Welke 10 nummers wil jij kiezen (mag ook allemaal van Bram Vermeulen)quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:24 schreef Kabolter het volgende:
Om de paar weken hetzelfde topic en ze komen nog vol ook.
Ik nomineer Bram Vermeulen:
Ik heb er nog 8 toegevoegd die in mij opkwamen. Als ik morgen overigens hetzelfde nog een keer zou doen kom ik zo tot een andere lijst ben ik bang.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:31 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Welke 10 nummers wil jij kiezen (mag ook allemaal van Bram Vermeulen)
Mooie nummersquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:33 schreef Kabolter het volgende:
Oké, kijken of ik tot de 10 kom:
Ik kan er overigens nog wel 20 noemen. Ben, is vast ook wel te merken, meer van de teksten.
Ook geweldige nummers Cafe Biljart is een briljant rustig nummer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Frans Halsema - Kees
Frans Halsema - Voor Haar
Frans Halsema & Jenny Arean - Vluchten kan niet meer
Bram Vermeulen - De wedstrijd
Boudewijn de Groot - Avond
Boudewijn de Groot - Tip van de Sluier
Jasperina de Jong/Alex Klaasen - Meisje uit de provincie in het Magisch Centrum
Rowwen Heze - November
Rob de Nijs - L.A.T.
Toon Hermans - Cafe Biljart
Ik vind blieve loepe ook zo mooi.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Frans Halsema - Kees
Frans Halsema - Voor Haar
Frans Halsema & Jenny Arean - Vluchten kan niet meer
Bram Vermeulen - De wedstrijd
Boudewijn de Groot - Avond
Boudewijn de Groot - Tip van de Sluier
Jasperina de Jong/Alex Klaasen - Meisje uit de provincie in het Magisch Centrum
Rowwen Heze - November
Rob de Nijs - L.A.T.
Toon Hermans - Cafe Biljart
Dat klopt maar dat probleem heb je ook bij 20 nummers.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
Een top 10 is te weinig, ik doe teveel nummers onrecht aan
nog 8quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boudewijn de Groot - Als jij niet van mij houdt
Abel - Onderweg
ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat probleem heb je ook bij 20 nummers.
Vooruit:quote:
Hmm, de nummers die niemand kent staan niet echt op youtube, ontdekte ik. Maar ik zal er een paar toevoegen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:42 schreef Kabolter het volgende:
Kan iedereen, daar waar mogelijk, youtube-filmpjes posten?
Voor de anderen is dat erg fijn. Er staan altijd een paar nummer bij die je niet kent, of direct kent.
Dan is even klikken zo gedaan en kunnen wij iedereen besmetten met nieuwe nummers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |