Ik zie trouwens niet dat mensen mij toegevoegd hebben?quote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, volgens mij heb ik jullie toegevoegd, check vooral de twee awesome platen in mijn afspeellijst uit de old 70ies
Moe nuquote:
quote:
JA, jij weet hoe het werktquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Hoe kan je in hemelsnaam zien wie jou allemaal hebben gesubscribed?
Ik heb je toegevoegd!quote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie trouwens niet dat mensen mij toegevoegd hebben?Ik gebruikte het vooral voor mezelf, dus dat snap ik allemaal wel enzo, maar nu met 'vriendjes' erbij heb ik weer extra uitleg nodig
Jij bent hier de expertquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Hoe kan je in hemelsnaam zien wie jou allemaal hebben gesubscribed?
Hahaquote:
Neequote:
Dit. Hij moet zn socialding aanzetten.quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon Dagoduck toch? Ik kan je niet toevoegen.
Voor je winterlijstje... Winter in America, maar niet van Frogerquote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd!Maar ik kan inderdaad ook niet zien wie ik nou als subscriber heb. Ben nu trouwens bezig met m'n playlist "Herinnert u zich deze nog?". Die gaat wat beter qua samenstelling dan de Winter en de Best of 2010 lijst.
Hoe?quote:Op zondag 26 december 2010 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Hij moet zn socialding aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |