Fransquote:Op zondag 26 december 2010 01:31 schreef Stuart het volgende:
Ik spreek geen Frans maar was wel even confused
Ik spreek beter Spaans dan Frans maar dat komt omdat ik daar jaarlijks komquote:
Bonne nuit mon chouquote:Op zondag 26 december 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je ne parle pas un mot de Francais aussi, mais je va dormir maintenant
Welterusten kerelquote:Op zondag 26 december 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je ne parle pas un mot de Francais aussi, mais je va dormir maintenant
Spaansquote:Op zondag 26 december 2010 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek beter Spaans dan Frans maar dat komt omdat ik daar jaarlijks kom
Ja, je vraagt er wel een beetje om he?quote:
Ja, maar dat is ook maar saai alleenquote:
quote:
Ik zie een matchquote:Op zondag 26 december 2010 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook maar saai alleen![]()
Ik probeerde alleen maar wat makkelijker een luchtverfrisser te kiezenquote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je vraagt er wel een beetje om he?
Je naaaaaam schat, je naaaaaaaam!quote:Op zondag 26 december 2010 01:41 schreef MPiG het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar wat makkelijker een luchtverfrisser te kiezen.
M3,14G mocht niet.quote:Op zondag 26 december 2010 01:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je naaaaaam schat, je naaaaaaaam!
Je leest je mail in je slaap?quote:Op zondag 26 december 2010 01:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen en is alleen nog per mail bereikbaar voor wie dat heeft![]()
Sweet dreams Sugar darling![]()
Dat wat Mart zegtquote:Op zondag 26 december 2010 01:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen en is alleen nog per mail bereikbaar voor wie dat heeft![]()
![]()
Sweet dreams in returnquote:Op zondag 26 december 2010 01:45 schreef Stuart het volgende:
![]()
Waarom ben jij nog wakker?quote:
Sorry, jij bent ook nog wakker. Welterusten dus ook DaMartquote:
En jij ook welterusten. Waarom vergeet ik mensenquote:
Welterustenquote:Op zondag 26 december 2010 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, jij bent ook nog wakker. Welterusten dus ook DaMart
Ik kom niet verder dan dit.quote:Op zondag 26 december 2010 01:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
[..]
![]()
Ter inspiratie: [ afbeelding ]
Omdat je alleen maar oog had voor mij, duh!quote:Op zondag 26 december 2010 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
En jij ook welterusten. Waarom vergeet ik mensen![]()
![]()
Whahahaha, welterusten Myrquote:Op zondag 26 december 2010 01:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit.
[ afbeelding ]
Ja, das eigenlijk ook wel logisch dusquote:Op zondag 26 december 2010 01:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je alleen maar oog had voor mij, duh!
Evil zegquote:Op zondag 26 december 2010 01:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit.
[ afbeelding ]
Dan blijf ik helemaal alleen achter.quote:Op zondag 26 december 2010 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
Nou. Als jullie dan allemaal gaan slapen, dan ga ik ook maar![]()
![]()
![]()
* suikertaartje neemt enorme sprong naar Zandvoortquote:
Truste STquote:Op zondag 26 december 2010 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
Nou. Als jullie dan allemaal gaan slapen, dan ga ik ook maar![]()
![]()
![]()
Ik ben in de NB dus daar is nu de druktequote:Op zondag 26 december 2010 01:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijf ik helemaal alleen achter.
* DaMart vangt suikertaartje op.quote:Op zondag 26 december 2010 01:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje neemt enorme sprong naar Zandvoort
* BONG4002 Doet het licht even weer aanquote:Op zondag 26 december 2010 02:06 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, dan ga ik ook maar slapen...
* DaMart doet het licht uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |