Deze heb ik gemaakt, is ook met sneeuw:quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je laatste beetje waardigheid is hiermee ook weg
Die met Belgen Bellen? Die ben ik nu aan het kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die van Sterren Op Het IJs oid is nog leuker.
Ja d iequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die met Belgen Bellen? Die ben ik nu aan het kijken
Met Broekie als bankgastquote:
Die is het dus niet qua top fotoquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze heb ik gemaakt, is ook met sneeuw:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ierland of IJsland?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt op een foto die ik gemaakt heb, maar dan met beter weerquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Lijkt op een foto die ik gemaakt heb, maar dan met beter weer![]()
[ afbeelding ]
Kwalitatief 10x beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Lijkt op een foto die ik gemaakt heb, maar dan met beter weer![]()
[ afbeelding ]
Toscanequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kwalitatief 10x beter
Hopelijk over half jaar mooie plaatjes schieten in gebied van Toscane
In Den Helder kun je ook mooie foto's maken natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Toscane![]()
Als je daar geen mooie foto's kan maken dan kan je beter je toestel verkopen
Ben meer een mensen fotograaf, aan het toestel en de lenzen zal het niet liggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Toscane![]()
Als je daar geen mooie foto's kan maken dan kan je beter je toestel verkopen
Je hebt het wel over Den Helderquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Den Helder kun je ook mooie foto's maken natuurlijk. Locatie zegt niks hè
.
Noorwegen!quote:
Den Helderquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Den Helder
Bij mij welquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Den Helder kun je ook mooie foto's maken natuurlijk. Locatie zegt niks hè
.
Mijne ook, volgens mij zijn we op dezelfde plek geweestquote:
Dat is het enige waar ik niets aan vind, mensen fotograferenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben meer een mensen fotograaf, aan het toestel en de lenzen zal het niet liggen
Heb 2,5 jaar eigen fotostudio gehad voor modelfotografie en zwangerschapsfotografie , valt alleen geen brood in te verdienenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:09 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat is het enige waar ik niets aan vind, mensen fotograferen
Zeg iemand met de sprekendste ogen om te fotograferen van het topicquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:09 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat is het enige waar ik niets aan vind, mensen fotograferen
niet nee? je zou verwachten dat veel mensen foto's willen maken ?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb 2,5 jaar eigen fotostudio gehad voor modelfotografie en zwangerschapsfotografie , valt alleen geen brood in te verdienen
Den Helderquote:
Maar betalen er voor betalenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
niet nee? je zou verwachten dat veel mensen foto's willen maken ?
best klote zoiets dan hequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar betalen er voor betalen
Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, ben er wel weer mee bezig om iets op poten te zettenquote:
Het is daar allemaal mooiquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:09 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mijne ook, volgens mij zijn we op dezelfde plek geweest
voorbeelden van joujw fotos'?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, ben er wel weer mee bezig om iets op poten te zetten
Waar je TON in de coalitie hebt en de wethouder snel weer opstaptquote:
Ja, die hele gemeenteraad moeten ze afzetten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar je TON in de coalitie hebt en de wethouder snel weer opstapt.
Waar dacht jij dan waar het van gemaakt was? ijzererts?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
90% of steel used in building work today is recycled from society's scrap metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |