Je mistte een stukje:quote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dus als pietje A doet wat hij niet mag doen, "start je een discussie", door snel te komen met "Ja, maar jantje doet dat!"
Je hebt het niet echt door hé jij.
quote:Op zondag 26 december 2010 01:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Totdat er namelijk iemand komt die roept "Ja, maar hullie doen dat en dat!" hebben de reacties meestal niet meer inhoud dan "islam"
Nee, die nogal stompzinnige stelling gaat helemaal nergens over. Niks gemist, dus.quote:
Laat maar zitten dan. Het is trouwens niet Pietje die A doet en dan zegt dat "ja maar Jantje doet dat", het is Youssef die A doet, Jantje die zegt "zie je wel dat alle moslims A doen" en Achmed die vervolgens zegt dat niet-moslims ook A doen.quote:Op zondag 26 december 2010 16:02 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, die nogal stompzinnige stelling gaat helemaal nergens over. Niks gemist, dus.
Daar had ik het niet over. Begrijpend lezen valt je zwaar merk ik op. Ik zal de kern nog een keer herhalen, dan is het duidelijk waar ik het precies over heb, en ook waar ik het niet over heb:quote:Op zondag 26 december 2010 16:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan. Het is trouwens niet Pietje die A doet en dan zegt dat "ja maar Jantje doet dat", het is Youssef die A doet, Jantje die zegt "zie je wel dat alle moslims A doen" en Achmed die vervolgens zegt dat niet-moslims ook A doen.
Hier hebben we het over. Niet over allerlei zij wegen die jij nu uit je hoge hoed trekt.quote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dus als pietje A doet wat hij niet mag doen, "start je een discussie", door snel te komen met "Ja, maar jantje doet dat!"
Je hebt het niet echt door hé jij.
Exact, mooi de kern aangestipt.quote:Op zondag 26 december 2010 16:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan. Het is trouwens niet Pietje die A doet en dan zegt dat "ja maar Jantje doet dat", het is Youssef die A doet, Jantje die zegt "zie je wel dat alle moslims A doen" en Achmed die vervolgens zegt dat niet-moslims ook A doen.
wat een onzin, er is nix gevonden aan wapens of wat dan ook, en ze worden tot morgen vastgehouden, daarna lopen ze weer vrij rond omdat ze gewoon onschuldig zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
Ik pleit voor super-super-snelrecht, volgende keer het vuurpeloton meesturen bij de arrestatie.
mooi uitgelegdquote:Op zondag 26 december 2010 16:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 16:21 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Begrijpend lezen valt je zwaar merk ik op. Ik zal de kern nog een keer herhalen, dan is het duidelijk waar ik het precies over heb, en ook waar ik het niet over heb:
[..]
Hier hebben we het over. Niet over allerlei zij wegen die jij nu uit je hoge hoed trekt.
Ow, en wat je ook even mag doen is quoten waar wie precies zegt "Dat ze dat allemaal doen!". Echt stellen dat ze dat allemaal doen is natuurlijk ontstellend kortzichtig. Dat valt op geen enkele manier vol te houden. Lijkt me evident dat het merendeel der buitenlanders in dit land zich gewoon gedragen en niemand last van ze heeft.
Je hebt sneller te maken met mensen die geen zin hebben hun woorden te nuanceren. En het is walgelijk politiek-correct om in geval van "Buitenlanders misdragen zich" terug te komen met "Maar dat doen ze niet allemaal!". Dat is de zeer bekende "Ze zijn niet allemaal zo!
".
Ook zo'n open deur van hier tot ginder
Als je namelijk terugleest zie je dat dit alles begon met deze vraag:quote:
Wat ik net noemde is hier geen zijweg op hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wat is er in hemelsnaam mis met zeggen dat je iemand niet negatief kan bejegenen op iets dat je zelf ook doet?
Ik hoorde anders net dat het dossier morgen overhandigd wordt, nergens blijkt hun onschuld nog uit.quote:Op zondag 26 december 2010 18:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wat een onzin, er is nix gevonden aan wapens of wat dan ook, en ze worden tot morgen vastgehouden, daarna lopen ze weer vrij rond omdat ze gewoon onschuldig zijn.
5 van de 12 zijn al vrijgelaten en het zal een kwestie van tijd zijn dat de rest ook vrijgelaten wordt. Er is geen enkel bewijs gevonden.quote:Op zondag 26 december 2010 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoorde anders net dat het dossier morgen overhandigd wordt, nergens blijkt hun onschuld nog uit.
Aha.quote:Op zondag 26 december 2010 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoorde anders net dat het dossier morgen overhandigd wordt, nergens blijkt hun onschuld nog uit.
Hoe zouden ze ook bewijs moeten vinden in die puinhoop die ze van die belwinkel gemaakt hebben?quote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
5 van de 12 zijn al vrijgelaten en het zal een kwestie van tijd zijn dat de rest ook vrijgelaten wordt. Er is geen enkel bewijs gevonden.
Met potentiële terroristen wel ja.quote:Op zondag 26 december 2010 21:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Aha.
Schuldig tot het tegendeel bewezen blijkt.
Aangezien iedereen een potentiële terrorist is verzoek ik je je te melden bij het dichtstbijzijnde politiebureau.quote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met potentiële terroristen wel ja.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd of de vochtige eigenaar een forse schadevergoeding tegemoet kan zien vanwege de inkomstenderving die hij nu ondervindt. Een belhuis op een A locatie maakt zo 1000 euro per dag.
Hij heeft er recht op. Ik ben volwassen.²
Het is toch zeker de schuld van die Somaliërs zelf dat ze schuldig zijn tot het tegendeel bewezen is?quote:
Wellicht van de vochtige Somaliërs die daar kwamen als clientèle. Maar de eigenaar loopt een hoop inkomsten mis me dunkt. En dat vooralsnog voor 41% ten onrechtequote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is toch zeker de schuld van die Somaliërs zelf dat ze schuldig zijn tot het tegendeel bewezen is?
Riep jij nou net dat ze met vuurpeleton en al supersnelrect moesten toepassen? 5 onschuldige Somaliërs dood is dus geen probleem voor jou.quote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aah een voorstander van The Patriot Act zie ik.quote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moeten ze maar geen Somaliër zijn, dan vraag je erom.quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is toch zeker de schuld van die Somaliërs zelf dat ze schuldig zijn tot het tegendeel bewezen is?
Dat gaat ook gebeuren denk ik, plus nog eens een schadevergoeding, die terecht is als ze onschuldig bevonden zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef zoalshetis het volgende:
geen bewijs in dit land is vrijlating. wacht maar af.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren denk ik, plus nog eens een schadevergoeding, die terecht is als ze onschuldig bevonden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |