abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:59:46 #1
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_90445952
Vrolijke en vreedzame Kerst, voor vrienden, familie, collega's en kennissen overal ter wereld! ~:)
En bedankt für die Blühme! w/
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zondag 26 december 2010 @ 00:01:06 #2
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90446004
Da's Pasen.. :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_90446007
Geilige kerstdagen
  zondag 26 december 2010 @ 00:02:25 #4
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_90446059
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef Rave_NL het volgende:
Da's Pasen.. :')
Lekker boeiend :P
... and I feel fine.
  zondag 26 december 2010 @ 00:03:47 #5
168777 Rave_NL
pi_90446112
Een pantserinfanerist, een luchtmobieler en een marinier zijn uitgenodigd voor een testweek voor een nieuwe antiterreireenheid. Na wat papierwerk kregen ze de allereerste test.
De instructeur: "In de kamer hiernaast zit een man vastgebonden op een stoel. Hier hebben jullie een glock, ik wil dat jullie hem uit de weg ruimen."
De pantserinfanterist is verbouwereerd en begint meteen te schreeuwen dat het voor hem allemaal niet meer hoeft en loopt weg.
De luchtmobieler wil zich niet laten kennen, pakt het pistool, loopt naar binnen en trekt de deur achter zich dicht. Drie kwartier later stapt hij huilend met schokkende schouders weer door de deur en begint te jammeren dat hij het niet kan.
De marinier neemt de glock over en uit de ruimte klinken zeventien schoten. Daarna duurt het 5 minuten voordat de marinier weer naar buiten stapt, zwaar chagrijnig.
"De volgende keer als je zoiets vraagt", zegt ie boos, "zorg dan dat je dat pistool met iets anders laad dan losse flodders, ik heb nu eerst die vent los moeten maken voordat ik hem met z'n stoel morsdood kon slaan..."
  zondag 26 december 2010 @ 00:05:35 #6
168777 Rave_NL
pi_90446188
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik doe met je mee. :')
^O^

Johnny Coke!
  zondag 26 december 2010 @ 00:06:03 #7
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_90446203
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef Rave_NL het volgende:
Een pantserinfanerist, een luchtmobieler en een marinier zijn uitgenodigd voor een testweek voor een nieuwe antiterreireenheid. Na wat papierwerk kregen ze de allereerste test.
De instructeur: "In de kamer hiernaast zit een man vastgebonden op een stoel. Hier hebben jullie een glock, ik wil dat jullie hem uit de weg ruimen."
De pantserinfanterist is verbouwereerd en begint meteen te schreeuwen dat het voor hem allemaal niet meer hoeft en loopt weg.
De luchtmobieler wil zich niet laten kennen, pakt het pistool, loopt naar binnen en trekt de deur achter zich dicht. Drie kwartier later stapt hij huilend met schokkende schouders weer door de deur en begint te jammeren dat hij het niet kan.
De marinier neemt de glock over en uit de ruimte klinken zeventien schoten. Daarna duurt het 5 minuten voordat de marinier weer naar buiten stapt, zwaar chagrijnig.
"De volgende keer als je zoiets vraagt", zegt ie boos, "zorg dan dat je dat pistool met iets anders laad dan losse flodders, ik heb nu eerst die vent los moeten maken voordat ik hem met z'n stoel morsdood kon slaan..."
Ah, echt iets om trots op te zijn als marinier, laat staan als persoon :')
... and I feel fine.
pi_90446497
quote:
Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef Lotusss het volgende:

[..]

ach, mariniershumor.. weet je waarom die gasten rode strepen op hun broek hebben?
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  zondag 26 december 2010 @ 00:19:23 #9
168777 Rave_NL
pi_90446746
Een sergeant der mariniers is aan het pissen als een wachtmeester van de marechaussee binnen loopt en naast hem gaat kijken. Bicurieus als elk lid van de blauwe maffia is kon hij het niet laten om even over het muurtje te kijken.
"Godnondeju wat heb jij voor een ding hangen? Hoe krijg jij hem in godsnaam zo groot??", brengt de wachtmeester uit.
"Simpel, elke nacht voor ik ga slapen tik ik5x met m'n lul tegen het nachtkastje aan", zegt de sergeant.
De wachtmeester lacht hartelijk en knijpt af.
Maar het blijft in z'n achterhoofd zitten als hij snachts thuis komt en voordat hij z'n nest in kruipt kan hij het toch niet laten, en klopt 5x met z'n lul tegen het nachtkastje waarop zijn vrouw begint te fluisteren; " sergeant, bent u dat?".
pi_90446882
_O-
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  Moderator zondag 26 december 2010 @ 00:42:44 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90447690
quote:
Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef Lotusss het volgende:

[..]

de pantserinfanterist loopt ook alleen weg omdat hij met zoiets slaps als een glock niets te maken wil hebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 26 december 2010 @ 00:43:16 #12
168777 Rave_NL
pi_90447717
Minister Hillen van Defensie gaat langs het militair hospitaal om daar z'n gezicht te laten zien. Hij loopt langs wat bedden om een praatje te maken.
"en waarvoor lig jij hier?"
"niets extreems excellentie, alleen een zwaar geval van aambeien." zegt de patiënt.
"oh, en wat wordt daar aan gedaan?"
"5 maals per dag wat zalf op een tandenborstel en dan over de aambei wrijven"
"oh, en heb je nog iets te wensen?"
"dat ik zo snel mogelijk weer inzetbaar ben!"
"Heel goed jongen", en hij loopt naar het volgende bed, "en jij?"
"hetzelfde als hem, excellentie, ook aambeien, ook 5x met een tandenborstel, en ook dat ik er zo snel mogelijk vanaf ben."
"Heel goed jongen", en hij loopt naar het volgende bed, "en jij?"
"Ik heb last van extreem ontstoken tandvlees, en heb speciale tandpasta ervoor gekregen."
"Oh", zegt de minister, "en heb jij nog wat te wensen?"
"Dat u onmiddellijk kapt met die achterlijke bezuinigingen zodat we geen tandenborstel meer hoeven te delen!"
pi_90447984
http://io9.com/5717113/th(...)sychological-warfare

"The strangest ways Christmas has been used for psychological warfare"

:D
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  zondag 26 december 2010 @ 00:54:22 #14
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_90448139
Een pleun in de bar zit een beetje om zich heen te kijken met zijn half dronken kop en zegt tegen zijn buurman: "Hey, wil je een goeie mop over de mariniers horen?"

Nou, zegt de buurman, voordat je je mond open doet moet je weten dat ik een marinier ben. En de vent die naast mij zit is nog groter dan mij en is ook een marinier. En de vent die daarnaast zit is de bokskampioen van ons geliefde korps. Dus weet je zeker of je die mop nog wel wil vertellen?

Pleun: "Laat maar zitten, ik heb geen zin om hem drie keer uit te leggen"
  zondag 26 december 2010 @ 00:58:32 #15
168777 Rave_NL
pi_90448297
:P
  zondag 26 december 2010 @ 01:11:04 #16
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_90448693
Waarom zijn de mariniers een onderdeel van de marine.

Na een godvergeten oorlog zat het ministerie van defensie nogal in de maag met allerlei zelf benoemde clubjes en materiaal. Het ministerie niet al te vervelend en dacht: "Weet je wat, we doen dat verkopen bij opbod"

Enfin, de dag van de veiling kwam en men bleef zitten met een oude ezel en de mariniers. MinDef niet te beroerd en gooide een muntje omhoog. De marine of landmacht zou winnaar worden en mocht kiezen tussen de ezel of het korps. De landmacht won, de rest is geschiedenis.
  zondag 26 december 2010 @ 01:19:41 #17
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 26 december 2010 @ 01:36:11 #18
168777 Rave_NL
pi_90449381
quote:
Op zondag 26 december 2010 01:11 schreef AchJa het volgende:
Waarom zijn de mariniers een onderdeel van de marine.

Na een godvergeten oorlog zat het ministerie van defensie nogal in de maag met allerlei zelf benoemde clubjes en materiaal. Het ministerie niet al te vervelend en dacht: "Weet je wat, we doen dat verkopen bij opbod"

Enfin, de dag van de veiling kwam en men bleef zitten met een oude ezel en de mariniers. MinDef niet te beroerd en gooide een muntje omhoog. De marine of landmacht zou winnaar worden en mocht kiezen tussen de ezel of het korps. De landmacht won, de rest is geschiedenis.
De marine wilt ons er steeds aan herinneren dat wij een afdeling van hun zijn.
Dat klopt zeggen wij dan, de mannenafdeling.
pi_90449387
we zitten hier te mexen, hoopjes gratis drank! ^O^
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  zondag 26 december 2010 @ 01:43:05 #20
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_90449565
Net bij de buurman, Grieks Eetcafé geweest.... was onverwacht toch wel even zeer gezellig :D
... and I feel fine.
pi_90449655
Een Special Forces Sergeant stopte laat op de avond deze week in een stadje bij de enigste motel om wat slaap te vatte. Maar toen de Special Forces Sergeant wou in checken vertelde de manager van het motel dat het volgeboekt was. "Ik heb nog wel een dubbel bed kamer welke maar door een persoon belegen is, maar het is een Marinier, en de man snurkt zo hard dat de afgelopen nachten zelfs de gasten aan de andere kant van de hal geklacht hebben over he lawaai. Ik weet niet of U daar wel een oog dicht doet." "Geen probleem" antwoorde de Special Forces Sergeant", "ik neem de aanbieding aan, ik ben bek op".

De volgende dag kwam de Special Forces Sergeant fris en wel gemoed de ontbijt zaal inlopen. "En hoe was Uw avond?" vroeg de manager "Heeft U kunnen slapen?" "Ja" antwoorde de Special Forces Sergeant, "Ik heb in tijden niet zo goed geslapen." Heeft U dan geen last gehad van het gesnurk van die Marinier?" vroeg de manager. "Negative" antwoorde de Special Forces Sergeant" "Ik heb hem van zijn gesnurk verlost" "Hoe heeft U dat gedaan?" vroeg de manager nieuwsgierig. "Toen ik de kamer binnen kwam was de Marinier nog waker" antwoorde de Special Forces Sergeant, "en toen ben ik naar zijn bed gelopen, mij voorover gebogen en hem een kus op zijn mond gegeven." "En daarna zei ik tegen hem "En lekker ding, heb je al gehoord dat Obama de "Don't Ask Don't Tell" regelling heeft afgeschaft?" "Hij heeft vervolgens de hele nacht waker gelegen en met angst naar mijn bed gekeken."
  zondag 26 december 2010 @ 01:56:37 #22
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_90449917
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 01:46 schreef Sine_Pari het volgende:
Een Special Forces Sergeant stopte laat op de avond deze week in een stadje bij de enigste motel om wat slaap te vatte. Maar toen de Special Forces Sergeant wou in checken vertelde de manager van het motel dat het volgeboekt was. "Ik heb nog wel een dubbel bed kamer welke maar door een persoon belegen is, maar het is een Marinier, en de man snurkt zo hard dat de afgelopen nachten zelfs de gasten aan de andere kant van de hal geklacht hebben over he lawaai. Ik weet niet of U daar wel een oog dicht doet." "Geen probleem" antwoorde de Special Forces Sergeant", "ik neem de aanbieding aan, ik ben bek op".

De volgende dag kwam de Special Forces Sergeant fris en wel gemoed de ontbijt zaal inlopen. "En hoe was Uw avond?" vroeg de manager "Heeft U kunnen slapen?" "Ja" antwoorde de Special Forces Sergeant, "Ik heb in tijden niet zo goed geslapen." Heeft U dan geen last gehad van het gesnurk van die Marinier?" vroeg de manager. "Negative" antwoorde de Special Forces Sergeant" "Ik heb hem van zijn gesnurk verlost" "Hoe heeft U dat gedaan?" vroeg de manager nieuwsgierig. "Toen ik de kamer binnen kwam was de Marinier nog waker" antwoorde de Special Forces Sergeant, "en toen ben ik naar zijn bed gelopen, mij voorover gebogen en hem een kus op zijn mond gegeven." "En daarna zei ik tegen hem "En lekker ding, heb je al gehoord dat Obama de "Don't Ask Don't Tell" regelling heeft afgeschaft?" "Hij heeft vervolgens de hele nacht waker gelegen en met angst naar mijn bed gekeken."
Een half slaperige en enigszins aangeschoten ER naast mij in bed moest er een klein beetje om glimlachen.

Aangezien ik hem ook wel redelijk heb hangen - naast dat ik voor een zéér kritische moeder en broertje heb gekookt - ga ik nu ook mijn oogjes even dichtdoen.

Een hele fijne Kerst verder en tot over een uur of 10.... minimaal! :D
... and I feel fine.
pi_90449956
Weet je zeker dat je een Homo sapiens bent en geen Ursidae? ;) :D
pi_90450053
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 01:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Ursidae? ;) :D
google zegt: beer, klopt dat?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zondag 26 december 2010 @ 02:03:43 #25
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_90450074
quote:
Op zondag 26 december 2010 01:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Weet je zeker dat je een Homo sapiens bent en geen Ursidae? ;) :D
Telt het ook dat ik weleens "beregeil" ben? :P
Anders niet.
... and I feel fine.