nou. Daar gaaaaaaaaaaat mijn feestdagenplanning. Nouja, dan straks toch maar met mijn ouwelui mee naar mijn oom
.
Dat sowieso. En we krijgen vegetaristisch kerst-eten dingesquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, ren weg nu het nog kanquote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat sowieso. En we krijgen vegetaristisch kerst-eten dinges. Alsof dat bestaaaaaaaaaat
![]()
....
Picsquote:
Gaan ze een rolslade braden?quote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat sowieso. En we krijgen vegetaristisch kerst-eten dinges. Alsof dat bestaaaaaaaaaat
![]()
....
Like... whut?quote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
....
OMG, die is zo flauw dat Seth Gaaikema fronstquote:
Noooo, don'tquote:Op zondag 26 december 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooh Muck, kijk nou: http://www.pinupgirlclothing.com/![]()
![]()
Jaquote:
Whehehequote:[..]
OMG, die is zo flauw dat Seth Gaaikema fronst
Toek zijn geld. Jij kunt best een jurkje aanschaffen hoor. En zo'nquote:[..]
Noooo, don't
Het geld moet naar het huis
Joh, waarom denk je dat ik zo stil ben hierquote:Op zondag 26 december 2010 12:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je eens op het linkje van ST aan muck kliken![]()
![]()
hoe kon ik aan je twijfelenquote:Op zondag 26 december 2010 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Joh, waarom denk je dat ik zo stil ben hier...
quote:
Zijn dat vega's?quote:Op zondag 26 december 2010 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Dat.
Gelukkig ligt er thuis nog pizza met salami en pepertjes in de vriezer.
We zijn uitgenodigd bij ome F en R.
Daar zit wat inquote:Toek zijn geld. Jij kunt best een jurkje aanschaffen hoor. En zo'nbadpak
...
Jaquote:
Ja, jij straksquote:[..]
Daar zit wat in
Nooit gewetenquote:
quote:Ja, jij straks...
Nou heb je al wat besteldquote:
Zo tof dat ik op mijn handen moet gaan zittenquote:
Nope, geen geldquote:Op zondag 26 december 2010 13:08 schreef MPG het volgende:
Nou heb je al wat besteld?
En wanneer krijgen we foto' s van jou in zo'nbadpak
of
jurk
?
Checkquote:Op zondag 26 december 2010 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo tof dat ik op mijn handen moet gaan zitten![]()
Echt? Coolquote:Op zondag 26 december 2010 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope, geen geld![]()
En zo'n soort badpak heb ik al he
Stiekem dat voor ons verstoppenquote:Op zondag 26 december 2010 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope, geen geld![]()
En zo'n soort badpak heb ik al he
quote:
OK. Wanneer gaan wij zwemmenquote:En zo'n soort badpak heb ik al he
En de snektoerk is ook al dicht natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |