Hij moet de reportages doen. (lead)quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wil Ramon volgend jaar in het huis?
IIICH
Je gaat zelf @ laptop zitten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef Geo3kant het volgende:
nu @ laptop.. wordt kutttt mee typen
Zeker niet. Het gaat om dj's. Niet zo'n kneus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
IIICH
Jep, Vlaamse hoeren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef peaceman het volgende:
Dat Wijd Open gaat over hoeren toch?
tik aan ouwequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
IIICH
jij ook bedankt manquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef ValHallen het volgende:
Naatje, Dago, Geo, Mexicaantje, DaMook en de rest van de troep die ik qua naam ben vergeten of die ik helemaal ben vergeten: Het waren toffe dagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja thanks, jij ook bedanktquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef ValHallen het volgende:
Naatje, Dago, Geo, Mexicaantje, DaMook en de rest van de troep die ik qua naam ben vergeten of die ik helemaal ben vergeten: Het waren toffe dagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
QFTquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef ValHallen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eerst harder dan je hebben kunt, dan wijd open, het lijkt wel een golden shower.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]HELP Deze hele SR niet één fatsoenlijk woord kunnen zeggen door dat nummer
Ja,quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef ValHallen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maakt het nou echt uit of we nu of morgen die 2700 halen, als ik voor SR had gezegd dat we in december topic 2700 zouden halen klaarde iedereen me voor gek.quote:
Nee, over Kermitquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef peaceman het volgende:
Dat Wijd Open gaat over hoeren toch?
Ja, nu is hij uit de kast..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Klopt, alleen ontzettend ander kapsel.
absoluutquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef ValHallen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, over Kermit
[ afbeelding ]
Ja die autoscroller werkt dus bij meer mensen niet ?quote:
Danku, u ook bedanktquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef ValHallen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, over Kermit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]