Ik heb je toegevoegdquote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Cee het volgende:
Voor degenen die zich afvragen waarom ene Cee77 zich op Spofittie aan het melden is op zijn/haar profiel: dat ben ik dus.
quote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
Jongens, zodra top2000 voorbij is, ga ik proberen hier weer mee te posten... ik vond het hier heel gezellig de afgelopen week.
nee, you were my friend, maar go like elijah is wel een lekkerder nr.quote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Go like Elijah? Shiiiit die heb ik gemist.Was m'n eerste gedraaide SR plaat (volgens mij 2005). Over eerste gesproken: Dit liedje doet me denken aan de eerste keer dat ik op de radio te horen was.
Toen draaiden ze het nummer en daarna was ik aan de telefoon. Weet niet meer wie de dj was toen. Wie deed ook alweer dat spel waar je een hint/criptische omschrijving van een nummer kreeg? Was een spel dat 's avonds werd gespeeld.
Doel je op mij?quote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd
Spotify Noob alert![]()
Ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd
Spotify Noob alert![]()
Moods/genres een idee?quote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Doel je op mij?Want ik ben nu bezig met playlists maar ik ben wat dat betreft een beetje ADHD want: snel verveeld en afgeleid. Mijn winterplaylist bestaat nu uit Winter van Tori Amos en nog 1 ander liedje en toen dacht ik "Hmm, ik weet de definitie van winterliedje niet. Ik ga maar eens een Best of 2010 doen. Hmmm. Ik weet niet wat er allemaal in 2010 uitkwam."
*zucht*
Ik bedoelde mijzelfquote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Doel je op mij?Want ik ben nu bezig met playlists maar ik ben wat dat betreft een beetje ADHD want: snel verveeld en afgeleid. Mijn winterplaylist bestaat nu uit Winter van Tori Amos en nog 1 ander liedje en toen dacht ik "Hmm, ik weet de definitie van winterliedje niet. Ik ga maar eens een Best of 2010 doen. Hmmm. Ik weet niet wat er allemaal in 2010 uitkwam."
*zucht*
Ik haat playlists makenquote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
*zucht*
Goeie tip. Het liefst maak ik nu een lijst genaamd Zwartgallig.quote:
Ik ben een lijstjesfetishist. Ik kijk nu al uit naar de tienmiljoenmiljard jaaroverzichten na de kerst.quote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik haat playlists maken![]()
Ik doe met iTunes meestal automatisch 1 laten maken en dan alles eruit gooien wat ik niet wil
Waarom niet? Alhoewel het misschien over een tijdje confronterend kan zijn, weet niet precies hoe ik Zwartgallig moet interpreterenquote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Goeie tip. Het liefst maak ik nu een lijst genaamd Zwartgallig.
Zal ik het gewoon doen?
#HELLO Roel!
Nou, het lied van net, zoiets.quote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom niet? Alhoewel het misschien over een tijdje confronterend kan zijn, weet niet precies hoe ik Zwartgallig moet interpreteren
Dat is precies waar ik op dit moment tegenaan loop. Hoe doe je dat in hemelsnaam?quote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef Briggy het volgende:
Ik was blij dat ik eindelijk gevonden had hoe ik iemand kan vinden
Intypen bij zoeken:quote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is precies waar ik op dit moment tegenaan loop. Hoe doe je dat in hemelsnaam?
quote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is precies waar ik op dit moment tegenaan loop. Hoe doe je dat in hemelsnaam?
quote:Op zondag 26 december 2010 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Intypen in zoekbalk: spotify:user:pino112
in de searchbalk: spotify:user:naamvanpersoonquote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zie trouwens niet dat mensen mij toegevoegd hebben?quote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, volgens mij heb ik jullie toegevoegd, check vooral de twee awesome platen in mijn afspeellijst uit de old 70ies
Moe nuquote:
quote:
JA, jij weet hoe het werktquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Hoe kan je in hemelsnaam zien wie jou allemaal hebben gesubscribed?
Ik heb je toegevoegd!quote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie trouwens niet dat mensen mij toegevoegd hebben?Ik gebruikte het vooral voor mezelf, dus dat snap ik allemaal wel enzo, maar nu met 'vriendjes' erbij heb ik weer extra uitleg nodig
Jij bent hier de expertquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Hoe kan je in hemelsnaam zien wie jou allemaal hebben gesubscribed?
Hahaquote:
Neequote:
Dit. Hij moet zn socialding aanzetten.quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon Dagoduck toch? Ik kan je niet toevoegen.
Voor je winterlijstje... Winter in America, maar niet van Frogerquote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd!Maar ik kan inderdaad ook niet zien wie ik nou als subscriber heb. Ben nu trouwens bezig met m'n playlist "Herinnert u zich deze nog?". Die gaat wat beter qua samenstelling dan de Winter en de Best of 2010 lijst.
Hoe?quote:Op zondag 26 december 2010 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Hij moet zn socialding aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |