oh! die is wel apartquote:Op zondag 26 december 2010 02:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
neuh, de Vertigo is ook mooi, maar de 155 is de DTM versie hè.
[ afbeelding ]
aaaaait heb je al wat endurances gereden?quote:Op zondag 26 december 2010 02:38 schreef Driepink het volgende:
nog 1 race, dan mn bedje in..
morgen lvl 21 worden en dan toyota 7 winnen!
muwhahahahahahaahahahhaaaaaaaaaa
1tje, die eerste op aspecquote:Op zondag 26 december 2010 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
aaaaait heb je al wat endurances gereden?
Ik heb je er gister 1 gestuurd. Heb je hem al gevonden? Hij is al helemaal afgesteld voor die race.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:49 schreef ScarFace- het volgende:
Aaaaaargh ik heb mijn mini cooper net iets te licht gemaakt![]()
Heeft iemand er misschien 1 voor mij die ik mag lenen?
(Mini Cooper S`07, max 175pk, min 1210kg)
Zou heel mooi zijn
Nou niemand deelt dat dus met mijquote:Op zondag 26 december 2010 15:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb zin om een wedstrijdje te doen wie de mooiste en meest realistische baan kan maken met de course generator(Moet je hem ook een leuke naam geven natuurlijk...
alleen gebruikt voor trophy, ik besteed er nooit teveel aandacht aan.. niet echt mijn ding..quote:Op zondag 26 december 2010 16:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou niemand deelt dat dus met mij
Je kan er best gave tracks mee makenquote:Op zondag 26 december 2010 17:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
alleen gebruikt voor trophy, ik besteed er nooit teveel aandacht aan.. niet echt mijn ding..
loopings?quote:Op zondag 26 december 2010 17:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan er best gave tracks mee maken
Die autobacs is zo gaafquote:Op zondag 26 december 2010 17:22 schreef Driepink het volgende:
ik wil die autobacs..
gillet al binnen, nu nog die autobacs ff kopen, of winnen, en dan verder kijken voor leuke autotjes
mits geel zoals op google afbeeldingenquote:Op zondag 26 december 2010 17:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Amuse S2000 GT1 Turbo
Blitz Dunlop ER34 Skyline
High End G37
HKS CT230R
Mines BNR34 Skyline
Amemiya Asparadrink RX7
Mmmm wat zal het worden
Ja hij is geel... Ik heb stiekem de Amuse S2000 gekocht... Misschien zo de Amemiyaquote:Op zondag 26 december 2010 17:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
mits geel zoals op google afbeeldingen
750.000 Ofzo...quote:Op zondag 26 december 2010 19:04 schreef Driepink het volgende:
wat kost die amemiya dan ? en waar kan ik die kopen ?
Dat heb ik ook hoor, ik dacht het ook wel met een redburst te halen.. Ik kijk er morgen nog even naar qua setup, maar ik ben bang dat je echt de meest lichte versie moet hebben en die naar 500ok krijgen. Want de redburst is nog best zwaar, je mag 800 kg hebben geloof ik?quote:Op zondag 26 december 2010 19:42 schreef jackson het volgende:
Hoe rijden mensen hier dat seasonevent met die rx7. Ik krijg het niet voorelkaar met mijn 499pk sterke rx7 type R redburst... Ik kom gewoon 20sec tekort
Veel mensen hebben al een kapoetjieno RM, misschien is het leuk om een lobby te openen en dat we met zijn allen als een dwaas gaan lopen hoeken met die wagens.quote:Op zondag 26 december 2010 15:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb zin om een wedstrijdje te doen wie de mooiste en meest realistische baan kan maken met de course generator(Moet je hem ook een leuke naam geven natuurlijk...
Ik ben er alleen nog niet zo goed inquote:Op zondag 26 december 2010 20:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Veel mensen hebben al een kapoetjieno RM, misschien is het leuk om een lobby te openen en dat we met zijn allen als een dwaas gaan lopen hoeken met die wagens.
Of een Roadster cup op Tsukuba, zoals de 4 uurs race. Is leuk racen/driften.
Dat maakt niets uit, rijdende chicane's zijn helemaal geweldigquote:Op zondag 26 december 2010 20:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben er alleen nog niet zo goed in
Had ik eerst ook ik heb de auto tot -5 verlaagd en natuurlijk race soft erop. Was namelijk iets anders dus ik snapte er geen hol van. :pquote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef Driepink het volgende:
wtf gek!
mn toyota 7 race car komt niet verder dan de 8e plek @ cote historic race.. bspec dan.. a spec nog proberen..
waren er een paar goeie settings voor ?
Heb ik ook echt zin in, maar het moet wel georganiseerd worden.quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit, rijdende chicane's zijn helemaal geweldig![]()
Nee serieus, het lijkt mij leuk om eens echt met minimaal 6 man uit dit topic gewoon eens een uurtje of langer lekker met gelijkwaardige wagens over een baan heen te scheuren. En als je niet meekomt dan kijk je techniek af of vraag je om een "ghost car" .
Ik ben wel toe aan een leuke race, maar ik kom steeds in kut lobby's. Dus host ik liever zelf iets, of via een afgesproken groepje.
Ik ben er nu even in ieder geval... Heb overigens geen mic.quote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ik ook echt zin in, maar het moet wel georganiseerd worden.
bspec staat max race normaal..quote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben er nu even in ieder geval... Heb overigens geen mic.
race soft zoals overal ?quote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Voor de formula gran turismo series... soft hard of medium?
Ja kom nu online dan, Driepink, en NederlandseTerrorist zijn er ook.. Deebee? Zijn we iig met z'n 4en. Moet plezier genoeg zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 22:36 schreef Auti het volgende:
Ik bedoel ook niet nu ala minuut.. idd gewoon van te voren af spreken, en dan kunnen we ook nog even hier bespreken wat voor auto's en circuit e.d. en dan gaan we gewoon leuk racen en lachen met een groepje van hier. Wat try outs kan geen kwaad, maar vanavond doe ik niets meer.. morgenmiddag ben ik wel online. s'avonds misschien.
Ik ben stiekem net begonnen met formula gran tourismo.... Heb de eerste race gewonnenquote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja kom nu online dan, Driepink, en NederlandseTerrorist zijn er ook.. Deebee? Zijn we iig met z'n 4en. Moet plezier genoeg zijn.
Silence, i kill you.quote:Op zondag 26 december 2010 23:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben stiekem net begonnen met formula gran tourismo.... Heb de eerste race gewonnen
Dat duurt nog wel even vrees ik met races van 20 laps.. Anders doen we het morgenavond ok?quote:Op zondag 26 december 2010 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Silence, i kill you.
Oke zeg maar als je klaar bent. We kunnen ook wel gaan driften voor de gein.
Gelijk wat oefenen.
Waarom man, probeer het met deze specs en voor de rest abs op 1, slipherstel aan en traction control op 1. Was goed te besturen, alleen even wennen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Tweede race gewonnen met 4 seconden ondanks dat ik 2 keer de grindbak ingeschoten was en 2 keer omgekeerd stond(Wel veel assists aan staan)
quote:Downforce:
Front 70 Rear 90
Transmission:
Top Speed: 390KM/H - 242 Miles pr hour
LSD:
15/45/55
Suspension
Height: 5/5 10/10 for Bumpy
Spring Rate 17.4/17.5
Dampers E 8/8
Dampers C 6/6
Roll Bars 7/7
Camber Angle F 2.0 R 1.0
Toe Angle F 0.00 R -0.20
Brakes:
Brake balance 4/1
Thanks to ReikoNagase from GTPlanet.net forums for this set-up.
Recommended Transmission settings per race (KM/H):
Race 1 Fuji Speedway: 390
Race 2 Road Course - Indy: 380
Race 3 Cote d'Azur: 330 Remember to change after this race.
Race 4 Nurburgring GP/F: 360
Race 5 Monza: 380
Race 6 Suzuka: 380
Heb ik al zo staan maar ik ben niet zo handig met zulke snelle auto'squote:Op maandag 27 december 2010 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom man, probeer het met deze specs en voor de rest abs op 1, slipherstel aan en traction control op 1. Was goed te besturen, alleen even wennen.
Vloog niet uit de bochten ofz.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |