..en hoeveel uur heb je dan plezier gehad van die 5 tientjes? Best veel denk ik. Je weet bij dit soort games meestal vantevoren wel dat je er niet jaren mee doorgaat.quote:Op zondag 26 december 2010 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GT 5 is gewoon te makkelijk en heb het nu al bijna wel gezien.
Misschien had ik ongelooflijke mazzel, maar ik had em in 1 keer, helemaal standaard ingesteld. Had na de eerste ronde nog behoorlijk wat achterstand, maar liep in de 2e ronde gestaag in en haalde hem op het laatste rechte stuk in. Misschien had ie een foutje gemaakt adt het op het laatst vrij simpel ging.quote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Auti het volgende:
Die Nascar op de ring in seasonevents is behoorlijk pittig. Tip is om een nieuwe Nascar in te rijden tot het aantal pk's dat je mag hebben. Topsnelheid op zo'n 350km per uur. 15mm naar beneden, stijfheid verminderen, rembalans omhoog, veerkracht op 18 voor en 16,8 achter, camber op 2.5 voor met 0.50 toespoor. achter 1.8 en 0.20 uitspoor.
Downforce op zo'n 0.60. En dan echt als een malle over die baan heen, vertrouwen in die auto hebben, hij weegt ruim 1,5 ton.. Hij kan veel hebben, torque is everything.
Ik zet ronden neer van in de 6:57. Dat is niet gek voor zo'n stijf zwaar nascar ding.
Maar dichtbij de nummer 1 komen is nog een hele opgaaf.
Daar heb ik slipherstel voor aangezet. Whoppa. (tis bijna cheaten, die optie)quote:Op zondag 26 december 2010 19:42 schreef jackson het volgende:
Hoe rijden mensen hier dat seasonevent met die rx7. Ik krijg het niet voorelkaar met mijn 499pk sterke rx7 type R redburst... Ik kom gewoon 20sec tekort
Dat is wel knap, ik raak echt mega ultra gefrustreerd van Monaco, omdat de baan gewoon echt voor geen meter klopt en er zit totaal geen flow in. Ik rij op elke baan van ze weg en op monaco verlies ik gewoon veel tijd.quote:Op maandag 27 december 2010 09:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Mmm gisteren dezelfde fout gemaakt die iedereen maakte.. Ik wilde de 5e en 6e race skippen omdat ik de eerste 4 toch al had gewonnen (ik had 410 punten, de persoon achter mij had 200 meen ik) Maar ik deed het in het beginscherm van de race en blijkbaar kan je het pas doen als je in de race zit...
Enfin, vanmiddag maar eens kijken of ik ze weer ga doen, vond ze stiekem wel leuk om te doen en ik haalde ze met gemak (alle assists TCS op 8, ABS op 2 en die steering aid, op mild... Dan kan ik zorgeloos racen)
Ik vond het juist 1 van de leukere banen... De leukste vind ik toch de nurburgring wat een geniale baan is datquote:Op maandag 27 december 2010 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is wel knap, ik raak echt mega ultra gefrustreerd van Monaco, omdat de baan gewoon echt voor geen meter klopt en er zit totaal geen flow in. Ik rij op elke baan van ze weg en op monaco verlies ik gewoon veel tijd.
Dude....quote:Op maandag 27 december 2010 10:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vond het juist 1 van de leukere banen... De leukste vind ik toch de nurburgring wat een geniale baan is dat
Ja ik vind Fuji echt heel saai en vervelend net als Indy en Monza...quote:Op maandag 27 december 2010 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dude..... De 2 kutste banen..
. Gelukkig is er nog zoiets als verschillende smaken.
Da's ook geen uitdaging.. Gewoon race hard op zijn hoogst en niet meer pk's dan de tegenstander, gewoon standaard gebruiken. En alle aids uit. Dat is racen ipv 2-vingers-in-de-neus-werk.quote:
Sommige mensen zijn niet zo goed met zulke snelle auto's dus nee dank je....quote:Op maandag 27 december 2010 11:10 schreef woessie het volgende:
[..]
Da's ook geen uitdaging.. Gewoon race hard op zijn hoogst en niet meer pk's dan de tegenstander, gewoon standaard gebruiken. En alle aids uit. Dat is racen ipv 2-vingers-in-de-neus-werk.
Leuke banen. Monza staat wel in mijn top 3 allertijden. Ik vind Le Mans ook erg gaaf.quote:Op maandag 27 december 2010 11:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ik vind Fuji echt heel saai en vervelend net als Indy en Monza...
Enige wat ik aangepast heb is top speed naar 300/310 of zoiets...quote:Op maandag 27 december 2010 11:22 schreef Driepink het volgende:
heeft niemand ff de settings voor de toyota 7 race car ?
ik ken ze niet vinden online, (of ik ben scheel)
maar bspecbob eindigt niet hoger dan de 10e plek op Côte d'Azur..
nu 2e.. =/ hij wou 2 rondes lang niet voorbij die rijdende koelkast..quote:Op maandag 27 december 2010 11:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Enige wat ik aangepast heb is top speed naar 300/310 of zoiets...
Plus dat je erg goed moet opletten waar je je commands geeft, 'overtake' bij het opkomen van het rechte stuk werkte erg goed bij mij, net als 'increase pace' omhoog dat stuk na eerste bocht richting Casino. Geen 'overtake' of zo als je door de tunnel rijdt, want dan zet hij hem telkens in de vangrail.
Inderdaad erg jammer dat Spa er niet in zit. Een van de meest saaie banen vind ik persoonlijk, Tsukuba. Klein rot baantje waar je zo rond bent. Gisteren die 9 uurs race gedaan op Tsukuba, dat vond ik echt een hel op die baan. Had ook geen zin aan competitie op die baan en had daarvoor de GT-R Concept LM Race Car gepakt die ruim 100 PK meer heeft dan de snelste. Had na 8 uur racen een voorsprong van 66 ronden en heb de wagen toen net voor de finish naast de baan gezet, toen de tijd op nul stond over de finish gereden en had toen nog 6 ronden voorsprong.quote:Op maandag 27 december 2010 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leuke banen. Monza staat wel in mijn top 3 allertijden. Ik vind Le Mans ook erg gaaf.
Wel heel jammer dat Spa er niet bijzit.
Fantastischquote:Op maandag 27 december 2010 11:54 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Inderdaad erg jammer dat Spa er niet in zit. Een van de meest saaie banen vind ik persoonlijk, Tsukuba. Klein rot baantje waar je zo rond bent. Gisteren die 9 uurs race gedaan op Tsukuba, dat vond ik echt een hel op die baan. Had ook geen zin aan competitie op die baan en had daarvoor de GT-R Concept LM Race Car gepakt die ruim 100 PK meer heeft dan de snelste. Had na 8 uur racen een voorsprong van 66 ronden en heb de wagen toen net voor de finish naast de baan gezet, toen de tijd op nul stond over de finish gereden en had toen nog 6 ronden voorsprong.
quote:Op maandag 27 december 2010 11:54 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Inderdaad erg jammer dat Spa er niet in zit. Een van de meest saaie banen vind ik persoonlijk, Tsukuba. Klein rot baantje waar je zo rond bent. Gisteren die 9 uurs race gedaan op Tsukuba, dat vond ik echt een hel op die baan. Had ook geen zin aan competitie op die baan en had daarvoor de GT-R Concept LM Race Car gepakt die ruim 100 PK meer heeft dan de snelste. Had na 8 uur racen een voorsprong van 66 ronden en heb de wagen toen net voor de finish naast de baan gezet, toen de tijd op nul stond over de finish gereden en had toen nog 6 ronden voorsprong.
Indeed, gamen is één van de goedkoopste manieren voor vermaak...quote:Op maandag 27 december 2010 08:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
..en hoeveel uur heb je dan plezier gehad van die 5 tientjes? Best veel denk ik. Je weet bij dit soort games meestal vantevoren wel dat je er niet jaren mee doorgaat.
Hoe hoog is het driver level? Ik kon hem pas halen met een level 17 of 18 rijder, en je moet zorgen dat er geen Chapparel 2J/Toyota 7 vooraan start, want dan je ben je als snel kansloosquote:Op maandag 27 december 2010 12:13 schreef Driepink het volgende:
wat een kankerrace!
bspec 2e race van historic racing car cup!
godverdomme weer 2e.. kankerchapparel 2j race car je hoerenkankerfabriekslethoerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Le Mans vind ik zo saai, Spa is daarentegen wel heel gaaf.quote:Op maandag 27 december 2010 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leuke banen. Monza staat wel in mijn top 3 allertijden. Ik vind Le Mans ook erg gaaf.
Wel heel jammer dat Spa er niet bijzit.
Niet huilen Kreator... gekanker is wat anders dan kanker.quote:Op maandag 27 december 2010 12:22 schreef Kreator het volgende:
Kan dat 'gekanker' misschien ook achterwege blijven? Bedankt.
Doe mij toch de groene hell maarquote:Op maandag 27 december 2010 12:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Le Mans vind ik zo saai, Spa is daarentegen wel heel gaaf.
Mij ook hoorquote:Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe mij toch de groene hell maar
Indeed! Vetste circuit ever! Ook in het echt al een paar keer geweest...behoorlijk pittig om daar een goede tijd neer te zetten. Toch durf ik niet echt voluit te gaan, met name omdat de subaru waar ik dan in rij niet van mijzelf is :pquote:Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe mij toch de groene hell maar
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op maandag 27 december 2010 13:26 schreef very het volgende:
[..]
Indeed! Vetste circuit ever! Ook in het echt al een paar keer geweest...behoorlijk pittig om daar een goede tijd neer te zetten. Toch durf ik niet echt voluit te gaan, met name omdat de subaru waar ik dan in rij niet van mijzelf is :p
Leek me niet zo tof om iemand anders zijn auto misschien de vernieling in te rijdenquote:Op maandag 27 december 2010 13:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaaktEn anders koop je je eigen Subaru want die dingen zijn ook niet zo duur...
Ha, ik betaal de benzine graag... Heb meer moeite met banden, onderhoud, stalling en de jaarkaart van de ringquote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef very het volgende:
[..]
Leek me niet zo tof om iemand anders zijn auto misschien de vernieling in te rijden
En inderdaad...een beetje subaru hoeft niet duur te zijn, maar het is vooral de benzine die het rijden erin duur maakt. Sportief rijden doe ik niet alleen op een circuit haha
Inderdaad...zo'n hobby kost gewoon best veel geld. Geld wat ik op dit moment liever aan andere belangrijkere dingen uitgeef.quote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ha, ik betaal de benzine graag... Heb meer moeite met banden, onderhoud, stalling en de jaarkaart van de ring. Alles bijelkaar is het gewoon behoorlijk duur. Wel een mooi vermogen voor op de ring zo'n subaru.
Same here, ik sta op het punt een paar duizend euro uit te geven voor een nieuwe racefiets.... Klein voordeel, ook daarmee ben ik op de ring te vinden volgend jaarquote:Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef very het volgende:
[..]
Inderdaad...zo'n hobby kost gewoon best veel geld. Geld wat ik op dit moment liever aan andere belangrijkere dingen uitgeef.
Dat gaat mij toch te langzaam voor zo'n lang stukquote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Same here, ik sta op het punt een paar duizend euro uit te geven voor een nieuwe racefiets.... Klein voordeel, ook daarmee ben ik op de ring te vinden volgend jaar
ja..maar... dat is toch een stukje uitdaging en een kwestie van oefenen? Waar rijd je anders een sim voor?quote:Op maandag 27 december 2010 11:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet zo goed met zulke snelle auto's dus nee dank je....
Ik heb bij de andere Endurance racen wel enigszins de competitie gezocht, maar vind Tsukuba zo'n saaie baan dat ik gewoon het gevoel heb een rondje rond de kerk te rijden. Ik vond die 4 uur met die Mazda al een slaapverwekkende toestand, daarom wilde ik ook zo ver mogelijk weg rijden, om aan het eind de wagen aan de kant te kunnen zetten. Ik had ook veel liever zo'n dergelijke race op de Nordschleife, daar ben je in elk geval niet in 51 seconden weer rond.quote:Op maandag 27 december 2010 11:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
FantastischMaar niet echt spannend...
Vind je het gek dat je het zo zat was... Ik had dan echt een andere bandenkeuze gemaakt zodat je wat meer conccurentie had... gaat de tijd ook sneller voorbij
Ik heb het ook in tweeën gedaan, zaterdagavond laat 1 uur gedaan en gisteren de rest afgemaakt. De 24 uurs races en voor mij eigenlijk alleen die van De La Sarthe, die worden ook over meerdere dagen verreden.quote:Op maandag 27 december 2010 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]heb je echt in je eentje 8 uur achter elkaar gereden? Re-spect. Ik kan dat niet. Ik denk dat 4 uur wel een max is voor mij. Ik vind het wat dat betreft echt een gigantische faal dat je bij die lange races niet kan saven. Je moet wel echt levensloos zijn om 24 uur te kunnen rijden, of je ps3 een week aan te laten staan.
Ik hoef toch niet in alle auto's uit te blinken... Ik wil niet 80 rondes rijden voor niets.... En wil er ook plezier aan hebben zonder te stressen...quote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef woessie het volgende:
[..]
ja..maar... dat is toch een stukje uitdaging en een kwestie van oefenen? Waar rijd je anders een sim voor?
Ik dacht dat je het over GT5 hadquote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef very het volgende:
[..]
Leek me niet zo tof om iemand anders zijn auto misschien de vernieling in te rijden
En inderdaad...een beetje subaru hoeft niet duur te zijn, maar het is vooral de benzine die het rijden erin duur maakt. Sportief rijden doe ik niet alleen op een circuit haha
6 * 30 minuten is mij veel te veel, in die tijd kan ik ook eigen races rijden die ik wel leuk vind en zonder assists kan... Ik reed trouwens niet 5 rondjes voorop slecht 2 seconden oid. Ik ben gewoon niet zo goed met die wagens...quote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef woessie het volgende:
[..]
ja..maar... dat is toch een stukje uitdaging en een kwestie van oefenen? Waar rijd je anders een sim voor?
edit: ik bedoel maar; 6x verliezen voor 1 winst is toch niet erg als je er een adrenalinerush van krijgt. 5 rondjes voorop rijden en niemand zien is voor mij gewoon niet zo leuk.
Aan de andere kant; ieder zijn ding.
lolquote:Op maandag 27 december 2010 13:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over GT5 had![]()
!
Onderbouw eensquote:
Disclaimer: Ik hou net zoveel van arcade als van sims. Het is geen waardeoordeel, slechts een constatering.quote:Op maandag 27 december 2010 15:05 schreef woessie het volgende:
Onderbouw eens
Mensen roepen dat altijd, maar onderbouwen nooit. Ik ben benieuwd naar je diepe, intelligente reactie
QFTquote:Op maandag 27 december 2010 15:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Disclaimer: Ik hou net zoveel van arcade als van sims. Het is geen waardeoordeel, slechts een constatering.
Het lijkt me niet dat ik dat hoef te bewijzen, maar ik zal wat voorbeelden noemen:
Met een Corvette met 900 pk rij je echt niet zomaar volgas weg zonder te spinnen. als je tegen iemand aanbeukt, vlieg je er normaal gesproken wel af. Als het regent, kun je met slicks niet rijden. Als je met 400 in een muur klapt, rij je normaal gesproken niet door. Als je 4 uur rijdt heb je normaal gesproken niet 66 ronden voorsprong. Cockpitview is matig. Curbstones zijn normaal gesproken glad. Afsteken wordt normaal gesproken bestraft. In een simulatie heb je ook gele/rode/etc vlaggen. Bij een ongeluk hoort een olievlek. Er zijn geen motorische storingen. Als je dik in het rood rijdt, gaat ie op de begrenzer ook bij auto's die geen begrenzer hebben.
En zo nog wel 2 miljard redenen waarom GT5 een arcaderacer is en geen sim.
Simbin komt bijvoorbeeld met GTR al een stuk dichter bij 'realisme'.
Groetjes,
Intelligentie.
GT een sim noemenquote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef woessie het volgende:
[..]
ja..maar... dat is toch een stukje uitdaging en een kwestie van oefenen? Waar rijd je anders een sim voor?
edit: ik bedoel maar; 6x verliezen voor 1 winst is toch niet erg als je er een adrenalinerush van krijgt. 5 rondjes voorop rijden en niemand zien is voor mij gewoon niet zo leuk.
Aan de andere kant; ieder zijn ding.
Hmja, t is geen arcade, maar zeker ook geen sim.. Zwerft er precies tussenin, en daarom slaat het zo aanquote:
Ik snap ook niet dat GT5 de subtitel "The Real Driving Simulator" heeft.quote:Op maandag 27 december 2010 16:12 schreef caspervc het volgende:
[..]
Hmja, t is geen arcade, maar zeker ook geen sim.. Zwerft er precies tussenin, en daarom slaat het zo aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |