Dan is het altijd te kort of er zit een rare pluk of... Ik zou mijn haar gewoon graag iets langer willen, alleen dan heb ik enorme netniet-krullen, en dat ziet er raar uit. Tot anderhalf jaar geleden was ik nooit naar de kapper geweest en was het helemaal stijl.quote:
ja ik heb ook altijd van die stijl en dan van onder ontstaan er krullen, ik heb echt een hekel aan mijn haar,...ik wil stijl haarquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is het altijd te kort of er zit een rare pluk of... Ik zou mijn haar gewoon graag iets langer willen, alleen dan heb ik enorme netniet-krullen, en dat ziet er raar uit. Tot anderhalf jaar geleden was ik nooit naar de kapper geweest en was het helemaal stijl.
Ik ben wel blij met mijn krullies, lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb ook altijd van die stijl en dan van onder ontstaan er krullen, ik heb echt een hekel aan mijn haar,...ik wil stijl haar
Mijn krullen zijn verschrikkelijk, het zit nooit zoals Ik wilquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met mijn krullies, lekker makkelijk.
Maar als het tot tien centimeter over mijn schouders komt stort het in.
Daar ga ik even over nadenkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Als jullie bij de meet komen knip ik jullie
Ik wil naar de meeeet! Al zal ik nooit alleen naar Drenthe mogen reizen, en voor één dagje zal ook wel lastig worden want ik denk niet dat ik mag blijven slapen, haha.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Als jullie bij de meet komen knip ik jullie
ja straks lig je met enge jongentjensquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil naar de meeeet! Al zal ik nooit alleen naar Drenthe mogen reizen, en voor één dagje zal ook wel lastig worden want ik denk niet dat ik mag blijven slapen, haha.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. dan ziet ie er veels te oud uit voor zn leeftijd
Lekkere mannen aan het zoekenquote:
TAL Meet Part 2.2quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
wanneer is die meet dan eigenlijk?
zoo strebertjequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zoek een vriendje...
en die wil ik DIT jaar nog..
Een vriendje als in relatie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zoek een vriendje...
en die wil ik DIT jaar nog..
Succes ermee dan Patjequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg ellende gehad met jongens dit jaar
Nee, liever iemand die wel een leven heeftquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... En je wil je binnen een week zoeken? Succes!Kijk eens rond op FOK!, gna.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn idiote moeder is net in die week jarig en die gaat het denk ik dat weekend vieren
mijn laatste bijna-vriendje heb ik ook na 1 avond gedate.. geen probleemquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... En je wil je binnen een week zoeken? Succes!Kijk eens rond op FOK!, gna.
sorryquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zo voor het zeggen van idiote moeder en dat je niet kunt komen
Stel het aan dr voor: haar verjaardag vieren in een leuke villa in drenthequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn idiote moeder is net in die week jarig en die gaat het denk ik dat weekend vieren
ik weet niet of zij tussen FOK!kers wilt zitten, en tevens wil ik niet dat mijn moeder erbij isquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stel het aan dr voor: haar verjaardag vieren in een leuke villa in drenthe
Haha, daar doelde ik niet echt op, de laatste die daar over iets moet zeggen ben ik wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mijn laatste bijna-vriendje heb ik ook na 1 avond gedate.. geen probleem
FOEIquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, daar doelde ik niet echt op, de laatste die daar over iets moet zeggen ben ik wel.![]()
Plannen CC?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet of zij tussen FOK!kers wilt zitten, en tevens wil ik niet dat mijn moeder erbij is
Nee natuurlijk nietquote:
Thanks ik vecht nu tegen somberhied, die vrolijkheid kan ik wel even gebruikenquote:
Zet nog even door dan, je kwam zo vrolijk over vandaag met grapjes en smileys!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thanks ik vecht nu tegen somberhied, die vrolijkheid kan ik wel even gebruiken
Ja, doe mijn bestquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zet nog even door dan, je kwam zo vrolijk over vandaag met grapjes en smileys!!
Ja, hoe moet ik me dat voorstellen eigenlijk? Een TAL-meet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
Omg ik zie haar moeder al zitten tussen ons stelletje ongeregeld, Kittykat denk eens na
zeer plaatselijke aardbevingquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik me dat voorstellen eigenlijk? Een TAL-meet?
Terwijl ik alle vrouwelijke fokkers dagger, en tlk staat te strippen tussen 10 en 11.. nee.. misschien is het niet zo'n goed ideequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
Omg ik zie haar moeder al zitten tussen ons stelletje ongeregeld, Kittykat denk eens na
ja dat snap ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben niet die guy he.. dat word tegen mij gezegd
Hij heeft geen foto.. dus dat weet ik niet..quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat snap ik
Maar je wilt hem toch ook hosselen of niet ?
veel drank, drugs, en sex!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
ooow oke ik snap hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij heeft geen foto.. dus dat weet ik niet..
misschien is het een oude man van 92
Gewoon een gezellig samen zijn tussen allerlei mensen. Een beetje kletsen enzo met een drankje in de hand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, thanks.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een gezellig samen zijn tussen allerlei mensen. Een beetje kletsen enzo met een drankje in de hand.
Ja, er word behoorlijk gedronkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Even serieus, want als het echt veel drank enzo is...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, er word behoorlijk gedronken
Ik had niet door dat jullie ons beoordeelden, wel dat jullie graag alleen met zijn tweeen wilde staan, dat weer welquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, talmeets zijn leuk..
de eerste gingen c-a en ik iedereen beoordelen.. (en dat viel echt niet op)
Maar het is gewoon altijd gezelligmaar dat komt natuurlijk door mij en kally!
Huum, okay...quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja er waren er toen in Utrecht een hoop die flink zopen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |