quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik heb zeker wel zin in de kerstDeze avond lekker chillen genieten. Het liefst was ik natuurlijk samen met een geliefde
Mja volgend jaar veel beter!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Apotheose het volgende:
# it's the most crappy time of the year. lalala #
quote:
Komt wel goed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef Apotheose het volgende:
ook ik voel me alleen... (al maanden though) En nu met xmas komt dat nog es ff lekker extra keihard aan. Zit ik hier thuis met de hele meut weer bij elkaar... Mn broer lekker met zn vriendin op de bank .. en ik voel me gewoon vreselijk van binnen... Wil godver ook wel es dat het leven MIJ toelacht
Wauw!quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:06 schreef Tally het volgende:
Ik voel me heerlijk
Eindelijk gaat het eens zoals ik wilde. Krijg ik wat ik verdien. En kan ik dat delen met iedereen die ik lief heb
enige wat me dit jaar voor de wind is gegaan is het financiele gedeeltequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Zou ook willen dat het leven mij is zou toelachen, maar ja, kan niet alles hebben hé. Ondanks dat, maak er toch 't beste van. Gebruik de tijd om er helemaal klaar voor te zijn als het leven je wel weer toelacht.Centjes sparen enzo, goed voor jezelf zorgen enz.
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Verdrietig. Mijn lieve 18 jaar oude poes is zojuist overleden. Precies vandaag.![]()
Ahhhhhh dat zet wel een domper op kerst. Sterkte.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Verdrietig. Mijn lieve 18 jaar oude poes is zojuist overleden. Precies vandaag.![]()
Volgens mij is alles gesloten op eerste kerstdag hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:54 schreef Houniet het volgende:
Ahhhhhh vanavond stappen. Ik voel me goed in deze kut/commerciële kutdagen. Vanavond maar eens een kerstdame opzoeken.
Niet waar ik vandaan kom.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:22 schreef Nee het volgende:
[..]
Volgens mij is alles gesloten op eerste kerstdag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |