Lekker boeiendquote:
Ah, echt iets om trots op te zijn als marinier, laat staan als persoonquote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef Rave_NL het volgende:
Een pantserinfanerist, een luchtmobieler en een marinier zijn uitgenodigd voor een testweek voor een nieuwe antiterreireenheid. Na wat papierwerk kregen ze de allereerste test.
De instructeur: "In de kamer hiernaast zit een man vastgebonden op een stoel. Hier hebben jullie een glock, ik wil dat jullie hem uit de weg ruimen."
De pantserinfanterist is verbouwereerd en begint meteen te schreeuwen dat het voor hem allemaal niet meer hoeft en loopt weg.
De luchtmobieler wil zich niet laten kennen, pakt het pistool, loopt naar binnen en trekt de deur achter zich dicht. Drie kwartier later stapt hij huilend met schokkende schouders weer door de deur en begint te jammeren dat hij het niet kan.
De marinier neemt de glock over en uit de ruimte klinken zeventien schoten. Daarna duurt het 5 minuten voordat de marinier weer naar buiten stapt, zwaar chagrijnig.
"De volgende keer als je zoiets vraagt", zegt ie boos, "zorg dan dat je dat pistool met iets anders laad dan losse flodders, ik heb nu eerst die vent los moeten maken voordat ik hem met z'n stoel morsdood kon slaan..."
ach, mariniershumor.. weet je waarom die gasten rode strepen op hun broek hebben?quote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah, echt iets om trots op te zijn als marinier, laat staan als persoon
de pantserinfanterist loopt ook alleen weg omdat hij met zoiets slaps als een glock niets te maken wil hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah, echt iets om trots op te zijn als marinier, laat staan als persoon
Psyops! Mijn ding!quote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef Vronsky het volgende:
http://io9.com/5717113/th(...)sychological-warfare
"The strangest ways Christmas has been used for psychological warfare"
De marine wilt ons er steeds aan herinneren dat wij een afdeling van hun zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 01:11 schreef AchJa het volgende:
Waarom zijn de mariniers een onderdeel van de marine.
Na een godvergeten oorlog zat het ministerie van defensie nogal in de maag met allerlei zelf benoemde clubjes en materiaal. Het ministerie niet al te vervelend en dacht: "Weet je wat, we doen dat verkopen bij opbod"
Enfin, de dag van de veiling kwam en men bleef zitten met een oude ezel en de mariniers. MinDef niet te beroerd en gooide een muntje omhoog. De marine of landmacht zou winnaar worden en mocht kiezen tussen de ezel of het korps. De landmacht won, de rest is geschiedenis.
Een half slaperige en enigszins aangeschoten ER naast mij in bed moest er een klein beetje om glimlachen.quote:Op zondag 26 december 2010 01:46 schreef Sine_Pari het volgende:
Een Special Forces Sergeant stopte laat op de avond deze week in een stadje bij de enigste motel om wat slaap te vatte. Maar toen de Special Forces Sergeant wou in checken vertelde de manager van het motel dat het volgeboekt was. "Ik heb nog wel een dubbel bed kamer welke maar door een persoon belegen is, maar het is een Marinier, en de man snurkt zo hard dat de afgelopen nachten zelfs de gasten aan de andere kant van de hal geklacht hebben over he lawaai. Ik weet niet of U daar wel een oog dicht doet." "Geen probleem" antwoorde de Special Forces Sergeant", "ik neem de aanbieding aan, ik ben bek op".
De volgende dag kwam de Special Forces Sergeant fris en wel gemoed de ontbijt zaal inlopen. "En hoe was Uw avond?" vroeg de manager "Heeft U kunnen slapen?" "Ja" antwoorde de Special Forces Sergeant, "Ik heb in tijden niet zo goed geslapen." Heeft U dan geen last gehad van het gesnurk van die Marinier?" vroeg de manager. "Negative" antwoorde de Special Forces Sergeant" "Ik heb hem van zijn gesnurk verlost" "Hoe heeft U dat gedaan?" vroeg de manager nieuwsgierig. "Toen ik de kamer binnen kwam was de Marinier nog waker" antwoorde de Special Forces Sergeant, "en toen ben ik naar zijn bed gelopen, mij voorover gebogen en hem een kus op zijn mond gegeven." "En daarna zei ik tegen hem "En lekker ding, heb je al gehoord dat Obama de "Don't Ask Don't Tell" regelling heeft afgeschaft?" "Hij heeft vervolgens de hele nacht waker gelegen en met angst naar mijn bed gekeken."
google zegt: beer, klopt dat?quote:
Telt het ook dat ik weleens "beregeil" ben?quote:Op zondag 26 december 2010 01:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Weet je zeker dat je een Homo sapiens bent en geen Ursidae?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |