Dat lees je goed.quote:
Komt van vanzelf wel toch? Ik bedoel, je plukt er moeilijk een van het rekquote:
ooow ik snap je Benny!!!Dat moet in mijn dagboek geschreven worden!quote:
Dat denk jij..quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt van vanzelf wel toch? Ik bedoel, je plukt er moeilijk een van het rek
Ik kom in jouw dagboekquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ooow ik snap je Benny!!!Dat moet in mijn dagboek geschreven worden!
Heb ik nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn achterbuurjongen bied zich aan voor 70 euro
Maar ik wil hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe ik dagelijksquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar, kom naar delfzijl.. opgelost slotjequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik niet!
[..]
Maar ik wil het!
Grijp iemand uit het park en neem hem mee naar huisquote:
Uitgeslapen, en trap ontdaan van lijmresten en heerlijk gegourmet met mijn gezin en de ex man van mijn lief. Was heel gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
Symph, hoe vier jij eigenlijk kerst/heb jij kerst gevierd?
FOK! is nog niet je dagboek?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
FOK! vult alle pagina's al
Ohw, niet de standaard dingen dusquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uitgeslapen, en trap ontdaan van lijmresten en heerlijk gegourmet met mijn gezin en de ex man van mijn lief. Was heel gezellig
Te ver.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, kom naar delfzijl.. opgelost slotje
Meh, ik heb alle vieze mannetjes uit het park al wel gezien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Grijp iemand uit het park en neem hem mee naar huis
Lijmresten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uitgeslapen, en trap ontdaan van lijmresten en heerlijk gegourmet met mijn gezin en de ex man van mijn lief. Was heel gezellig
Nou ik droom al over FOK! dus dat zal bestquote:
Ga naar het theather en neem daar iemand van mee terugquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh, ik heb alle vieze mannetjes uit het park al wel gezien.
Mijn zoon he, uit het klimrekquote:
Ja, we wonen nu samen en het huis van mijn lief moet komende week leeg (als in helemaal leeg) worden opgeleverd (huurhuis)quote:
Ik snap hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, we wonen nu samen en het huis van mijn lief moet komende week leeg (als in helemaal leeg) worden opgeleverd (huurhuis)
Die doen het allemaal met elkaar en het is een enorme kliek, dus moeilijk tussen te komen (letterlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga naar het theather en neem daar iemand van mee terug
Ik ken hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou ik droom al over FOK! dus dat zal best
Soms is hij dat wel jaquote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die doen het allemaal met elkaar en het is een enorme kliek, dus moeilijk tussen te komen (letterlijk!)
Goed denk ik. Pa is hem nu aan het uitlatenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
hallo, hoe gaat het met sjefke de hond?
zo in de sneeuw? wordt sjefke dan niet ziek?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed denk ik. Pa is hem nu aan het uitlaten
Niet bepaaldquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, niet de standaard dingen dus
Beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet bepaald
Zo leuk, klussen op 1e kerstdag
Beter dan je familie te moeten vermaken en verhalen aan horen die je elk jaar hoortquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet bepaald
Zo leuk, klussen op 1e kerstdag
Oh, dus als ik over een aantal jaar musicalartiest ben, heb ik veel sex?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die doen het allemaal met elkaar en het is een enorme kliek, dus moeilijk tussen te komen (letterlijk!)
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, dromen over FOK!...
Mijn eerste FOK!droom was dat ik op de WC zat en mijn moeder binnen wilde komen. Ik zei toen "WHAHAHAHAA!!!!1111EINZEINZ!!!! Dat kan niet want er zit een slotje op!"
Waarop zij reageerde:
"Heul wel, want ik ben moederator!"
.
Kan je zingen danquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dus als ik over een aantal jaar musicalartiest ben, heb ik veel sex?
Ah, dromen over FOK!...
Mijn eerste FOK!droom was dat ik op de WC zat en mijn moeder binnen wilde komen. Ik zei toen "WHAHAHAHAA!!!!1111EINZEINZ!!!! Dat kan niet want er zit een slotje op!"
Waarop zij reageerde:
.
Ah, dromen over FOK!...
Waarop zij reageerde:
.
Geweldigquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, dromen over FOK!...
Waarop zij reageerde:
.
Ah, dromen over FOK!...
Waarop zij reageerde:
.
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
zo in de sneeuw? wordt sjefke dan niet ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |