Je komt helemaal tot rust na die drukke SR10-weekquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:35 schreef CindieY het volgende:
Kijk aan, nog zo'n heerlijk relaxnummertje op deze avond
IE hier ook niet. Nog mensen met FF of Opera?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt het iig niet aan mij
Jep. En Spotify open, dus gelijk maar even nummers toevoegen aan m'n playlistjes als ik ze nog niet had.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je komt helemaal tot rust na die drukke SR10-week
Vorig jaar heb ik in 1 keer de hele SR-toptig gedownloadquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. En Spotify open, dus gelijk maar even nummers toevoegen aan m'n playlistjes als ik ze nog niet had.
Zwaaien danquote:
Heb je die ergens in 1 x gedownload?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik in 1 keer de hele SR-toptig gedownload![]()
Heb je gelijk ook alle nummers die je niet wilt hebben, handig
Ik download als ik een band hoor op 3FM, meestal de greates hits albums ofzo, als het dan echt goed is down ik de discographiequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik in 1 keer de hele SR-toptig gedownload![]()
Heb je gelijk ook alle nummers die je niet wilt hebben, handig
O, vergeten, zo krijg ik nooit een vriendin natuurlijkquote:
Ik check altijd eerst albums op Spotify voordat ik download.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik download als ik een band hoor op 3FM, meestal de greates hits albums ofzo, als het dan echt goed is down ik de discographie
kan ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik check altijd eerst albums op Spotify voordat ik download.
Ik heb nog nooit Spotify gezien/gebruiktquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik check altijd eerst albums op Spotify voordat ik download.
Die stomme grapjes steeds tussendoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een humor heeft die Sander Guis
Ik ook niet, ik speur rond op musicmeter en youtubequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Spotify gezien/gebruikt
http://www.spotify.com/nl/new-user/quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Spotify gezien/gebruikt
Hoor er veel goede verhalen over, misschien ook maar even proberenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
http://www.spotify.com/nl/new-user/
Ik vind het een heel fijn programma om muziek mee te luisteren die ik zelf niet heb of zoals in dit geval, op een tijdelijke laptop. Enige nadeel bij de gratis versie zijn 20 uur muziek per maand en de reclames tussen door.
Cadeautjesquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef ValHallen het volgende:
Cadeautjes waren tofSpel, film, oordopjes, boek en een schilderij die ik zelf moet schilderen gehad. Ik ben trouwens wel echt gaar vandaag..
Ik ging helemaal stuk toen ik die helm zag zweven Gerard ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |