quote:Op maandag 27 december 2010 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
blijlekker aan het koken, wijntje en muziekje erbij
heerlijk relaxed
Wow.quote:
Dan heb je hetzelfde als ik. Zojuist mn zwager aan de telefoon en van hem mag ik morgen nog niet aan het werk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef formerjellybean het volgende:
OT : verkouden en koud en mijn stem is zoek dus
Niet ziek worden, ik herhaal niet ziek wordenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sterkte!
OT: maak me zorgen en ik ben ziek aan het wordenzal eens niet in januari zijn
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet ziek worden, ik herhaal niet ziek worden
volgend jaar samen kerst vierenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik heb zeker wel zin in de kerstDeze avond lekker chillen genieten. Het liefst was ik natuurlijk samen met een geliefde
Mja volgend jaar veel beter!
Aaargh jeuk als je wilt slapen is gruwelijk!quote:
Als je zelf vermoord wordt, suggereert de droom dat een belangrijke relatie verbroken is en je af wil sluiten van je emotiesquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:15 schreef zwartedoos het volgende:
Omg weer een nachtmerrie en wat voor 1Voel het bloed nu nog gorgelen van mn doorgesneden keel
![]()
hmz... raar dat ik dan nog niet over moorden heb gedroomd....quote:Op woensdag 29 december 2010 08:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Als je zelf vermoord wordt, suggereert de droom dat een belangrijke relatie verbroken is en je af wil sluiten van je emoties
hm.
Vandaag droomde ik weer dat ik 2 papegaaien moest vemoorden()Een uitleg zou kunnen zijn dat de papegaai een egocentrisch of onuitstaanbaar persoon uit het echte leven vertegenwoordigt. Een uitleg van deze droom is dat je veel onderdrukte woede hebt, naar jezelf of naar anderen. Moord-dromen komen trouwens vaak voor als je niet lekker in je vel zit.
Grappig dat t soms akelig klopt.
Moe dus van het slecht slapen![]()
ben maar blij leuk is het nietquote:Op woensdag 29 december 2010 09:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hmz... raar dat ik dan nog niet over moorden heb gedroomd....
Maar je hebt een huisjequote:Op woensdag 29 december 2010 09:01 schreef 8108139dpths het volgende:
érg veel aan mijn hoofd nu, drukke dag ook vandaag...
nee maar het is wel een droom..... En ik droom liever over erge dingen dan dat ik ze in het echte leven meemaak... Das ook wel weer zo. Maar ik snap je puntquote:Op woensdag 29 december 2010 09:12 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben maar blij leuk is het niet
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef HLV_Siempre het volgende:
Goed, beetje suf.
Vriendinlief was wezen stappen. Na de lieve smsjes kwamen de neuk-smsjes en rond 5'en kwamen de "ik ben kotsmisselijk" sms'jes.
De lieffurt
Aight. Respect voor de heldere uiteenzettingquote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef CecilBDemented het volgende:
zin om een groot aantal mensen met een tering smoel op de rand van een tafel te rammen!
zin om een groot aantal bedrijven digitaal aan de schandpaal te nagelen!
hoe gaat het? Kanker!
ik vind dat zo'n foute woordkeuze.quote:
umm het gaat verrot zou misschien wat beter zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef CecilBDemented het volgende:
zin om een groot aantal mensen met een tering smoel op de rand van een tafel te rammen!
hoe gaat het? Kanker!
Dat dus.quote:
Leuk dat woordquote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef CecilBDemented het volgende:
hoe gaat het? Kanker!
Diegene die dat wel hebben, zijn doorgaans vrijgezel en posten dit op Fok!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Miam het volgende:
ik snap niet waarom sommige mensen zo respectloos zijn en geen gevoel lijken
te hebben.
Ziek.quote:
ik ookquote:
Knuffel en kippensoep !quote:
ja sorry maar dat vind ik altijd zulk onnozel gelul.. Net of mag je je niet klote voelen want ergens anders op de wereld sterven onschuldige kids van de honger of worden er onschuldige burgers afgeknald in oorlogen blabla. Ben echt allergisch voor uitspraken als: "er zijn ergere dingen op de wereld"quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef HLV_Siempre het volgende:
U heeft allen geen idee hoe verloren ik me voel.
Gelukkig kunnen we het wel eens worden over het feit dat het schandalig is dat ik denk iets te klagen te hebben waar anderen sterven van de honger
Het is gewoon de feitelijkheid.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja sorry maar dat vind ik altijd zulk onnozel gelul.. Net of mag je je niet klote voelen want ergens anders op de wereld sterven onschuldige kids van de honger of worden er onschuldige burgers afgeknald in oorlogen blabla. Ben echt allergisch voor uitspraken als: "er zijn ergere dingen op de wereld"![]()
![]()
tuurlijk is het een feit dat er wellicht altijd ergere dingen zijn. Maar waar houdt het dan op? En ik vind (en blijf het vinden) dat het kutargumenten zijn om mee aan te komen als iemand flink in de put zit.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:33 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Het is gewoon de feitelijkheid.
Maar aan de andere kant: je hele bestaan en perceptie van het universum zit in je hoofd. Dus als het daar niet klopt ben je net zo fucked als een hongernegertje.
Maar ik vind dat persoonlijk wel iets waar ik me voor schaam.
Heuj... ik zeg het tenminste over mezelfquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
tuurlijk is het een feit dat er wellicht altijd ergere dingen zijn. Maar waar houdt het dan op? En ik vind (en blijf het vinden) dat het kutargumenten zijn om mee aan te komen als iemand flink in de put zit.
OT: koud etc
ja als je t voor jezelf zegt - primaquote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Heuj... ik zeg het tenminste over mezelf
Give a man some credit
Dan is het gewoon arrogantquote:Op donderdag 30 december 2010 13:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja als je t voor jezelf zegt - primaMaar ik bedoelde dan idd ook als een ander het tegen je zegt.
wel filmen en uppen he?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef skippy22 het volgende:
Opgewonden voor morgen Heb namelijk 250 strijkers in een stalenbuis gedaan...
Dat wordt een klapper
Snapquote:Op donderdag 30 december 2010 15:52 schreef skippy22 het volgende:
Ik bedoel trouwens strijker kruit... 250 strijkers paste niet in de buis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |