Nja, toen mijn oma nog leefde altijd laat op de middag. Maar we aten ons daar ook wel dusdanig vol aan toast/stokbrood/hapjes dat we pas 's avonds na een foute film weggingenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Oma's toch gemiddeld wat vroeger? Ouders wel om die tijd, doe ik ook nog steeds...
Tenzij je een 'gezellige' wandeling eilt gaan maken, dan komt het gespuis al rond een uurtje of 11 's ochtends.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op bezoek gaan doen wij Nederlanders toch pas vanaf een uur of 3/4 's middags?
Ligt ook aan je leverancier natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die rommel wordt ook gewoon geïmporteerd van uit het builtenland
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind het soms geil als iemand rookt. Bij sommige mannen is het gewoon geil.
Wtf.. ziekelijk..quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vakanties: 3 pakjes per dag of een buil shag per dag (alleen op vakantie)
Oh ik weet wat de risico's zijn en ook dat ze klein zijn, maar het is meer zo dat het gewoon niet hoeft van mij. En ik heb er ook geen behoefte aan want ik kan op vette muziek sowieso al helemaal uit m'n dak gaan ( PP09+PP10quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja maar dan heeft het dus niet met de XTC zelf te maken. En in NL kan je het laten testen. Niet dat ik je eraan wil praten ofzo want ik snap het, maar het klopt dus niet wat je zegt.
En sterkte!
Ik gebruik al Ritalinquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je ooit XTC wilt proberen moet je het nu doen trouwens.Manmanman wat een goede pillen overal.
Okayquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je ooit XTC wilt proberen moet je het nu doen trouwens.Manmanman wat een goede pillen overal.
dit dus...quote:
Ik moet in het nieuwe jaar verplichte sportclinics volgen aan de ene kant kut (ik ben te lui om te sporten, tenzij voetbal) Aan de andere kant, kan ik eens wat sporten uitproberen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik sport gelukkig wel! Hardlopen & Mountainbike! alleen met dit weer, allemaal ijs, pas ik
Nee daarom, maar ik wilde het misverstand even uit de wereld helpen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oh ik weet wat de risico's zijn en ook dat ze klein zijn, maar het is meer zo dat het gewoon niet hoeft van mij. En ik heb er ook geen behoefte aan want ik kan op vette muziek sowieso al helemaal uit m'n dak gaan ( PP09+PP10).
Als je doorvoeren meerekent. Maar wij hebben minder export goederen dan dat we import goederen gebruiken (voedsel, kleding, grondstoffen)quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt ook aan je leverancier natuurlijk, maar wij exporteren meer dan we importeren horen
, neem dat maar van me aan
.
TIK EM AAN OUWE!quote:
Ja in de legale handel misschien wel jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je doorvoeren meerekent. Maar wij hebben minder export goederen dan dat we import goederen gebruiken (voedsel, kleding, grondstoffen)
Ik ben eigelijk heel sportief.. maar gewoon te lui om te gaan.. als je mij vraagt om te voetballen .. nee nu niet, straks, later.. maar als je me teleporteert ga ik meteen hard achter die bal aan als husain boltquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet in het nieuwe jaar verplichte sportclinics volgen aan de ene kant kut (ik ben te lui om te sporten, tenzij voetbal) Aan de andere kant kan ik eens wat sporten uitproberen.
True that....quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja in de legale handel misschien wel ja. NL is groot leverancier van xtc in de wereld
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |