Dan is het altijd te kort of er zit een rare pluk of... Ik zou mijn haar gewoon graag iets langer willen, alleen dan heb ik enorme netniet-krullen, en dat ziet er raar uit. Tot anderhalf jaar geleden was ik nooit naar de kapper geweest en was het helemaal stijl.quote:
ja ik heb ook altijd van die stijl en dan van onder ontstaan er krullen, ik heb echt een hekel aan mijn haar,...ik wil stijl haarquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is het altijd te kort of er zit een rare pluk of... Ik zou mijn haar gewoon graag iets langer willen, alleen dan heb ik enorme netniet-krullen, en dat ziet er raar uit. Tot anderhalf jaar geleden was ik nooit naar de kapper geweest en was het helemaal stijl.
Ik ben wel blij met mijn krullies, lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb ook altijd van die stijl en dan van onder ontstaan er krullen, ik heb echt een hekel aan mijn haar,...ik wil stijl haar
Mijn krullen zijn verschrikkelijk, het zit nooit zoals Ik wilquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met mijn krullies, lekker makkelijk.
Maar als het tot tien centimeter over mijn schouders komt stort het in.
Daar ga ik even over nadenkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Als jullie bij de meet komen knip ik jullie
Ik wil naar de meeeet! Al zal ik nooit alleen naar Drenthe mogen reizen, en voor één dagje zal ook wel lastig worden want ik denk niet dat ik mag blijven slapen, haha.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Als jullie bij de meet komen knip ik jullie
ja straks lig je met enge jongentjensquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil naar de meeeet! Al zal ik nooit alleen naar Drenthe mogen reizen, en voor één dagje zal ook wel lastig worden want ik denk niet dat ik mag blijven slapen, haha.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. dan ziet ie er veels te oud uit voor zn leeftijd
Lekkere mannen aan het zoekenquote:
TAL Meet Part 2.2quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
wanneer is die meet dan eigenlijk?
zoo strebertjequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zoek een vriendje...
en die wil ik DIT jaar nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |