Dan is het altijd te kort of er zit een rare pluk of... Ik zou mijn haar gewoon graag iets langer willen, alleen dan heb ik enorme netniet-krullen, en dat ziet er raar uit. Tot anderhalf jaar geleden was ik nooit naar de kapper geweest en was het helemaal stijl.quote:
ja ik heb ook altijd van die stijl en dan van onder ontstaan er krullen, ik heb echt een hekel aan mijn haar,...ik wil stijl haarquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is het altijd te kort of er zit een rare pluk of... Ik zou mijn haar gewoon graag iets langer willen, alleen dan heb ik enorme netniet-krullen, en dat ziet er raar uit. Tot anderhalf jaar geleden was ik nooit naar de kapper geweest en was het helemaal stijl.
Ik ben wel blij met mijn krullies, lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb ook altijd van die stijl en dan van onder ontstaan er krullen, ik heb echt een hekel aan mijn haar,...ik wil stijl haar
Mijn krullen zijn verschrikkelijk, het zit nooit zoals Ik wilquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met mijn krullies, lekker makkelijk.
Maar als het tot tien centimeter over mijn schouders komt stort het in.
Daar ga ik even over nadenkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Als jullie bij de meet komen knip ik jullie
Ik wil naar de meeeet! Al zal ik nooit alleen naar Drenthe mogen reizen, en voor één dagje zal ook wel lastig worden want ik denk niet dat ik mag blijven slapen, haha.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Als jullie bij de meet komen knip ik jullie
ja straks lig je met enge jongentjensquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil naar de meeeet! Al zal ik nooit alleen naar Drenthe mogen reizen, en voor één dagje zal ook wel lastig worden want ik denk niet dat ik mag blijven slapen, haha.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. dan ziet ie er veels te oud uit voor zn leeftijd
Lekkere mannen aan het zoekenquote:
TAL Meet Part 2.2quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
wanneer is die meet dan eigenlijk?
zoo strebertjequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zoek een vriendje...
en die wil ik DIT jaar nog..
Een vriendje als in relatie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zoek een vriendje...
en die wil ik DIT jaar nog..
Succes ermee dan Patjequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg ellende gehad met jongens dit jaar
Nee, liever iemand die wel een leven heeftquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... En je wil je binnen een week zoeken? Succes!Kijk eens rond op FOK!, gna.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn idiote moeder is net in die week jarig en die gaat het denk ik dat weekend vieren
mijn laatste bijna-vriendje heb ik ook na 1 avond gedate.. geen probleemquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... En je wil je binnen een week zoeken? Succes!Kijk eens rond op FOK!, gna.
sorryquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zo voor het zeggen van idiote moeder en dat je niet kunt komen
Stel het aan dr voor: haar verjaardag vieren in een leuke villa in drenthequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn idiote moeder is net in die week jarig en die gaat het denk ik dat weekend vieren
ik weet niet of zij tussen FOK!kers wilt zitten, en tevens wil ik niet dat mijn moeder erbij isquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stel het aan dr voor: haar verjaardag vieren in een leuke villa in drenthe
Haha, daar doelde ik niet echt op, de laatste die daar over iets moet zeggen ben ik wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mijn laatste bijna-vriendje heb ik ook na 1 avond gedate.. geen probleem
FOEIquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, daar doelde ik niet echt op, de laatste die daar over iets moet zeggen ben ik wel.![]()
Plannen CC?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet of zij tussen FOK!kers wilt zitten, en tevens wil ik niet dat mijn moeder erbij is
Nee natuurlijk nietquote:
Thanks ik vecht nu tegen somberhied, die vrolijkheid kan ik wel even gebruikenquote:
Zet nog even door dan, je kwam zo vrolijk over vandaag met grapjes en smileys!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thanks ik vecht nu tegen somberhied, die vrolijkheid kan ik wel even gebruiken
Ja, doe mijn bestquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zet nog even door dan, je kwam zo vrolijk over vandaag met grapjes en smileys!!
Ja, hoe moet ik me dat voorstellen eigenlijk? Een TAL-meet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
Omg ik zie haar moeder al zitten tussen ons stelletje ongeregeld, Kittykat denk eens na
zeer plaatselijke aardbevingquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik me dat voorstellen eigenlijk? Een TAL-meet?
Terwijl ik alle vrouwelijke fokkers dagger, en tlk staat te strippen tussen 10 en 11.. nee.. misschien is het niet zo'n goed ideequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
Omg ik zie haar moeder al zitten tussen ons stelletje ongeregeld, Kittykat denk eens na
ja dat snap ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben niet die guy he.. dat word tegen mij gezegd
Hij heeft geen foto.. dus dat weet ik niet..quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat snap ik
Maar je wilt hem toch ook hosselen of niet ?
veel drank, drugs, en sex!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
ooow oke ik snap hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij heeft geen foto.. dus dat weet ik niet..
misschien is het een oude man van 92
Gewoon een gezellig samen zijn tussen allerlei mensen. Een beetje kletsen enzo met een drankje in de hand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, thanks.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een gezellig samen zijn tussen allerlei mensen. Een beetje kletsen enzo met een drankje in de hand.
Ja, er word behoorlijk gedronkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Even serieus, want als het echt veel drank enzo is...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, er word behoorlijk gedronken
Ik had niet door dat jullie ons beoordeelden, wel dat jullie graag alleen met zijn tweeen wilde staan, dat weer welquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, talmeets zijn leuk..
de eerste gingen c-a en ik iedereen beoordelen.. (en dat viel echt niet op)
Maar het is gewoon altijd gezelligmaar dat komt natuurlijk door mij en kally!
Huum, okay...quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja er waren er toen in Utrecht een hoop die flink zopen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
In Schiedam was het ook flink raak!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja er waren er toen in Utrecht een hoop die flink zopen.
Ik vroeg het volgens mij aan luttequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat alcohol is![]()
ja weet ik, maar ik denk meld het evenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vroeg het volgens mij aan lutte
Want je bent bang dat je anders teveel drinkt, of ben je tegen drank?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, erg niet, maar dan moet ik even kijken of ik er dan wel tussen moet gaan zitten...
Okee cc'tjequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik denk meld het even
OKee, ja dat hoorde ik volgens mij naderhand wel jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
In Schiedam was het ook flink raak!
Ik drinken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Want je bent bang dat je anders teveel drinkt, of ben je tegen drank?
grindquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat wordt er zoal gedronken eigenlijk?
voornamelijk goldstrike en tequilla!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
voornamelijk goldstrike en tequilla!oke ik snap hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet dat ik kan komen maargoed![]()
Misschien de volgende keer
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Okee.. maar het is niet zo dat we vervelend worden als we alcohol hebben gehad hoor.. dan word de liefde alleen nog maar sterker (en dat uit zich niet in sex hoor, dat was een grapje!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik drinken?Ik ben vijftien en braaf, dat weet je.
Maar dat is het al eigenlijk, ik ben vijftien en om dan bij mensen van 20+ te gaan zitten die ook nog een drinken...
Dat wordt dan erg link ja. Ik kan me je ouders ook voorstellen wanneer ze je verbieden om te gaan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik drinken?Ik ben vijftien en braaf, dat weet je.
Maar dat is het al eigenlijk, ik ben vijftien en om dan bij mensen van 20+ te gaan zitten die ook nog een drinken...
Hoezo link?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt dan erg link ja. Ik kan me je ouders ook voorstellen wanneer ze je verbieden om te gaan.
Uiteraard, wij zijn de feestbeestenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, talmeets zijn leuk..
de eerste gingen c-a en ik iedereen beoordelen.. (en dat viel echt niet op)
Maar het is gewoon altijd gezelligmaar dat komt natuurlijk door mij en kally!
Ja okay, en dat had ik nog wel door.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okee.. maar het is niet zo dat we vervelend worden als we alcohol hebben gehad hoor.. dan word de liefde alleen nog maar sterker (en dat uit zich niet in sex hoor, dat was een grapje!)
Bier en wijn, en Patrique en ik Goldstrike, Tequila en noem maar op :pquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je zou niet gaan drinken!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard, wij zijn de feestbeesten
Of wacht...ja ik ben best erg vooral, gezien ik een van de oudste ben
Ik dacht al het gaat over drank, waar is ze..quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard, wij zijn de feestbeesten
Of wacht...ja ik ben best erg vooral, gezien ik een van de oudste ben
haar drankalarm ging afquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik dacht al het gaat over drank, waar is ze..
4 kratten bier, 6 flessen wijn, 1 fles rode wodka mwah met 12 manquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
In Schiedam was het ook flink raak!
Viel reuze meequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
4 kratten bier, 6 flessen wijn, 1 fles rode wodka mwah met 12 man
ook lekker in de bank in slaap vallenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ga ik even in de bank liggen na het eten, val ik in slaap
Nee, ik rook wel ietsquote:
quote:
Die laars is toch gestorven ofzo ?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent echt een zuiplap
Maar die laars
`quote:
er is een laars 2.0quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die laars is toch gestorven ofzo ?
Of is dat een andere laars?
Wij gaan een keer uit in groningen, in de golden arm (voor heaumeau's!) die hebben daar allemaal shotjes.. voor 2.50..quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Bier en wijn, en Patrique en ik Goldstrike, Tequila en noem maar op :p
Het viel ook gewoon meequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik vond het drankgebruik nog wel redelijk beschaafd, of zijn jullie pas losgegaan toen ik weg was?
ze moet gewoon zeggen dat we alleen sap en prik drinken!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
`
Link is misschien verkeerd gezegd. Maar ik zei dit vanuit het oogpunt vanuit haar ouders. Ik denk wel dat jullie te vertrouwen zijn en Lutte gewoon Lutte laten. Maar haar ouders kennen jullie niet en kunnen dus vanalles over jullie gaan denken.
De eerste welquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die laars is toch gestorven ofzo ?
Of is dat een andere laars?
Precies wat jij zegt dus.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
`
Link is misschien verkeerd gezegd. Maar ik zei dit vanuit het oogpunt vanuit haar ouders. Ik denk wel dat jullie te vertrouwen zijn en Lutte gewoon Lutte laten. Maar haar ouders kennen jullie niet en kunnen dus vanalles over jullie gaan denken.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij gaan een keer uit in groningen, in de golden arm (voor heaumeau's!) die hebben daar allemaal shotjes.. voor 2.50..
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze moet gewoon zeggen dat we alleen sap en prik drinken!en eten met mes en vork!
.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze moet gewoon zeggen dat we alleen sap en prik drinken!en eten met mes en vork!
Ja het was gewoon een feestje, en er werd gedronken maar extreem en comazuipen niet hoorquote:
wat een liefdequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kwam aan in schiedam, na het werk, en een lange treinreis.. en mijn wijntje stond na mijn intense knuffels met mensen al klaar
Daar heb je een punt, maar Lutte zou het niet helpen als je zegt dat ik er ben?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
een meisje van 15 laat je niet zomaar alleen met vreemde mannen, drank of geen drank.
Ik ben niet vreemd.. ik ben op tv geweest..quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
een meisje van 15 laat je niet zomaar alleen met vreemde mannen, drank of geen drank.
tuurlijk wel, dat zijn de leukste feestjes!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Ja ik hou toch ook van jouquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kwam aan in schiedam, na het werk, en een lange treinreis.. en mijn wijntje stond na mijn intense knuffels met mensen al klaar
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dat zijn de leukste feestjes!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik kwam aan in schiedam, en mensen dachten dat ik de shoarmabezorger was
Whahahaha en je kreeg pepernotenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
jaaa, echt prachtig gewoonquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha en je kreeg pepernoten
Trouwens ik nam een iets te grote hap wasabi daarnet
Ik zei anders net heel serieus dat het misschien zou helpen dat ik en Miranda er zijn, wij zijn beide vrouwen van in de 30, kan een hoop verschil maken, en alsof wij Lutte wat aan zouden doen, ik zal haar persoonlijk billenkoek geven als ze maar naar alcohol kijktquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Laat ook maar, met jullie valt niet serieus te doen
Ja dat scheelt wel inderdaadquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaaa, echt prachtig gewoon
whehehe, voordeel van wasabi is dat het snel wegtrekt
van sambal heb je veel langer "plezier" als je teveel neemt
HAHAHAA OOPS!!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
geen probleemquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel inderdaad
Maar ik wil die sushi van jou toch echt een keer proeven hoor
Ook vrouwen kunnen verkeerde dingen doen. Dat zullen haar ouders ook kunnen denken hequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei anders net heel serieus dat het misschien zou helpen dat ik en Miranda er zijn, wij zijn beide vrouwen van in de 30, kan een hoop verschil maken, en alsof wij Lutte wat aan zouden doen, ik zal haar persoonlijk billenkoek geven als ze maar naar alcohol kijkt
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Zwabber ik dacht dat jij de bezorgbeer was
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens die wormstaart uit HP speelt die in iedere film een rat, dat is ook triest als je zo wordt gezien
Jij kijkt dezelfde film?quote:
Hier niet, ik heb het warm, en ik heb pas 1 wijntje opquote:
Neuh doe maar niet, is zo stilquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
O wacht, ging mn mond voortaan houden he![]()
![]()
HP, ja ik ook, maar nu heb je The Prins en me ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik heb al die films op dvd![]()
wat is dat dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
HP, ja ik ook, maar nu heb je The Prins en me ofzo
Prinses die uit een sprookje valt in de echte wereld en dan natuurlijk een man ontmoet blabla, maar er is gewoon helemaal niksquote:
haha oke, ik snap hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Prinses die uit een sprookje valt in de echte wereld en dan natuurlijk een man ontmoet blabla, maar er is gewoon helemaal niks
Laat ze met Simone bellen..quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:22 schreef Lutte het volgende:
iPod viel uit....
Bos, je hebt gewoon gelijk, dat als eerste.
En ten tweede, wat Kally dus zegt, dat wou ik dus al eens vragen... Als ik het ze voor heb gesteld, zullen ze waarschijnlijk wel naar iemand vragen, en jou zullen ze wel serieus nemen...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Laat ze met Simone bellen..
of wacht, doe maar met miranda.. Simone klinkt als een Simon
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Desnoods kom ik langs om me voor te stellen hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:22 schreef Lutte het volgende:
iPod viel uit....
Bos, je hebt gewoon gelijk, dat als eerste.
En ten tweede, wat Kally dus zegt, dat wou ik dus al eens vragen... Als ik het ze voor heb gesteld, zullen ze waarschijnlijk wel naar iemand vragen, en jou zullen ze wel serieus nemen...
Jaaa!! Das echt lief als je dat doetquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Desnoods kom ik langs om me voor te stellen hoor
Er is nog geen mama geweest die mij niet lief vond, vriend of vriendinnenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je een keer met ze zou willen bellen ofzo zou ik heel heel blij zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Desnoods kom ik langs om me voor te stellen hoor
Je kent me tochquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa!! Das echt lief als je dat doet
wil je de mijne dan ook bellen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je een keer met ze zou willen bellen ofzo zou ik heel heel blij zijn.
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je een keer met ze zou willen bellen ofzo zou ik heel heel blij zijn.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil je de mijne dan ook bellen?
ow shit ik vergat nog iets,...moet 19 maart werkenquote:
Veel plezier Patjenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga bier drinken, fijne avond iedereen
Hoezo weet je dat n u al?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow shit ik vergat nog iets,...moet 19 maart werken![]()
ik heb echt pech dit jaar
Ooh negeer die vraag in de GRTDOJW maar.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
Ik ben weer thuis... een stuk eerder dan geplanned
It's Gonna Be Okay, Matequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
Serieus he... ik haat kerst
De hele dag aan meoten horen dat Tante Truus(ofzo) een nieuwe vriend heeft, mijn achterneef een dochtertje heeft, 365x de naam Pleun voorbij horen komen en tig meningsverschillen.... ik wordt er niet goed van
En om het geheel nog leuker te maken werd de dag afgesloten met een ruzie (daardoor eerder naar huis) om vervolgens bijna botsauto'tjes te spelen met de mensen die niet om kunnen gaan met ijzel en lichte sneeuw.
'Geweldige' whatsappjes over het forum en andere dingen maken het af....
Nog een week en dan is 2010 voorbij.....HOERA!!!![]()
damn ik moet morgen iets soortgelijks doormakenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
De hele dag aan meoten horen dat Tante Truus(ofzo) een nieuwe vriend heeft, mijn achterneef een dochtertje heeft, 365x de naam Pleun voorbij horen komen en tig meningsverschillen.... ik wordt er niet goed van
En om het geheel nog leuker te maken werd de dag afgesloten met een ruzie (daardoor eerder naar huis) om vervolgens bijna botsauto'tjes te spelen met de mensen die niet om kunnen gaan met ijzel en lichte sneeuw.
Damn man, ik benijd je niet....quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig heeft er tenminste nog 1 iemand een leuke kerst!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:53 schreef borisz het volgende:
Zo familie is de deur uit.
Was erg gezellig vanavond. Waren met acht man.
hier ijzelde het eerder op de avondquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom sneeuwt het overal behalve hier?
Ik snap hem alquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn man, ik benijd je niet....
En XFA komt er aan, we gaan er gewoon een tof jaar van maken hier
Heb je helemaal niks gehad?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom sneeuwt het overal behalve hier?
Nee het is gewoon droogquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks gehad?
Het was echt een teringbende op de weg![]()
X Factor... ik heb zojuist besloten dat je dat ook gaat volgen. Of je het nou leuk vind of nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry als het dom klinkt maar...XFA ?
Ik keek altijd X Factorquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
X Factor... ik heb zojuist besloten dat je dat ook gaat volgen. Of je het nou leuk vind of niet
haha oke en dat komt nu in TAL ofzo?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vorig seizoen was ik invalmod in XFA en dat was zoooo tof
XFA is een TALquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha oke en dat komt nu in TAL ofzo?
Ja mijn leven gaat eraan door FOK!quote:
Joahquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja mijn leven gaat eraan door FOK!
Ik droom s'nachts zelfs over FOK!
En bedankt....Nouja van 113 posts per dag naar 115 valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah
Maar dat is neit erg... er zijn gelukkig gevallen waar het erger is *kuch*
Meer dan mijquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En bedankt....Nouja van 113 posts per dag naar 115 valt toch wel mee?
ik dacht het jaar af te sluiten op 40.000, maar dat is niet helemaal geluktquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
ik zit bijna aan mijn 12.500ste post!
Home alone?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee wat mijn vader nu weer voor crappy kerstfilm zit te kijken, maar mijn god amerikaanse cliché cultuur
nee, iets met een gast van 30 die in de kerstman gelooft en dan blijkt het echt te zijnquote:
WAT?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Mijn zieke postgedrag heeft zojuist Danny gehaald
whut?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Mijn zieke postgedrag heeft zojuist Danny gehaald
Postverslaafdequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
we pakken het af en dumpen het ergens waar de zon niet kan schijnenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
De gezelligheid, de ruzies
, de sfeer
... wat doen jullie met mijn leven
oh the drama, the exitement!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
De gezelligheid, de ruzies
, de sfeer
... wat doen jullie met mijn leven
gratis bier... wie, wat waar?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Let's pray to the lord!
Love, goodness, en free beer for everyoneee!!
Ik wil veel doen... maar dat nevernooitquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bidden tot god!
Ohj, dan geen bier voor jou.. jij mag shandyquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil veel doen... maar dat nevernooit
Ja hoor, ik worstel me overal doorheen, vooral door de koelkast vandaagquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop het
Heb jij deze dag een beetje kunnen overleven?
One luf biatchquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor, ik worstel me overal doorheen, vooral door de koelkast vandaag
Ok.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohj, dan geen bier voor jou.. jij mag shandy
Ook goed...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je mag ook wel limonademaar niet te zoet!
dan moet je er twee nemen, dan heb je 2 x 0,5 = 1 alcoholquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, dat mag lutte op de meet... shandy.. en crodino.. want dat verkocht worden aan personen onder de 16, aangezien er maar minder dan 0.5 alcohol in zit
Perfecte samenvatting van deze dagquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd. Het enige waar mijn familie goed in is en het enige waar mijn familie en band door heeft is ziekte, praten over ziekte, aanstellerij, opscheppen over de kinderen, en ruzie.
Heee wat, zijn we familie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd. Het enige waar mijn familie goed in is en het enige waar mijn familie en band door heeft is ziekte, praten over ziekte, aanstellerij, opscheppen over de kinderen, en ruzie.
Ik drink samen met Lutte ranja en andere niet-alcoholquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, dat mag lutte op de meet... shandy.. en crodino.. want dat verkocht worden aan personen onder de 16, aangezien er maar minder dan 0.5 alcohol in zit
Balen voor je Erikquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ow klinkt als kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Een echte Heerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik drink samen met Lutte ranja en andere niet-alcohol
shandy ^^ lekker romantisch!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik drink samen met Lutte ranja en andere niet-alcohol
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
shandy ^^ lekker romantisch!
Gaan jullie dan zoenen ?
Oke... opgelostquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Een echte Heer
Stuur mij dan maar jouw drank op aangezien ik thuis moet zitten om de verjaardag van mn moeder te vieren
Ik heb de hele dag geen ruzie gehad, alleen met Zorro die me vis wou stelen, maar er was dan ook niemand, ik ga het morgen krijgenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben echt klaar met de feestdagen en we moeten morgen nog. EN dan nog oud en nieuw, wat ik persoonlijk altijd een rotdag/nacht vind. EN nog de nieuwjaarsreceptie (ik twijfel of ik zou gaan). Het enige toffe was kerstnacht die ik feestend heb doorgebracht met bier en vrienden. Ofzo.
dus we moeten allemaal wegkijken en niet joelen als ze liggen te bekken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat gaat jou heul geen flikker aan
Dan gaan ze maar weg uit de kamer waar wij zittenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus we moeten allemaal wegkijken en niet joelen als ze liggen te bekken?
Het leifst heb ik je er natuurlijk gewoon bij... dat snap je natuurlijk wel hequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje, ik ben er bij in je gedachte
*spandoeken met GO BENNY!!einz! en gastoeter weg legt*quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar weg uit de kamer waar wij zitten
ik ook denk ik, dan gaan we naar mijn nieuwe schoonoudersquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geen ruzie gehad, alleen met Zorro die me vis wou stelen, maar er was dan ook niemand, ik ga het morgen krijgen
OMGquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*spandoeken met GO BENNY!!einz! en gastoeter weg legt*
Ik heb alleen mijn moederquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook denk ik, dan gaan we naar mijn nieuwe schoonouders
Hoi ik ben 21, en ook 21 cm.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. lieve mensen...
Stel eens een tekstje voor mij samen.. waarin ik mezelf aanprijs, en op zoek naar een jongen ben
zoek iets tussen de 18 en 28
Neen,, dat is mijn achterbuurjongen..quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
Jonge, vrijgezelle man wil graag seks tegen betaling,
vooraf betalen graag.
prrrt,
Patrique
oh noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neen,, dat is mijn achterbuurjongen..
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
Jonge, vrijgezelle man wil graag seks tegen betaling,
vooraf betalen graag.
prrrt,
Patrique
nee, echt.. daar ben ik zostraks achter gekomenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh noemen ze dat zo tegenwoordig
18 is gemiddeld hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
18 is gemiddeld hoor![]()
Overdrijven is not done
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer eens een jongen, misschien vind je dat makkelijk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
nee sorry, ik ben al niet goed in het uit vragen van meisjes, laat staan mannen
Gegroet, weledele heer! Ik ben Patrique, je kent me misschien van mijn bescheiden, maar toch zeer glanzende, bijrol in de populaire soap-opera Goede Tijden, Slechte Tijden. Mijn styling is altijd tiptop in orde, en ik houd van petjes en bretels. Met mijn natuurlijke manoeuvres rondom tafels ben ik altijd het centrale middelpunt van het feestje, waar mijn losse heupen garant staan voor een sensuele paringsdans over de vloer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. lieve mensen...
Stel eens een tekstje voor mij samen.. waarin ik mezelf aanprijs, en op zoek naar een jongen ben
zoek iets tussen de 18 en 28
volgens mij is 15 gemiddeld hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
18 is gemiddeld hoor![]()
Overdrijven is not done
ach, ik overleef het welquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn moeder
En hoe vreselijk lief die ook is, een paar uur is echt genoeg, dan ga ik me irriteren, ik ben zo geweldig met familie
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whahahahahahahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gegroet, weledele heer! Ik ben Patrique, je kent me misschien van mijn bescheiden, maar toch zeer glanzende, bijrol in de populaire soap-opera Goede Tijden, Slechte Tijden. Mijn styling is altijd tiptop in orde, en ik houd van petjes en bretels. Met mijn natuurlijke manoeuvres rondom tafels ben ik altijd het centrale middelpunt van het feestje, waar mijn losse heupen garant staan voor een sensuele paringsdans over de vloer.
Welke heerlijke mister right vlijt zich tegen mij aan en geniet van het gulle leven van een ster? Ben je leuk en tussen de 18 en 28, reageer dan.
Patrique.
Pas op tv 18quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij is 15 gemiddeld hoor
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gegroet, weledele heer! Ik ben Patrique, je kent me misschien van mijn bescheiden, maar toch zeer glanzende, bijrol in de populaire soap-opera Goede Tijden, Slechte Tijden. Mijn styling is altijd tiptop in orde, en ik houd van petjes en bretels. Met mijn natuurlijke manoeuvres rondom tafels ben ik altijd het centrale middelpunt van het feestje, waar mijn losse heupen garant staan voor een sensuele paringsdans over de vloer.
Welke heerlijke mister right vlijt zich tegen mij aan en geniet van het gulle leven van een ster? Ben je leuk en tussen de 18 en 28, reageer dan.
Patrique.
Hoiquote:
ERIK!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Patrique.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Patrique.
Neehee dat zeiden zequote:
Legitimatie is verplichtquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Neehee dat zeiden ze![]()
En dan op mijn leeftijd mag ik dat ondertussen wel weten
Yep vanaf 18 magquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Legitimatie is verplicht
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Neehee dat zeiden ze![]()
En dan op mijn leeftijd mag ik dat ondertussen wel weten
Graag gedaan. Mijn levensmotto is: iedereen aan een vent.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ERIK!!
hij is geweldig! Die komt in mn fobo!
Voor mijquote:
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, met iedereen bedoel ik ook iedereen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje voor je toestemming
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje voor je toestemming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |