ja sorry maar dat vind ik altijd zulk onnozel gelul.. Net of mag je je niet klote voelen want ergens anders op de wereld sterven onschuldige kids van de honger of worden er onschuldige burgers afgeknald in oorlogen blabla. Ben echt allergisch voor uitspraken als: "er zijn ergere dingen op de wereld"quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef HLV_Siempre het volgende:
U heeft allen geen idee hoe verloren ik me voel.
Gelukkig kunnen we het wel eens worden over het feit dat het schandalig is dat ik denk iets te klagen te hebben waar anderen sterven van de honger
Het is gewoon de feitelijkheid.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja sorry maar dat vind ik altijd zulk onnozel gelul.. Net of mag je je niet klote voelen want ergens anders op de wereld sterven onschuldige kids van de honger of worden er onschuldige burgers afgeknald in oorlogen blabla. Ben echt allergisch voor uitspraken als: "er zijn ergere dingen op de wereld"![]()
![]()
tuurlijk is het een feit dat er wellicht altijd ergere dingen zijn. Maar waar houdt het dan op? En ik vind (en blijf het vinden) dat het kutargumenten zijn om mee aan te komen als iemand flink in de put zit.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:33 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Het is gewoon de feitelijkheid.
Maar aan de andere kant: je hele bestaan en perceptie van het universum zit in je hoofd. Dus als het daar niet klopt ben je net zo fucked als een hongernegertje.
Maar ik vind dat persoonlijk wel iets waar ik me voor schaam.
Heuj... ik zeg het tenminste over mezelfquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
tuurlijk is het een feit dat er wellicht altijd ergere dingen zijn. Maar waar houdt het dan op? En ik vind (en blijf het vinden) dat het kutargumenten zijn om mee aan te komen als iemand flink in de put zit.
OT: koud etc
ja als je t voor jezelf zegt - primaquote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Heuj... ik zeg het tenminste over mezelf
Give a man some credit
Dan is het gewoon arrogantquote:Op donderdag 30 december 2010 13:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja als je t voor jezelf zegt - primaMaar ik bedoelde dan idd ook als een ander het tegen je zegt.
wel filmen en uppen he?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef skippy22 het volgende:
Opgewonden voor morgen Heb namelijk 250 strijkers in een stalenbuis gedaan...
Dat wordt een klapper
Snapquote:Op donderdag 30 december 2010 15:52 schreef skippy22 het volgende:
Ik bedoel trouwens strijker kruit... 250 strijkers paste niet in de buis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |