quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik heb zeker wel zin in de kerstDeze avond lekker chillen genieten. Het liefst was ik natuurlijk samen met een geliefde
Mja volgend jaar veel beter!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Apotheose het volgende:
# it's the most crappy time of the year. lalala #
quote:
Komt wel goed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef Apotheose het volgende:
ook ik voel me alleen... (al maanden though) En nu met xmas komt dat nog es ff lekker extra keihard aan. Zit ik hier thuis met de hele meut weer bij elkaar... Mn broer lekker met zn vriendin op de bank .. en ik voel me gewoon vreselijk van binnen... Wil godver ook wel es dat het leven MIJ toelacht
Wauw!quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:06 schreef Tally het volgende:
Ik voel me heerlijk
Eindelijk gaat het eens zoals ik wilde. Krijg ik wat ik verdien. En kan ik dat delen met iedereen die ik lief heb
enige wat me dit jaar voor de wind is gegaan is het financiele gedeeltequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Zou ook willen dat het leven mij is zou toelachen, maar ja, kan niet alles hebben hé. Ondanks dat, maak er toch 't beste van. Gebruik de tijd om er helemaal klaar voor te zijn als het leven je wel weer toelacht.Centjes sparen enzo, goed voor jezelf zorgen enz.
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Verdrietig. Mijn lieve 18 jaar oude poes is zojuist overleden. Precies vandaag.![]()
Ahhhhhh dat zet wel een domper op kerst. Sterkte.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Verdrietig. Mijn lieve 18 jaar oude poes is zojuist overleden. Precies vandaag.![]()
Volgens mij is alles gesloten op eerste kerstdag hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:54 schreef Houniet het volgende:
Ahhhhhh vanavond stappen. Ik voel me goed in deze kut/commerciële kutdagen. Vanavond maar eens een kerstdame opzoeken.
Niet waar ik vandaan kom.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:22 schreef Nee het volgende:
[..]
Volgens mij is alles gesloten op eerste kerstdag hoor.
ja idd... En positief als ik ben denk ik niet dat het volgend jaar anders zal zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:17 schreef zwartedoos het volgende:
pff iemand naast me zou nu wel fijn zijn
What up babe?quote:
ik hoop dat 2011 eens wat liever voor me gaat zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja idd... En positief als ik ben denk ik niet dat het volgend jaar anders zal zijn
thxquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik hoop dat 2011 eens wat liever voor me gaat zijnen ook voor jou
quote:
ditquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:17 schreef zwartedoos het volgende:
pff iemand naast me zou nu wel fijn zijn
quote:
Inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad.
Gelukkig kan ik nu wegop zoek naar een andere.
Voel me verder wel oké.
nou ik werd anders wel verrast met die leuke "collega"quote:Op zondag 26 december 2010 07:41 schreef zwartedoos het volgende:
werken met kerstmis zouden ze moeten verbieden
heb dan altijd de neiging om te zeggen/schreeuwen: "GET A ROOM!" (en vaak zeg ik t dan ook...quote:Op zondag 26 december 2010 10:47 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Opgelaten en chagrijnig(schrijf je dat trouwens zo?)
Onderweg naar een gedwongen kerstdiner en een vozend koppel naast me in de trein..
Leukste tijd van t jaar dat kerst..
hoe wil je t aanpakken dan?quote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef RealZeus het volgende:
Echt, ik word gek zo langzamerhand.
Het nummer "In These Arms"van Bon Jovi zegt alles momenteel.
Ik wil haar terug omdat ik aan alles voel dat wat zij zegt niet de werkelijke reden is. Maar daar moet ik wel wat voor doen en daar ga ik morgen achteraan. En hopelijk werkt het in the end.
Er moet eerst wat aan mezelf veranderen. Omdat ik denk dat dat er ook gedeeltelijk mee te maken heeft.quote:Op zondag 26 december 2010 13:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe wil je t aanpakken dan?
OT: och zelfde. Incl hartkloppingen van stress, spanning, onzekerheid, verwardheid etc. Voel geen verbetering
Tsjah... Smaken verschillen, en de manier waarop mannen zich gedragen als holemens verschillen ook per individu.quote:Op zondag 26 december 2010 16:04 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is ook wel zo, maakt het voor vrouwen niet minder irritant![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 19:28 schreef zyx1981 het volgende:
Gisteren een eind gewandeld door een ondergesneeuwd bos in Duitsland, vlakbij het huis van mijn ouders. Daarna een iglo-kasteel gebouwd zoals eskimo-ridders dat vroeger ook dedenDaarna heerlijk gegeten
Bonusplus; morgen zie ik een heel lief meisje
Owww, beterschapquote:Op zondag 26 december 2010 20:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ziek, dus zit al de hele dag op de bank series te kijken.Niks kerstdiner en cadeautjes, maar rode ogen, knallende koppijn en hoestbuien. Wel een lief vriendje die goed voor me zorgt.
Oud & Nieuw bij Tom en mogelijk in de stad.quote:Op zondag 26 december 2010 21:22 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Owww, beterschap![]()
Hoop dat je komende week nog wel een paar fijne dagen hebt
Ben je zwanger?!quote:Op zondag 26 december 2010 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oud & Nieuw bij Tom en mogelijk in de stad.De rest van de week moet ik werken. Jouw week is met morgen al helemaal goed, lijkt me.
Komt ze ook O&N vieren?
OT: baby-kriebels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door zyx1981 op 26-12-2010 23:14:15 ]
hm ik zou graag nu een msn gesprek met je voeren hahaquote:Op zondag 26 december 2010 09:03 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
nou ik werd anders wel verrast met die leuke "collega"dat maakte het een beetje goed
Laat maar... toetsenbord vervreemd en nu willen de tekens niet meerquote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef cafpow het volgende:
mwa...geen zin meer. Heb geen zin om te gaan slapen maar ook geen zin meer om wakker te blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2010 21:38 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ben je zwanger?!
O&N viert ze in Belgie op een speciaal O&N folkbal (waren maar 100 kaarten oid.. en aangezien het in NL en Belgie in een bepaalde scene erg populair is was het zo uitverkocht - ik heb geen kaartje) Maargoed, vanwege de poezels wilde ik sowieso thuis blijven
Edit: D komt langsDus dat wordt een avondje films, kletsen, biertjes, eten. En om half 1 naar een cafe
De dag erop gaan we klussen
Edit2: pic iglo-kasteel in spoiler:Ik bel je later vandaag wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: ziek en probeer al m'n afspraken af te zeggen, maar iedereen ligt denk ik nog in bed ofzo.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Fokkertjes pesten me alleen maarquote:Op maandag 27 december 2010 01:44 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik word helemaal warm van binnen door de goedheid van enkele Fok!erts.![]()
![]()
Beterschapquote:Op maandag 27 december 2010 08:01 schreef Soempie het volgende:
Pff, voel me pissig. Bij de een moet ik me vanaf 8 uur ziekmelden, bij de ander net na 9 uur en weer een ander nog wat later. Godnondeju, ik wil gewoon naar bed. En vanmiddag krijg ik natuurlijk ook nog allemaal terugbelafspraken.
jij ook al? me tooquote:Op maandag 27 december 2010 04:41 schreef zwartedoos het volgende:
wat n verschrikkelijke nachtmerrie
gedroomd bedoel je? Of verkeer je in een verschrikkelijke nachtmerrie? In het eerste geval:gelukkig was het maar een droomquote:Op maandag 27 december 2010 04:41 schreef zwartedoos het volgende:
wat n verschrikkelijke nachtmerrie
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
pmen/smsen mag altijd
OT: ik geloof wel goed. Maar voel me nog steeds eenzaam terwijl ik mensen om mij heen heb en erg machteloos.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag derde kerstdag vieren
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
blijlekker aan het koken, wijntje en muziekje erbij
heerlijk relaxed
Wow.quote:
Dan heb je hetzelfde als ik. Zojuist mn zwager aan de telefoon en van hem mag ik morgen nog niet aan het werk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef formerjellybean het volgende:
OT : verkouden en koud en mijn stem is zoek dus
Niet ziek worden, ik herhaal niet ziek wordenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sterkte!
OT: maak me zorgen en ik ben ziek aan het wordenzal eens niet in januari zijn
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet ziek worden, ik herhaal niet ziek worden
volgend jaar samen kerst vierenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik heb zeker wel zin in de kerstDeze avond lekker chillen genieten. Het liefst was ik natuurlijk samen met een geliefde
Mja volgend jaar veel beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |