Even over die 20 uur: Ik heb heel vaak dat er na een paar dagen / week weer 20uur staatquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoor er veel goede verhalen over, misschien ook maar even proberen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ging helemaal stuk toen ik die helm zag zweven Gerard ook
ja, hier ook.. en d'r ligt al meer dan 20 cm sneeuwquote:
Gouden tip: Whiskey klaar liggen. Die ouwe is een zuiperd tot en metquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:47 schreef Briggy het volgende:
[..]
Cadeautjes![]()
Hé kerstman, waarom heb ik niets gekregen![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ging helemaal stuk toen ik die helm zag zweven Gerard ook
Hm, zou goed kunnen hoor. Ik moet echt wel maanden hebben gehad dat ik over die 20 uur heen zat. Nu die reclame nogquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even over die 20 uur: Ik heb heel vaak dat er na een paar dagen / week weer 20uur staat
Alleen dan inderdaad die reclames..
Er ligt hier teveel kan niet wachten tot het weg is samen met de kou DIE TIEF SNEE!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, hier ook.. en d'r ligt al meer dan 20 cm sneeuw
ik hoop dat er over een week de sneeuw weg isquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Er ligt hier teveel kan niet wachten tot het weg is samen met de kou DIE TIEF SNEE!
TIK EM AAN, VROUWEN!quote:
Wacht maar tot er weer extra weekend/Stenders isquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:47 schreef heloef het volgende:
Ik luister nu alleen maar s'avonds naar 3FM, vind er eigenlijk niks meer aan nu.
Ik wil nog ergens kunnen schaatsen dit seizoenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Er ligt hier teveel kan niet wachten tot het weg is samen met de kou DIE TIEF SNEE!
Ik was vanmiddag mezenbollen in de tuin aan het ophangen en toen gingquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mediageilen. Ik zag z'n nummer vandaag op tv
ik heb een groot stuk gezien.. 1 keer genoegquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik heb heel snel weer doorgezapt.
Laten we het hopen jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb een groot stuk gezien.. 1 keer genoeg
maar goed, over een jaar horen we niks meer over ze..
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef Briggy het volgende:
Die kerstpagina van http://thepiratebay.org/![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |