Dat lees je goed.quote:
Komt van vanzelf wel toch? Ik bedoel, je plukt er moeilijk een van het rekquote:
ooow ik snap je Benny!!!Dat moet in mijn dagboek geschreven worden!quote:
Dat denk jij..quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt van vanzelf wel toch? Ik bedoel, je plukt er moeilijk een van het rek
Ik kom in jouw dagboekquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ooow ik snap je Benny!!!Dat moet in mijn dagboek geschreven worden!
Heb ik nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn achterbuurjongen bied zich aan voor 70 euro
Maar ik wil hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe ik dagelijksquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar, kom naar delfzijl.. opgelost slotjequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik niet!
[..]
Maar ik wil het!
Grijp iemand uit het park en neem hem mee naar huisquote:
Uitgeslapen, en trap ontdaan van lijmresten en heerlijk gegourmet met mijn gezin en de ex man van mijn lief. Was heel gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
Symph, hoe vier jij eigenlijk kerst/heb jij kerst gevierd?
FOK! is nog niet je dagboek?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
FOK! vult alle pagina's al
Ohw, niet de standaard dingen dusquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uitgeslapen, en trap ontdaan van lijmresten en heerlijk gegourmet met mijn gezin en de ex man van mijn lief. Was heel gezellig
Te ver.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, kom naar delfzijl.. opgelost slotje
Meh, ik heb alle vieze mannetjes uit het park al wel gezien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Grijp iemand uit het park en neem hem mee naar huis
Lijmresten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uitgeslapen, en trap ontdaan van lijmresten en heerlijk gegourmet met mijn gezin en de ex man van mijn lief. Was heel gezellig
Nou ik droom al over FOK! dus dat zal bestquote:
Ga naar het theather en neem daar iemand van mee terugquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh, ik heb alle vieze mannetjes uit het park al wel gezien.
Mijn zoon he, uit het klimrekquote:
Ja, we wonen nu samen en het huis van mijn lief moet komende week leeg (als in helemaal leeg) worden opgeleverd (huurhuis)quote:
Ik snap hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, we wonen nu samen en het huis van mijn lief moet komende week leeg (als in helemaal leeg) worden opgeleverd (huurhuis)
Die doen het allemaal met elkaar en het is een enorme kliek, dus moeilijk tussen te komen (letterlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga naar het theather en neem daar iemand van mee terug
Ik ken hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou ik droom al over FOK! dus dat zal best
Soms is hij dat wel jaquote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die doen het allemaal met elkaar en het is een enorme kliek, dus moeilijk tussen te komen (letterlijk!)
Goed denk ik. Pa is hem nu aan het uitlatenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
hallo, hoe gaat het met sjefke de hond?
zo in de sneeuw? wordt sjefke dan niet ziek?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed denk ik. Pa is hem nu aan het uitlaten
Niet bepaaldquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, niet de standaard dingen dus
Beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet bepaald
Zo leuk, klussen op 1e kerstdag
Beter dan je familie te moeten vermaken en verhalen aan horen die je elk jaar hoortquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet bepaald
Zo leuk, klussen op 1e kerstdag
Oh, dus als ik over een aantal jaar musicalartiest ben, heb ik veel sex?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die doen het allemaal met elkaar en het is een enorme kliek, dus moeilijk tussen te komen (letterlijk!)
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, dromen over FOK!...
Mijn eerste FOK!droom was dat ik op de WC zat en mijn moeder binnen wilde komen. Ik zei toen "WHAHAHAHAA!!!!1111EINZEINZ!!!! Dat kan niet want er zit een slotje op!"
Waarop zij reageerde:
"Heul wel, want ik ben moederator!"
.
Kan je zingen danquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dus als ik over een aantal jaar musicalartiest ben, heb ik veel sex?
Ah, dromen over FOK!...
Mijn eerste FOK!droom was dat ik op de WC zat en mijn moeder binnen wilde komen. Ik zei toen "WHAHAHAHAA!!!!1111EINZEINZ!!!! Dat kan niet want er zit een slotje op!"
Waarop zij reageerde:
.
Ah, dromen over FOK!...
Waarop zij reageerde:
.
Geweldigquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, dromen over FOK!...
Waarop zij reageerde:
.
Ah, dromen over FOK!...
Waarop zij reageerde:
.
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
zo in de sneeuw? wordt sjefke dan niet ziek?
veel te veelquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dus als ik over een aantal jaar musicalartiest ben, heb ik veel sex?
Ah, dromen over FOK!...
Waarop zij reageerde:
.
zeg, die heb je al op mij, draai er maar niet om heenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Liesje. Als je toch een vent was, dan had ik misschien wel een FOK!crush op je
.
Ja, omdat Liesje dus geen optie isquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeg, die heb je al op mij, draai er maar niet om heen
Toen vroeg je iedereen nog ten huwelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
Ik heb 'm net aan dr gegeven
Okquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, omdat Liesje dus geen optie is. Maar als... dan...
LOL!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Liesje. Als je toch een vent was, dan had ik misschien wel een FOK!crush op je
.
Einnnnnnnnnnnnnnndelijk ben ik jouw dvd van harry potter aan het kijkenquote:
Ohw jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen vroeg je iedereen nog ten huwelijk
Mooi dan neem ik hem in januari mee naar huis, samen met de Gooische vrouwenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Einnnnnnnnnnnnnnndelijk ben ik jouw dvd van harry potter aan het kijken![]()
Deze dvd speler doet hem wel op zn engels![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi dan neem ik hem in januari mee naar huis, samen met de Gooische vrouwen
Dies hier vaker hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
Whut.....Whut???? liesje hier....ff terug lezen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
Whut.....Whut???? liesje hier....ff terug lezen
okquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef Lutte het volgende:
Helleu! Ik ben er alweer, ik heb verlof gekregen van het avondje film kijken omdat het gewoon echt een kutfilm is.
Ehm, leeftijd en plaats denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok
Hoe heb jij mijn geej.nl gevonden trouwens
Mooooiquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef Lutte het volgende:
Helleu! Ik ben er alweer, ik heb verlof gekregen van het avondje film kijken omdat het gewoon echt een kutfilm is.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef Lutte het volgende:
Welke moest je kijken dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef Lutte het volgende:
Ja, maar op een of andere manier denk ik altijd dat spec een vrouw isquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Moest je vechten met sp3c.
quote:
ik kom te weinig op Fok geloof ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Ik kom alleen af en toe Erik een kusje geven.
Of heel hard om hem lachen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Ik kom alleen af en toe Erik een kusje geven.
Of heel hard om hem lachen.
Die worden heetquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens wel een cadeau gehad... een lavalamp
Ik heb ook een lavalamp, alijd leuk gevonden totdat ik mijn hand eraan had verbrand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
ooh die zijn grappig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
The big Lebowsky.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Welke moest je kijken dan?
Wheheheheeh tis wel een beetje een softie.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar op een of andere manier denk ik altijd dat spec een vrouw is. Dus dat komt wel goed.
ik een fles 20 jaar oude port, en die gaat geen 21 wordenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
Lief van je ouders dat je verlof krijgt danquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
The big Lebowsky.
Maar er wordt ongeveer twintig keer 'fuck' gebruikt per minuut en dat kan mijn tere kinderzieltje niet aan. Duh.
Ik zit nog wel gewoon op de bank, met iPod.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kom we gaan allemaal film kijken.
Ja maar mam, dit is echt een kutfilm
Oke, ga maar weer naar boven
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
Hoe kinderlijk ben je als je nog van balonen houd en van sterretje (ipv van gewoon vuurwerk)?
Niet kinderlijk. gewoon liefquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
Hoe kinderlijk ben je als je nog van balonen houd en van sterretje (ipv van gewoon vuurwerk)?
Ballonnenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
Als het om jou gaat helemaal niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
Ik weet ondertussen ook wel dat het een vent isquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wheheheheeh tis wel een beetje een softie.
Maar verder heerlijk man hoor!
Er staan achter wel ergens foto's van hem van de gourmetmeet geloof ik.
Awwwww, kusje op je verbrande handquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb ook een lavalamp, alijd leuk gevonden totdat ik mijn hand eraan had verbrand.
Nu staat ie altijd uit.
Moet je meedoen met het maffiaspel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
ik kom te weinig op Fok geloof ik
Het ging dus om mijquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als het om jou gaat helemaal niet.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Awwwww, kusje op je verbrande hand
sterretjes zijn best tof om mee te spelen trouwens, dan lijkt het net op een streepjequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als het om jou gaat helemaal niet.
Oh oh cherso!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik een fles 20 jaar oude port, en die gaat geen 21 worden
Aaaaw. Je krijgt wel een balonnenclown voor je verjaardag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging dus om mij
Ik werd uitgelachen![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sterretjes zijn best tof om mee te spelen trouwens, dan lijkt het net op een streepje
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sterretjes zijn best tof om mee te spelen trouwens, dan lijkt het net op een streepje
OMG, loopt dat nog steeds?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je meedoen met het maffiaspel.
Ik bedenk opeens dat hier posten tactisch gezien best slim is.
Uhuquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat vind Pat ook maar om andere redenenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee maar we gaan 3 januari weer beginnen geloof ik. En ik zit wel goed met de TAL Sc in mijn history nu.quote:
ja maar ik drukte op verzenden zonder daarbij na te denkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat vind Pat ook maar om andere redenen
Veel plezier Koenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:55 schreef Koen66 het volgende:
shame on me, niks gezegd hier
![]()
Kom ik straks wel goedmaken, hoop dat er dan nog iemand is
Eerst ff Dolf Jansen kijken
Ah okequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar we gaan 3 januari weer beginnen geloof ik. En ik zit wel goed met de TAL Sc in mijn history nu.
Veel plezier Koen ;*quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:55 schreef Koen66 het volgende:
shame on me, niks gezegd hier
![]()
Kom ik straks wel goedmaken, hoop dat er dan nog iemand is
Eerst ff Dolf Jansen kijken
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah oke
ik snap er echt helemaal niets van van dat maffiaspel
Truste alvast Erikquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga (na een stukje Despicable me) slapen.
Welterusten kerelquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Die film moet ik ook nog steeds zienquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook trouwens hoewel ik al een paar keer de mogelijkheid daartoe hadquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die film moet ik ook nog steeds zien
Ja met de kinderen mee, heel snel heen en weer zwaaienquote:
Ik zou dr een tijdje geleden met Kally naartoe gaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook trouwens hoewel ik al een paar keer de mogelijkheid daartoe had
En dan vormpjes maken of in de lucht schrijvenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja met de kinderen mee, heel snel heen en weer zwaaien
ik blijf het leuk vindenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja met de kinderen mee, heel snel heen en weer zwaaien
Dat vind ik een slechte grap, slecht mod!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat vind Pat ook maar om andere redenen
Yepquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan vormpjes maken of in de lucht schrijven
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik blijf het leuk vinden
Klinkt best leuk. Ik kreeg alleen het aanbod om hem op dvd te kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou dr een tijdje geleden met Kally naartoe gaan
Ik wil een beer met een ballon erop.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil een ballon met een beer erop
maar dat krijg je ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil een beer met een ballon erop.
In sommige gevallen wel...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:04 schreef Graseter het volgende:
Ballonnen en sterretjes gaan toch niet samen?
Iemand met een sterretje kan best een ballon hebben hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
In sommige gevallen wel...
Maar in dit geval niet nee
Het ging dan ook om het idee
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iemand met een sterretje kan best een ballon hebben hoor
*proest*quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat vind ik een slechte grap, slecht mod!
[..]
[..]
Kennelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Als je muziek wilt maken heb je daarvoor een universitaire opleiding nodig?
blijkbaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Als je muziek wilt maken heb je daarvoor een universitaire opleiding nodig?
trustenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga naar bed,
Slaap lekker alle TALlers
Truste Crazyquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga naar bed,
Welterustenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga naar bed,
Trusten!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga naar bed,
trusten bosquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik ook maar slapen, IN ieder geval weg van FOK voor vandaag
Waarom? Nou ja, in ieder geval welterusten dan maar kerelquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik ook maar slapen, IN ieder geval weg van FOK voor vandaag
Depri enzo. Maar laat ook maar.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Nou ja, in ieder geval welterusten dan maar kerel
Klote om te horen Bosquote:
Whoehoequote:
Nu zit gelijk dat nummer in mijn hoofdquote:
Welke?quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu zit gelijk dat nummer in mijn hoofd
Dat ben ik aan het uitzoeken, maar het begint met whoehoequote:
Harry Potter?quote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Laysa het volgende:
Het was echt spannend![]()
Kut nu moeten we naar de bioscoop voor het volgende deel![]()
Trusten
Welterustenquote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Laysa het volgende:
Trusten
Ja en dat gaat ook in tweeenquote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Laysa het volgende:
Trusten
Damn, dat is gaafquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Graseter het volgende:
Symph kijk eens wat ik heb.
[ afbeelding ]
Nee ik zat te cityvillen en nu was ik op zoek naar een nummerquote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je was er ook nog, ik dacht dat iedereen weg was hier
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 | Blur, Song 2. Tabbed by Sebastian Lapidus, sebaslap@yahoo.com. Drop D tunning:(D,A,D,G,B,E) Intro and verse: Gr.1 & 2 (Clean Tone) |---------------------------------| |---------------------------------| |-10-10-8-8-8---------------------| |-10-10-8-8-8--6-6-8-10--10-10-10-| |--8--8-6-6-6--6-6-8-10--10-10-10-| |--------------6-6-8-10--10-10-10-| Chorus:(Both guitars distorted) Gr.1 Gr.2 |------------------------------|-16-|<-play this seve- |------------------------------|-x--| ral times. |------------------------------|-13-| |-3-3-1-1-1--6-6-8-10-10-10-10-|----| |-3-3-1-1-1--6-6-8-10-10-10-10-|----| |-3-3-1-1-1--6-6-8-10-10-10-10-|----| Post chorus: Gr.1(distorted) |------------------------------| |------------------------------| |------------------------------| |-3-3-1-1-1--6-6-8-10-10-10-10-| |-3-3-1-1-1--6-6-8-10-10-10-10-| |-3-3-1-1-1--6-6-8-10-10-10-10-| Gr.2 (with flanger sounds better) |---------------------------| |---------------------------| |---------------------------| |---------------------------| |---------------------------| |-4/1-4/1-4/1--6-6-8-10--10-| Outro: Gr.1(distorted) |------------------------------| |------------------------------| |------------------------------| |-3-3-1-1-1--6-6-8-10-10-10-10-| |-3-3-1-1-1--6-6-8-10-10-10-10-| |-3-3-1-1-1--6-6-8-10-10-10-10-| Gr.2(also this riff sounds better with flanger) |---------------------------| |---------------------------| |---------------------------| X 2 |---------------------------| |---------------------------| |-4/1-4/1-4/1--6-6-8-10--10-| then: |--------------------------| |--------------------------| |--------------------------| |--------------------------| |---------3----------------| |-4/1-4/1---6-8-10--10-----| |
echt tofquote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat programma kost 500 euro en ik heb het voor nIETSSTH
Netjes... hoezo?quote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat programma kost 500 euro en ik heb het voor nIETSSTH
Ja maar echt elke amp die ooit is gemaakt kan je er mee nabootsen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt tof
Wel een gepuzzel om uit te vinden hoe het werkt
Wel kijk maar op die printscreen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Foei... dat kan natuurlijk niet he
quote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wel kijk maar op die printscreen.
Ja, ben benieuwd wat we krijgenquote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, de komende 12 dagen gratis shit op iTunes
En wat heb ik daaraan?quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, de komende 12 dagen gratis shit op iTunes
Nee vandaar mijn vraagquote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... heb je iTunes geinstalleerd?
quote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wel kijk maar op die printscreen.
Ik ben bezig nuquote:
Omdat Microsoft en Apple.quote:Op zondag 26 december 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
Serieus.,.. waarom kan ik niet vanuit chrome naar iTunes en wel via IE?
Omdat 32 bits en niet 64 bitsquote:Op zondag 26 december 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
Serieus.,.. waarom kan ik niet vanuit chrome naar iTunes en wel via IE?
Wat dat geeft mijn laptop net aanquote:
Ik wil geen chromequote:Op zondag 26 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alles wat niet werkt onder chrome williknie
Ik gebruik op mijn werk portable FF omdat portable Chrome en FOK! niet samengaan, maar thuis hou ik het bij Ironquote:
Trage kutbrowserquote:
Het is er dan ook wel naar gemaaktquote:Op zondag 26 december 2010 00:36 schreef Zeroku het volgende:
Voor Applesites gebruik ik Safari. Absurd hoeveel sneller die sites dan gaan.
Slaap lekker Siepquote:Op zondag 26 december 2010 00:41 schreef Kally het volgende:
Te technisch, te laat, te vroeg weer op, naar bed![]()
Werkcomputersquote:Op zondag 26 december 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
Hier loopt Iron (chrome kloon) als een zonnetje, en op mijn werk stuitert FOK! erop...
Ik snap er geen reet van
Sweet dreamsquote:Op zondag 26 december 2010 00:41 schreef Kally het volgende:
Te technisch, te laat, te vroeg weer op, naar bed![]()
Nee johquote:
Op school moet ik websites kunnen maken die je kunt gebruiken met alle moderne browsers...quote:
53?!quote:
En wat noem jij haske oud?quote:
quote:
Woa, ik dacht veel jongerquote:
Oeh heet. Ik wil wel eerst uitslapenquote:Op zondag 26 december 2010 00:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Zerokoe![]()
morgen kerstdiner bij mij thuis.. mijn moeder wou mn internetvriendje nu wel eens zien!
Op een Windhoos systeem werkt het niet echtquote:Op zondag 26 december 2010 00:48 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sjeffrie ik heb ook Safari erop staan, toch eens proberen dan
Wat is het nu?quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Woa, ik dacht veel jonger.
[..]
Oeh heet. Ik wil wel eerst uitslapen.
[..]
Op een Windhoos systeem werkt het niet echt.
quote:
quote:
Nee hoor Symphiequote:
Ik dacht dat jij in de 20 wasquote:Op zondag 26 december 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Als het 34 is, krijg je klappen want ik ben 37 en heul niet oud
Ach, voor en na het eten liggen wij toch in bed, dat is geen probleem!quote:Op zondag 26 december 2010 00:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oeh heet. Ik wil wel eerst uitslapen.
[..]
Ja dat zeggen er wel meerquote:
Ik heb 7 ons Jelly Beans voor jouquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, voor en na het eten liggen wij toch in bed, dat is geen probleem!
quote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwww damn wat verschrikkelijk lekker
Ja, sommige vind ik wel lekker zoals kaneelquote:
popcornquote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, sommige vind ik wel lekker zoals kaneel
Lijkt me leukquote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
Zal ik ze dinsdag of woensdagavond op komen halen?
Dan meeten we toch nog
Hoofddorp is 2x gasgevenquote:Op zondag 26 december 2010 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me leuk
Waar zullen we afspreken dan? Kan ook jouw kant uitkomen of ergens in het midden of wat dan ook
Ah, okequote:Op zondag 26 december 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neeee, mijn mobiel kan bellen en smsén en dat was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |