abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer maandag 27 december 2010 @ 12:22:27 #176
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90488831
Kan dat 'gekanker' misschien ook achterwege blijven? Bedankt.
pi_90489348
quote:
6s.gif Op maandag 27 december 2010 11:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Leuke banen. Monza staat wel in mijn top 3 allertijden. Ik vind Le Mans ook erg gaaf.

Wel heel jammer dat Spa er niet bijzit.
Le Mans vind ik zo saai, Spa is daarentegen wel heel gaaf.

quote:
13s.gif Op maandag 27 december 2010 12:22 schreef Kreator het volgende:
Kan dat 'gekanker' misschien ook achterwege blijven? Bedankt.
Niet huilen Kreator... gekanker is wat anders dan kanker.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 27 december 2010 @ 12:47:22 #178
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90489739
quote:
17s.gif Op maandag 27 december 2010 12:36 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Le Mans vind ik zo saai, Spa is daarentegen wel heel gaaf.

Doe mij toch de groene hell maar :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90489949
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef jackson het volgende:

[..]

Mij ook hoor O+
pi_90491173
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef jackson het volgende:

[..]

Indeed! Vetste circuit ever! Ook in het echt al een paar keer geweest...behoorlijk pittig om daar een goede tijd neer te zetten. Toch durf ik niet echt voluit te gaan, met name omdat de subaru waar ik dan in rij niet van mijzelf is :p
People assume too much.
pi_90491230
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:26 schreef very het volgende:

[..]

Indeed! Vetste circuit ever! Ook in het echt al een paar keer geweest...behoorlijk pittig om daar een goede tijd neer te zetten. Toch durf ik niet echt voluit te gaan, met name omdat de subaru waar ik dan in rij niet van mijzelf is :p
Alsof dat wat uitmaakt :D En anders koop je je eigen Subaru want die dingen zijn ook niet zo duur...
pi_90491406
quote:
17s.gif Op maandag 27 december 2010 13:27 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Alsof dat wat uitmaakt :D En anders koop je je eigen Subaru want die dingen zijn ook niet zo duur...
Leek me niet zo tof om iemand anders zijn auto misschien de vernieling in te rijden :)

En inderdaad...een beetje subaru hoeft niet duur te zijn, maar het is vooral de benzine die het rijden erin duur maakt. Sportief rijden doe ik niet alleen op een circuit haha :)
People assume too much.
  maandag 27 december 2010 @ 13:33:25 #183
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90491524
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef very het volgende:

[..]

Leek me niet zo tof om iemand anders zijn auto misschien de vernieling in te rijden :)

En inderdaad...een beetje subaru hoeft niet duur te zijn, maar het is vooral de benzine die het rijden erin duur maakt. Sportief rijden doe ik niet alleen op een circuit haha :)
Ha, ik betaal de benzine graag... Heb meer moeite met banden, onderhoud, stalling en de jaarkaart van de ring ;). Alles bijelkaar is het gewoon behoorlijk duur. Wel een mooi vermogen voor op de ring zo'n subaru.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90491808
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef jackson het volgende:

[..]

Ha, ik betaal de benzine graag... Heb meer moeite met banden, onderhoud, stalling en de jaarkaart van de ring ;). Alles bijelkaar is het gewoon behoorlijk duur. Wel een mooi vermogen voor op de ring zo'n subaru.
Inderdaad...zo'n hobby kost gewoon best veel geld. Geld wat ik op dit moment liever aan andere belangrijkere dingen uitgeef.
People assume too much.
  maandag 27 december 2010 @ 13:40:48 #185
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90491868
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef very het volgende:

[..]

Inderdaad...zo'n hobby kost gewoon best veel geld. Geld wat ik op dit moment liever aan andere belangrijkere dingen uitgeef.
Same here, ik sta op het punt een paar duizend euro uit te geven voor een nieuwe racefiets.... Klein voordeel, ook daarmee ben ik op de ring te vinden volgend jaar ;)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90492003
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef jackson het volgende:

[..]

Same here, ik sta op het punt een paar duizend euro uit te geven voor een nieuwe racefiets.... Klein voordeel, ook daarmee ben ik op de ring te vinden volgend jaar ;)
Dat gaat mij toch te langzaam voor zo'n lang stuk ;)
People assume too much.
  maandag 27 december 2010 @ 13:45:41 #187
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_90492058
quote:
17s.gif Op maandag 27 december 2010 11:11 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn niet zo goed met zulke snelle auto's dus nee dank je....
ja..maar... dat is toch een stukje uitdaging en een kwestie van oefenen? Waar rijd je anders een sim voor?

edit: ik bedoel maar; 6x verliezen voor 1 winst is toch niet erg als je er een adrenalinerush van krijgt :). 5 rondjes voorop rijden en niemand zien is voor mij gewoon niet zo leuk.

Aan de andere kant; ieder zijn ding.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_90492066
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:58 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Fantastisch :D Maar niet echt spannend... :N Vind je het gek dat je het zo zat was... Ik had dan echt een andere bandenkeuze gemaakt zodat je wat meer conccurentie had... gaat de tijd ook sneller voorbij :)
Ik heb bij de andere Endurance racen wel enigszins de competitie gezocht, maar vind Tsukuba zo'n saaie baan dat ik gewoon het gevoel heb een rondje rond de kerk te rijden. Ik vond die 4 uur met die Mazda al een slaapverwekkende toestand, daarom wilde ik ook zo ver mogelijk weg rijden, om aan het eind de wagen aan de kant te kunnen zetten. Ik had ook veel liever zo'n dergelijke race op de Nordschleife, daar ben je in elk geval niet in 51 seconden weer rond.
quote:
11s.gif Op maandag 27 december 2010 11:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

:o heb je echt in je eentje 8 uur achter elkaar gereden? Re-spect. Ik kan dat niet. Ik denk dat 4 uur wel een max is voor mij. Ik vind het wat dat betreft echt een gigantische faal dat je bij die lange races niet kan saven. Je moet wel echt levensloos zijn om 24 uur te kunnen rijden, of je ps3 een week aan te laten staan.
Ik heb het ook in tweeën gedaan, zaterdagavond laat 1 uur gedaan en gisteren de rest afgemaakt. De 24 uurs races en voor mij eigenlijk alleen die van De La Sarthe, die worden ook over meerdere dagen verreden. :)
pi_90492135
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef woessie het volgende:

[..]

ja..maar... dat is toch een stukje uitdaging en een kwestie van oefenen? Waar rijd je anders een sim voor?
Ik hoef toch niet in alle auto's uit te blinken... Ik wil niet 80 rondes rijden voor niets.... En wil er ook plezier aan hebben zonder te stressen...
pi_90492292
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef very het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het over GT5 had _O- :') !
pi_90492389
quote:

[..]

edit: ik bedoel maar; 6x verliezen voor 1 winst is toch niet erg als je er een adrenalinerush van krijgt :). 5 rondjes voorop rijden en niemand zien is voor mij gewoon niet zo leuk.

6 * 30 minuten is mij veel te veel, in die tijd kan ik ook eigen races rijden die ik wel leuk vind en zonder assists kan... Ik reed trouwens niet 5 rondjes voorop slecht 2 seconden oid. Ik ben gewoon niet zo goed met die wagens...
pi_90493948
quote:
17s.gif Op maandag 27 december 2010 13:50 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het over GT5 had _O- :') !
lol
People assume too much.
  Official ESF Kreviewer maandag 27 december 2010 @ 14:45:47 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90494681
quote:
Waar rijd je anders een sim voor?
Tis gt5, geen sim. :').
  maandag 27 december 2010 @ 15:05:10 #194
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_90495411
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 14:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tis gt5, geen sim. :').
Onderbouw eens :)

Mensen roepen dat altijd, maar onderbouwen nooit. Ik ben benieuwd naar je diepe, intelligente reactie :Y
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  Official ESF Kreviewer maandag 27 december 2010 @ 15:21:14 #195
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90496117
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:05 schreef woessie het volgende:
Onderbouw eens :)

Mensen roepen dat altijd, maar onderbouwen nooit. Ik ben benieuwd naar je diepe, intelligente reactie :Y
Disclaimer: Ik hou net zoveel van arcade als van sims. Het is geen waardeoordeel, slechts een constatering.

Het lijkt me niet dat ik dat hoef te bewijzen, maar ik zal wat voorbeelden noemen:

Met een Corvette met 900 pk rij je echt niet zomaar volgas weg zonder te spinnen. als je tegen iemand aanbeukt, vlieg je er normaal gesproken wel af. Als het regent, kun je met slicks niet rijden. Als je met 400 in een muur klapt, rij je normaal gesproken niet door. Als je 4 uur rijdt heb je normaal gesproken niet 66 ronden voorsprong. Cockpitview is matig. Curbstones zijn normaal gesproken glad. Afsteken wordt normaal gesproken bestraft. In een simulatie heb je ook gele/rode/etc vlaggen. Bij een ongeluk hoort een olievlek. Er zijn geen motorische storingen. Als je dik in het rood rijdt, gaat ie op de begrenzer ook bij auto's die geen begrenzer hebben.

En zo nog wel 2 miljard redenen waarom GT5 een arcaderacer is en geen sim.

Simbin komt bijvoorbeeld met GTR al een stuk dichter bij 'realisme'.

Groetjes,

Intelligentie.
pi_90496451
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 15:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Disclaimer: Ik hou net zoveel van arcade als van sims. Het is geen waardeoordeel, slechts een constatering.

Het lijkt me niet dat ik dat hoef te bewijzen, maar ik zal wat voorbeelden noemen:

Met een Corvette met 900 pk rij je echt niet zomaar volgas weg zonder te spinnen. als je tegen iemand aanbeukt, vlieg je er normaal gesproken wel af. Als het regent, kun je met slicks niet rijden. Als je met 400 in een muur klapt, rij je normaal gesproken niet door. Als je 4 uur rijdt heb je normaal gesproken niet 66 ronden voorsprong. Cockpitview is matig. Curbstones zijn normaal gesproken glad. Afsteken wordt normaal gesproken bestraft. In een simulatie heb je ook gele/rode/etc vlaggen. Bij een ongeluk hoort een olievlek. Er zijn geen motorische storingen. Als je dik in het rood rijdt, gaat ie op de begrenzer ook bij auto's die geen begrenzer hebben.

En zo nog wel 2 miljard redenen waarom GT5 een arcaderacer is en geen sim.

Simbin komt bijvoorbeeld met GTR al een stuk dichter bij 'realisme'.

Groetjes,

Intelligentie.
QFT
People assume too much.
pi_90496547
lol :P

Gister bij een maat van mij geweest.
Die was bezig met de redbull challange.
Echt wft! dat ding is zooooo snel.

Kwam de eerste paar keer deeerste bocht niet eens door.
Goed ben ik nog niet zo ver en was de stap van een auto die net 200 haalt naar een auto die 200 de bocht doorknalt misschien wel een hele grote stap, lol.
  maandag 27 december 2010 @ 15:42:54 #198
296894 Xblister
Simply the best..
pi_90496999
quote:

[..]

GT een sim noemen :')
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  maandag 27 december 2010 @ 16:12:10 #199
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_90498052
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:42 schreef Xblister het volgende:

[..]

GT een sim noemen :')
Hmja, t is geen arcade, maar zeker ook geen sim.. Zwerft er precies tussenin, en daarom slaat het zo aan :)
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_90498211
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:12 schreef caspervc het volgende:

[..]

Hmja, t is geen arcade, maar zeker ook geen sim.. Zwerft er precies tussenin, en daarom slaat het zo aan :)
Ik snap ook niet dat GT5 de subtitel "The Real Driving Simulator" heeft.
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')