Ik heb het geprobeerd maar werd het al zat na een minuut, ik ga hem ook niet meer doen...quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:27 schreef Kreator het volgende:
straks maar ff die nascar seasonal doen. Ben benieuwd..
beetje geldverspilling vind je ook niet ?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb bijna het geld voor een rode Formula GT voor mezelf en een blauwe voor me B-spec.
Haha ga ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
beetje geldverspilling vind je ook niet ?
ik moet nog 1.1m voor een gillet vertigo
ik had al gepit, dit was mijn eigen, overigens zéér tactische, beslissing geweest een paar rondjes eerder. ik had niet gezien dat hij de pits in wilde gaan, want ik was even aan het computeren. totdat ik die mongool opeens rechtsaf zie gaan..quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:15 schreef DeeBee het volgende:
Je kan pit-entry ook cancellen he?
Plus dat je qua benzine op alle circuits wel 1x moet pitten, behalve op Monaco...
Dus ook al lag je eerste, dan was het ook maar omdat de AI al gepit had en jij niet... Als hij random voor 2e keer ging stoppen is het een sukkel en had je command moeten geven om door te rijden.
Ford GT Race car.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Welke drift auto zal ik kopen, waar ik een kek kleurtje op kan gooien met wat mooie velgjes? Geen 4WD en liefst JDM....
Ik had em in 1 keer eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar werd het al zat na een minuut, ik ga hem ook niet meer doen...
Net voor de 2e keer gedaan (nu met slip recovery). Eerste 2 races simpel, Monaco in rondje 19 de muur in, laatste. Nurburgring geskipt na 1 ronde, Monzo verkeerde bandenkeus (regenbanden). Quit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik moet de Formula GT reeks nog doen, maar die zie ik niet zo zitten...
Die heb ik volgens mij gewonnen met de laatste Extreme race...quote:
JDM dus Japans...quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ford GT Race car.
Kom net wat namen tegen in de coureurenoverzicht±
Flores & Holloway.R. Coleman of te wel Ronnie Coleman. C. Gay
Mijn coureurs heten:
S. Baginski
R, Kennedy
S. Schumacher
I. Aloha
S(tephanie). Holloway.
Je moet toch gewoon soft tires houden in de regen? Zal zo even gaan testen en gewoon Monzo even opstarten om te kijken wat ik het beste kan doen...quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had em in 1 keer eigenlijk..
[..]
Net voor de 2e keer gedaan (nu met slip recovery). Eerste 2 races simpel, Monaco in rondje 19 de muur in, laatste. Nurburgring geskipt na 1 ronde, Monzo verkeerde bandenkeus (regenbanden). Quit.
[..]
Die heb ik volgens mij gewonnen met de laatste Extreme race...
lol die is wel vet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er ook wel gaaf uit
Behalve de rook die je niet door de ramen ziet
Koop je die toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef rumiii het volgende:
haha, me m5 ziet er wel strak uit hoor..
al had ik liever zo een mercedes
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Driepink het volgende:
/offtopic ik laat op het moment echt vieze stinkende scheten tijdens bspec.. stomme gourmet
eigenlijk wel,quote:
paar newbie races doen voor geld.. een zo hoog mogelijke challenge met je m5 bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef rumiii het volgende:
[..]
eigenlijk wel,
maar ik krijg geen credits, kuch , teveel zitten sleutelen aan mn m5,
wat ik minder vind is dat je een specifieke wagen nodig hebt voor sommige evenementen/races
en als je het geld niet hebt.. tja
Ja niet als je CRZ net 2pk teveel heeft door een oil changequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
paar newbie races doen voor geld.. een zo hoog mogelijke challenge met je m5 bijvoorbeeld..
dan kan je makkelijk een mini of crz kopen (als je die nog niet hebt gedaan) en heb je je geld binnen
de CRZ challenge is helemaal een piece of cake..
aan gort slaan met een honkbalknuppelquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:41 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja niet als je CRZ net 2pk teveel heeft door een oil change
Hoe krijg ik er nou weer 2pk af....
Als het kon...graag...ik hou niet van hybride'squote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
aan gort slaan met een honkbalknuppel
ik vind de crz nog niet eens zo lelijk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als het kon...graag...ik hou niet van hybride's
Hippie bakken
Nee hoorquote:Op zondag 26 december 2010 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb geld voor me verjaardag al gekregen en kan nu wel de Driving Force Gran Tusimo kopen maar doe het toch niet. Het spel is nu wel beetje dood als je in de Endurance reeksen zit.
Ja oke, het is wel leuk maar 100 euro is mij nogal teveel als 18 jarige terwijl ik het niet perse nodig heb en GT 5 binnenkort wel weer gezien heb omdat ik niet hopeloos de endurances ga uitrijden en B-spec op een gegeven moment wel gezien heb.quote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee hoorGewoon lekker driften of events overnieuw doen met auto's waar je eigenlijk nooit in zou rijden
Je maakt het te makkelijk, dat is wat anders... Level 25 A spec 21 B spec...quote:Op zondag 26 december 2010 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja oke, het is wel leuk maar 100 euro is mij nogal teveel als 18 jarige terwijl ik het niet perse nodig heb en GT 5 binnenkort wel weer gezien heb omdat ik niet hopeloos de endurances ga uitrijden en B-spec op een gegeven moment wel gezien heb.
Uiteindelijk ligt dat stuur er dan en me geld krijg ik niet terug. Kan ik beter een nieuw spel kopen. GT 5 is gewoon te makkelijk en heb het nu al bijna wel gezien.
Welke lvl ben jij.
Waarom het jezelf moeilijk maken als het ook makkelijk kan, ik wou vette nieuwe auto's rijden. Ze moesten het moeilijker maken ook d.m.v. licenties halen en dan pas aan een reeks beginnen zoals eerst.quote:Op zondag 26 december 2010 00:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je maakt het te makkelijk, dat is wat anders... Level 25 A spec 21 B spec...
Onverharde banen zijn wel leukquote:Op zondag 26 december 2010 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat zijn btw de basis instellingen voor driften? Voorbanden naar binnen?
En welke baan is het beste.
Najah ik slinger Bad company 2 maar is even aan.. Snipere FTWquote:Op zondag 26 december 2010 01:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We hebben het over driften niet rallies...
Suzuka East ofzo...
ooh..quote:Op zondag 26 december 2010 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Najah ik slinger Bad company 2 maar is even aan.. Snipere FTW
Ja net gekocht top uitbreiding! Heb nog genoeg spellen die ik nog moet afmaken zoals Just Cause 2, Red Dead Redemption, Bayonetta etcquote:Op zondag 26 december 2010 01:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
ooh..
die is leuk jaheb je die vietnam exp al ?
edit: beetje boven het hoofd mikken enz
jaa ik heb nooit zo'n zin om ze helemaal platinum te halen als ik ze bijvoorbeeld zoals r&c:cit 4x moet uitspelen daarvoorquote:Op zondag 26 december 2010 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja net gekocht top uitbreiding! Heb nog genoeg spellen die ik nog moet afmaken zoals Just Cause 2, Red Dead Redemption, Bayonetta etc
Nee voor de trophies doe ik het ook niet, puur fun.quote:Op zondag 26 december 2010 02:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
jaa ik heb nooit zo'n zin om ze helemaal platinum te halen als ik ze bijvoorbeeld zoals r&c:cit 4x moet uitspelen daarvoor
maar genoeg offtopic eh ?:P
nog 1 lap @ polyphony digital cup, en dan extreme @ bspec!
Kon hem net kopen, in het geel.quote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef Driepink het volgende:
yeah ik heb mn gillet vertigo
google hem maar eens op! ik hou echt van die auto, exclusiever dan een veyron/zonda gek!
ik wou hem perse hebben, nu ben ik weer blut, maar dat boeit me nietquote:Op zondag 26 december 2010 02:10 schreef RiKe het volgende:
[..]
Kon hem net kopen, in het geel.
Zag er wel vet uit, en die pk/gewicht verhouding is ook bijna 2 op 1!
Toch maar niet gekocht...waarom?
Geen idee, geen zin in denk ik haha
daar vind ik nou weer niets aan, maarja ieder zijn smaak hequote:
neuh, de Vertigo is ook mooi, maar de 155 is de DTM versie hè.quote:Op zondag 26 december 2010 02:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
daar vind ik nou weer niets aan, maarja ieder zijn smaak he
grote kans dat jij die gillet vertigo spuuglelijk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |