Ik geloof wel graag dat ik het best objectief bekijk. Wmb mogen alle abrahamistische geloven namelijk opdonderen. Maar je bent het dus toch met me eens dat je het per geval moet bekijken?quote:Op zondag 26 december 2010 01:06 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat ligt aan de context.
Maar de context is dus zelden tot nooit, bijvoorbeeld; religieuze intolerantie in z'n algemeenheid. Context is vaker religieuze intolerantie uit een bepaalde hoek.
Maar als jij dan niet te beroerd bent om het instant over andere religieuze intolerantie te hebben, zijn een hoop mensen blij met jeWant de topic gaat dan immers niet meer over intolerantie uit die hoek waar men dat liever niet over verneemt.
Ik weet dat je het niet tegen mij had, maar dat betekent niet dat je opeens doodleuk een argument kan gebruiken dat je eerder juist diskwalificeerde als argument.quote:[..]
Ik had het niet tegen jou.
Als regel niet.quote:Op zondag 26 december 2010 01:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Maar je bent het dus toch met me eens dat je het per geval moet bekijken?
Blijkbaar kan ik dat welquote:Ik weet dat je het niet tegen mij had, maar dat betekent niet dat je opeens doodleuk een argument kan gebruiken dat je eerder juist diskwalificeerde als argument.
Ik heb juist het idee dat dit meestal wordt gedaan met als doel een discussie te starten. Totdat er namelijk iemand komt die roept "Ja, maar hullie doen dat en dat!" hebben de reacties meestal niet meer inhoud dan "islamquote:Op zondag 26 december 2010 01:28 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Als regel niet.
Als de topic is een of andere vrome moslim die een aanslag pleegt waarbij hij zich beroept op zijn geloof is degene die komt met "Ja, maar hullie doen dat en dat!" een "Hullie doen het ook!" aan het plegen, met als enige doelstelling de discussie om zeep helpen.
Het nette antwoord is: joh, doen hullie doen dat ook? Open er een topic over, net zoals iemand anders deze topic heeft geopend. Maar dat gebeurt nooitLogisch, want de doelstelling is ook niet discussiëren, maar discussies onmogelijk maken.
Blijkbaar, maar jij doet het dus ook.quote:[..]
Blijkbaar kan ik dat wel
BansheeBoy komt uit krispijn?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In Dordrecht toevallig? En met jouw intellectuele achtergrond vind je het vast geen probleem om "vaag" te omschrijven.²
De opgepakte Somaliërs inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is wel weer duidelijk wie hier de terroristen zijn
Je weet wat terroristen doen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:16 schreef Eclaire84 het volgende:
Opgepakt worden voordat je ook maar iets heb kunnen doen
Komt door hun beperkte hersencapaciteit.quote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik vraag me toch af wat mensen die uit een woestenij komen (want dat is Somalië, niet eens een land maar een geografische locatie) tegen het westen hebben? In plaats van zich te focusen op ons zouden ze beter hun eigen land proberen op te bouwen. Maar als ze hier niet opgepakt worden schieten ze elkaar wel overhoop in Mogadishu of een ander kutgat in Somalië.
Nee, maar ik kom regelmatig bij die Somaliër daar, Belhuis Mogadishu.quote:
Het SWAT-team is al onderweg.quote:Op zondag 26 december 2010 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom regelmatig bij die Somaliër daar, Belhuis Mogadishu.²
Wat moet je nou in vredesnaam in een belhuis zoeken, behalve een Lyca kaart?quote:Op zondag 26 december 2010 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bellen naar het buitenland? Naar familie in Marokko.quote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet je nou in vredesnaam in een belhuis zoeken, behalve een Lyca kaart?
en dat lukt niet met je telefoon, trieste pauper?quote:Op zondag 26 december 2010 13:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bellen naar het buitenland? Naar familie in Marokko.²
Dit topic is wel een kloontjes-magneet.quote:Op zondag 26 december 2010 13:51 schreef SaintIves het volgende:
[..]
en dat lukt niet met je telefoon, trieste pauper?
tuurlijk. ik geloof je, het is tweede kerstdag.quote:Op zondag 26 december 2010 13:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bellen naar het buitenland? Naar familie in Marokko.²
quote:ROTTERDAM - Het is nog niet duidelijk wanneer de twaalf Somaliërs worden voorgeleid die vrijdagavond werden opgepakt op verdenking van het willen plegen van een terroristische aanslag in Nederland.
Terreurverdachten opgepakt Fotoserie
Dat heeft een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) zondag gezegd.
De twaalf worden nog verhoord. Daarbij zijn tolken aanwezig. De Somaliërs werden allen in Rotterdam aangehouden.
Ik liep daar altijd als postbode, aardige lui hoorquote:Op zondag 26 december 2010 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
uit wat bleek dat? mocht je een snoepje uit de pot pakken?quote:Op zondag 26 december 2010 14:48 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik liep daar altijd als postbode, aardige lui hoor
Ik heb zelf 2 mobiele toestellen, 1 privé en 1 zakelijk. Heb ook nog huistelefoon en een LCD TV. Maar het is goedkoper om naar het buitenland te bellen in een belhuis.quote:Op zondag 26 december 2010 13:51 schreef SaintIves het volgende:
[..]
en dat lukt niet met je telefoon, trieste pauper?
Zeker, hele aardige lui. Ik ken ze persoonlijk. Het zijn vriendelijke mensen, en ook erg gelovig.quote:Op zondag 26 december 2010 14:48 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik liep daar altijd als postbode, aardige lui hoor
Welk merk/type? Prepaid of abo?quote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 mobiele toestellen, 1 privé en 1 zakelijk.
Met draadje of dect?quote:Heb ook nog huistelefoon
Formaat? Merk? Full-HD? Serienr?quote:en een LCD TV.
Anoniemer bedoel je .quote:Maar het is goedkoper om naar het buitenland te bellen in een belhuis.²
Hoe heten ze? Hou oud? 1e of 2e generatie? Waar zijn ze geboren? Welke moskee gaan ze?quote:Op zondag 26 december 2010 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, hele aardige lui. Ik ken ze persoonlijk. Het zijn vriendelijke mensen, en ook erg gelovig.²
Merk, serienummer aub.....quote:Op zondag 26 december 2010 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik maak gebruik van een Dect toestel voor het vaste net.
Mooi, Apple doet niet aan privacy.quote:Mobiel heb ik een iPhone 4.
Merk, serienr aub ...quote:Beiden zijn abo's. LCD tv is Full HD.![]()
Dat zeggen ze allemaal.quote:Ja, is echt goedkoper.²
Dus als pietje A doet wat hij niet mag doen, "start je een discussie", door snel te komen met "Ja, maar jantje doet dat!quote:Op zondag 26 december 2010 01:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat dit meestal wordt gedaan met als doel een discussie te starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |