quote:
net of je alleen met kerst lief en aardig moet zijnquote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij wil hem slecht gaan maken? Wat een foute kerstgedachte PeZu!
nou dat vind ik wat overdrevenquote:
Jaaaquote:
Morgenquote:
Aha, fijn dat dat kan hoor!quote:Op zondag 26 december 2010 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We hebben de mogelijkheid om vanuit thuis in te bellen op het nerwerk van het werk.
We hebben morgen en overmorgen vrijgekregen van het werk omdat kerst in het weekend viel, maar dan zijn de kids bij papa (nu ook). En dus werk ik gewoon thuis wat deze dagen, zodat ik vrijdag vrij kan nemen, want dan zijn ze weer terug bij mij
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
net of je alleen met kerst lief en aardig moet zijn
ik heb net mijn puppy alweer buiten de deur gezetquote:
Vorig jaar kregen we ook 1 dag terug omdat 1 kerstdag in het weekend viel. Dit jaar dus 2, plus 3 januari hebben we een vrije dag gekregen omdat nieuwjaarsdag ook in het weekend viel.quote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MorgenBen je de kerst een beetje goed doorgekomen?
[..]
Aha, fijn dat dat kan hoor!Kun je lekker op je eigen tempo dingen doen
En wat een aardige baas trouwens
Dat heb ik nog nooit gehoord
Da's ook niet liefquote:Op zondag 26 december 2010 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net mijn puppy alweer buiten de deur gezet![]()
eeebuntu nu
Lief zijn mag altijd! Maar met kerst moet hetquote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
net of je alleen met kerst lief en aardig moet zijn
hij deed stom, hij vroeg er zelf omquote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's ook niet liefEn die gebruikte ik ook altijd, maar dan wel de normale netbook versie, niet de beperkte variant
hahahaquote:Op zondag 26 december 2010 11:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lief zijn mag altijd! Maar met kerst moet het
Hangzequote:Op zondag 26 december 2010 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker hangen met mijn koortsig knulletje![]()
Dan mag jij je echt in je handjes knijpen met zo'n baasquote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vorig jaar kregen we ook 1 dag terug omdat 1 kerstdag in het weekend viel. Dit jaar dus 2, plus 3 januari hebben we een vrije dag gekregen omdat nieuwjaarsdag ook in het weekend viel.
Alleen onze afdeling mag dan terugkomen ivm de jaarafsluiting, maar wij kunnen die extra dag vrij inplannen. Ook lekker!
En we hebben niet eens een CAO
Oh ja, dus hij doet 1 keer vervelend en je gooit em meteen de deur uitquote:
wie zegt dat het maar 1x wasquote:Op zondag 26 december 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, dus hij doet 1 keer vervelend en je gooit em meteen de deur uitWat een kerstgedachte
Ikquote:
Jahoor, ging prima, baal wel een beetje dat ik het weekend met familie zit, had liever naar vrienden gegaan. Maarja, dat moet dan maar voor een weekendje. Voor de rest alleen maar beetje zitten tekenen en veel te veel gegeten.quote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MorgenBen je de kerst een beetje goed doorgekomen?
quote:Op zondag 26 december 2010 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
Heb je ook zo'n handige instructie met foto's over hoe je moet slapen, Fles?
Wie verbiedt je dat nu dan?quote:Op zondag 26 december 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou willen dat ik een Puppini Sister was, dan mocht ik ook in toffe jaren-50 outfits geweldige liedjes zingen
Mijn bankrekening begint nu ook alquote:Op zondag 26 december 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Portemonnees die denken dat ze wat te zeggen hebben
De mijne houd zich steeds meer stilquote:Op zondag 26 december 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn bankrekening begint nu ook al
De jouwe heeft ook vast niet echt een mening over jaren-50 jurkjesquote:Op zondag 26 december 2010 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijne houd zich steeds meer stil
Klopt, meer over computer onderdelen en een autoquote:Op zondag 26 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De jouwe heeft ook vast niet echt een mening over jaren-50 jurkjes
Middag Koenquote:Op zondag 26 december 2010 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Zoetermeer meldt zich ff voor de kerstlunch
Kjonnnnnnquote:Op zondag 26 december 2010 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Koenquote:Op zondag 26 december 2010 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Koewle Jurk heurrrrrrquote:
bij mij gaat het net zoals sinterklaas weer niet door ivm ijzelquote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen 2e kerstdag?
Ik vanmiddag familydinner, door schoonouders georganiseerd..... Volgens mij naar een of ander vaag restaurant
Lekker helemaal niksquote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Ik vanmiddag familydinner, door schoonouders georganiseerd..... Volgens mij naar een of ander vaag restaurant
quote:
quote:
jaaaquote:
Nee, was dat maar waarquote:
Stofzuigenquote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Afwassenquote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |