Mooi tijd om koffie met slagroom te makenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De enige verwenning nog dit uur
Ik kom wel even langs! (Lees: "Ik ga rond half 12 naar beneden en ben na het vuurerk weer op FOK!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
nja, ik ben ook ff rustig, maar in de loop van volgende week kom ik wel weer binnenvallenZijn er nog mensen die oudjaar hier doorbrengen? Stenders doet dan een show van 20u tot 22u geloof ik
Misschien moet je eens naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs! (Lees: "Ik ga rond half 12 naar beneden en ben na het vuurerk weer op FOK!")
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:19 schreef CindieY het volgende:
HELLO!
Dacht ik een nieuwe verslaving te hebben gevonden in de digitale muziekzenders, willen m'n ouders tv kijkenDan maar weer inschakelen op 3FM.
En dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten gaan.
Hee!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:19 schreef CindieY het volgende:
HELLO!
Dacht ik een nieuwe verslaving te hebben gevonden in de digitale muziekzenders, willen m'n ouders tv kijkenDan maar weer inschakelen op 3FM.
Inderdaad! Wist niet dat dit van Golden Earring was.. Kan veel vaker muziek niet aan bands/titels koppelenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Golden Earringlekker nummer dit
True, maar ik zat vrij gebiologeerd heen en weer te zappenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], en dit topic is er ook altijd
Alle 5 de 3FM zenders zijn er ook op te ontvangenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:19 schreef CindieY het volgende:
HELLO!
Met welk programmatje fix jij die gifjes?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:15 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mooi tijd om koffie met slagroom te maken
Als in radiozenders bedoel je? Of..?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alle 5 de 3FM zenders zijn er ook op te ontvangen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als in radiozenders bedoel je? Of..?
Themazenders ja, zoals 3FM Live!, 3FM Serious Talent enzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als in radiozenders bedoel je? Of..?
Is dat ook bij Ziggo? Heb de radiozenders eigenlijk niet zo bekeken in het overzichtje, vooral de tvzenders + paketten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3FM
3FM Serious Talent
3FM Live
3FM Mega Top 50
3FM Alternative
Ja, wij hebben hier Ziggo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dat ook bij Ziggo? Heb de radiozenders eigenlijk niet zo bekeken in het overzichtje, vooral de tvzenders + paketten.
Jasc Animation Shop 3.11quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met welk programmatje fix jij die gifjes?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:24 schreef miieejj het volgende:
ik zit in een lichtelijke zwarte gat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |