Maar dat is minder erg, ik luist liever van XX.58 t/m XX.05 een nummer van 7 minutenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ter compensatie is de reclame rondom het journaal langer
Da's voor het CDA een overtuigende meerderheidquote:Ik krijg verdeelde reacties, 70% wel bijdrage 30% geen bijdrage als Nederlandse regering kleine bijdrage doen van ¤1.000.000 #sr10
30 procent niet.. wie zijn die mensenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef Feivel1 het volgende:
Mark Rutte spreekt op zijn Twitter over een toevoeging van ¤1 miljoen..
Ik krijg verdeelde reacties, 70% wel bijdrage 30% geen bijdrage als Nederlandse regering kleine bijdrage doen van ¤1.000.000 #sr10
omdat ik het een mooie stimulans vind om namens de nederlandse regering dit initiatief te steunen. #sr10
http://twitter.com/#!/MarkRutte_VVD/status/18265916936556544
Diaboloquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oi over een halfuur begint Don Diablo.
Check die repliesquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Da's voor het CDA een overtuigende meerderheid
Ik!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
30 procent niet.. wie zijn die mensen
Zo slecht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Check die repliesAllemaal mensen die heel blij zijn.
Nee, we moeten meer ophalen!quote:
Eindelijk iets van enig niveauquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oi over een halfuur begint Don Diablo.
quote:@Daanrg Ik zal kijken of ik een gaatje heb, maar in de ochtend ben ik wel vrij. `ik zou graag contact opnemen met jou schoolleiding.
niks gezegdquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nee, google maar eens : twitter mark rutte
winnen, daar draait het niet om hoorquote:
Yeha ik ga wel snel eten en de fiets pakken en er alsnog heen. Thee halen op het station en bingo.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef franklop het volgende:
[..]
winnen, daar draait het niet om hoor
inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Vandaag gesproken met collega uit België, idioten zijn dat willen hedwigepolder onder water en ook nog eens kilometerheffing invoeren. 10:14 PM Nov 10th via web
Cool! Veel plezier alvast danquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeha ik ga wel snel eten en de fiets pakken en er alsnog heen. Thee halen op het station en bingo.
Smaak..quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Oidipous het volgende:
Hoe laat komen de Dj's het huis uit? Dan kan ik al deze slechte muziek overslaan, ongelooflijk, waarom lukt het Nederland niet om artiesten van het kaliber Editors te strikken. Alain Clark...
omdat die wel wat beters te doen hebben met de kerst voor de deurquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Oidipous het volgende:
Hoe laat komen de Dj's het huis uit? Dan kan ik al deze slechte muziek overslaan, ongelooflijk, waarom lukt het Nederland niet om artiesten van het kaliber Editors te strikken. Alain Clark...
of Triggerfingerquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Oidipous het volgende:
Ze hebben het geprobeerd door de A2 in beide richtingen te sluiten, het mocht niet batenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen Clark vindt zichzelf leuk. Konden ze zijn toegangsweg niet barricaderen?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef gerbenp het volgende:
ze zenden die josti wel volledig op tv uit, en marco niet!
Hardnekkig stuk vreten blijft het.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze hebben het geprobeerd door de A2 in beide richtingen te sluiten, het mocht niet baten
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef gerbenp het volgende:
ze zenden die josti wel volledig op tv uit, en marco niet!
Heb je Jack Johnson wel eens zien optreden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan ziet hij er ook nog uit als een zwerver, zoals hij nu op het podium staat.
Ja, maar bij hem is het logisch.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb je Jack Johnson wel eens zien optreden?
Ikkuh nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand 3FMaster hier nog wel eens voorbij zien komen?
Belgie heeft gewoon Triggerfinger, dEUS, 2 many DJ's/Soulwax, Goose, Black box revelation en wij zitten opgescheept met Voicst, Miss Montreal, Kane en Alain Clarkquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Oidipous het volgende:
Patatquote:
Als je dat niet weet moet je hier niet wezen, lutser. Zoek het maar op ofzo.quote:
die word overal in nederland verstopt, en dan gaat iedereen 'm zoeken, en de vinder moet 'm weer ergens anders neerpleurenquote:
Eens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Belgie heeft gewoon Triggerfinger, dEUS, 2 many DJ's/Soulwax, Goose, Black box revelation en wij zitten opgescheept met Voicst, Miss Montreal, Kane en Alain Clark
Trieste zaken inderdaad
Ik weet het ook niet!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als je dat niet weet moet je hier niet wezen, lutser. Zoek het maar op ofzo.
Nederland heeft ten minste nog De Staatquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Belgie heeft gewoon Triggerfinger, dEUS, 2 many DJ's/Soulwax, Goose, Black box revelation en wij zitten opgescheept met Voicst, Miss Montreal, Kane en Alain Clark
Trieste zaken inderdaad
"AINDHOVENNN!"quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef franklop het volgende:
nederlanders die engels praten tegen een nederlands publiek
Onder de grond op het strand natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die word overal in nederland verstopt, en dan gaat iedereen 'm zoeken, en de vinder moet 'm weer ergens anders neerpleuren
Niks mis met Voicst maar die komen niet. En Kane ook niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Trieste zaken inderdaad
spelbrekerquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onder de grond op het strand natuurlijk
te mainstream voor een relforum als fokquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat mag tegenwoordig niet meer.
over smaak valt niet te twisten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat mag tegenwoordig niet meer.
HELDEN!quote:
Kane zou dit kneuzenkermis compleet maken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:58 schreef alors het volgende:
[..]
Niks mis met Voicst maar die komen niet. En Kane ook niet.
Gewoon het geld weigerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Check die repliesAllemaal mensen die heel blij zijn.
Touchequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederland heeft ten minste nog De Staat!
eventjes opzoeken...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef Thomas B. het volgende:
Kan je ook ergens zien of je plaat al gedraaid is eik?
Dat doen ze dan nog wel goed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef alors het volgende:
Oh mooi nu staatBen
Saunders
erbij en is het geluid lekker weg
2Shaequote:
Mika is niet mainstream, maar mag ook niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
te mainstream voor een relforum als fok
je ontkomt niet aan die slet hoor, je zal dr horenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef Qunix het volgende:
Nu kunnen ze schakelen naar een concert, laten ze de klote cd horen
mika is harstikke mainstream lunaquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mika is niet mainstream, maar mag ook niet.![]()
Echt welquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef franklop het volgende:
[..]
heeft ie Martin vezels?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
En we hebben Ralf Mackenbach. Een geboren winnaar!
Verdomdquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef alors het volgende:
[..]
je ontkomt niet aan die slet hoor, je zal dr horen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat er te weinig mensen naar luisteren om het mainstream te laten zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mika is harstikke mainstream lunamainstream is de top 40 en mika heeft op 1 gestaan
Dit is dan wel waarquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe komt het dan op nummer 1?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dat er te weinig mensen naar luisteren om het mainstream te laten zijn.
t was dan ook een eendagsvliegquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dat er te weinig mensen naar luisteren om het mainstream te laten zijn.
Annemiekquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef matthijst het volgende:
Wie is dat wijf op 101 die over appels blaat?
Annemieke Schollaardt, die vorig jaar in het huis zatquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef matthijst het volgende:
Wie is dat wijf op 101 die over appels blaat?
en vergeet dEUS niet, en Goosequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef Oidipous het volgende:
Triggerfinger!![]()
The Black Box Revelation!![]()
Blof![]()
Marco Borsato![]()
Alain Clark![]()
![]()
België rules op muzikaal vlak.
Smakelijkquote:
Goeie vraag. Altijd als ik zeg dat ik er naar luister word ik raar aangekeken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe komt het dan op nummer 1?
dat bedoel ik, eendagsvlieg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is bezig met zijn 3e album.
Deed Mozart ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Neh, hij heeft Click Clack niet zelf geschreven
negen uur toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef Oidipous het volgende:
HOE LAAT KOMEN DE DJ'S DADELIJK HET HUIS UIT?
Zeg maar beter straks. Half 10 pas hoorde ik van mensen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef Oidipous het volgende:
HOE LAAT KOMEN DE DJ'S DADELIJK HET HUIS UIT?
Correct. Wát een artiesten zeg...quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en vergeet dEUS niet, en GooseGoose - Words
Klopt, rond 21.00-21.30 uur.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg maar beter straks. Half 10 pas hoorde ik van mensen.
slimquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog even een paar uurtjes luisteren
Hij heeft het nou niet echt van de daken lopen schreeuwen ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie in Nederland weet dat Mika een derde album maakt?
na 1 en 2 komt 3, dat is logisch beredener...quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie in Nederland weet dat Mika een derde album maakt?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef alors het volgende:
[..]
na 1 en 2 komt 3, dat is logisch beredener...
WATCHA SAY BITCHES!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht eerst dat het mijn tv was die het begafquote:
Dat ja.quote:
Mwoah, als ik dit nu hoor op 101tvquote:
Dat is dan ook het kleine podium, op de Markt zelf. Op het 18 Septemberplein staat een VEEL groter podium.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat ja.
Mag ik overigens zeggen dat dat podium VER-DOMD klein is?
Ja ik ook, tot hij aan de knopjes ging draaien en het geluid anders werd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het mijn tv was die het begaf
Ja dat mag jij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat ja.
Oh ok, dat scheelt dan ook dat Alleen Clark op dat podiumpje stond.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is dan ook het kleine podium, op de Markt zelf. Op het 18 Septemberplein staat een VEEL groter podium.
Dat komt door dat verdomd kleine kut plein in de verdomde kut Eindhovenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat ja.
Beter hadden ze Den Bosch gedaan, weetjequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat komt door dat verdomd kleine kut plein in de verdomde kut Eindhoven
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:07 schreef Nuchterheid het volgende:
MC's
Vrijwel nooit een toevoeging.
Iemand moet toch de microfoon vasthoudenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:07 schreef Nuchterheid het volgende:
MC's
Vrijwel nooit een toevoeging.
Ja, ik heb ook de radio maar gewoon aangezetquote:
GOD yes. Dit is muziek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef Qunix het volgende:
HIT THE ROAD JACK![]()
RAY CHARLES OP 3FM (AUDIO SWITCH)
Ik zie hem liever aftaaienquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb hem een stuk spannender zien draaien
Smakelijk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ga weer naar een kerstdiner met familie, bis spätah!![]()
Zet die 3fm fanplayer op audioswitch. Zie je het publiek losgaan op Hit the road Jack.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef CrashO het volgende:
overgangen zijn kut, geluid is kut, muziek is kut, en hij kapt nu net alle goede stukjes uit die mash op
vooral bekende meezingrefreinen eruithalen, en 40 intr's achterelkaar plakken. Nee , daar wordt je blij van:')
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
tjoe I'm off, kijken of het gezellig wordt in mijn uppie hehe.
Hij draait normaal gesproken echt 100 keer beter. Weet niet wat er mis is hahaha.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef CrashO het volgende:
overgangen zijn kut, geluid is kut, muziek is kut, en hij kapt nu net alle goede stukjes uit die mash te vroeg af
vooral bekende meezingrefreinen eruithalen, en 40 intr's achterelkaar plakken. Nee , daar wordt je blij van:')
Kan hij niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:10 schreef Type-R het volgende:
Muzieksmaak of niet, mixen kan hij wel.
quote:
En hoequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:10 schreef Allrounder het volgende:
Die reacties, hij is pas 5 min. bezig.
Dat podium neemt idd ongeveer de helft ruimte van het plein inquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is dan ook het kleine podium, op de Markt zelf. Op het 18 Septemberplein staat een VEEL groter podium.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ga weer naar een kerstdiner met familie, bis spätah!![]()
Kun je nagaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:10 schreef Allrounder het volgende:
Die reacties, hij is pas 5 min. bezig.
Succes. Tjek je lataahquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
tjoe I'm off, kijken of het gezellig wordt in mijn uppie hehe.
Ja..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je mexicaantje opgegeten?
Fons is alive ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga nog met Fons de Baksteen gooien dalijk... -_-
Ditquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Zie liever toch die drie in het huis.
...En dit. Ja.quote:
he, opkomen.quote:
Stoere mannen met baarden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.stubru.be/programmas/musicforlife/livestream/
Omdat er ook geen reet aan is. Het is allemaal stront.quote:
+1quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat er ook geen reet aan is. Het is allemaal stront.
Vader van Alain.quote:
Hé, muziek! Where did you go?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.stubru.be/programmas/musicforlife/livestream/
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wegwijspiet. Oh nee toch niet, sorry
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
Alain Clark is trouwens live wel lekkere muziek!
Kou.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:15 schreef Geo3kant het volgende:
Deze kouw is ook niet best voor je stem als zanger
Ik hoop het, des te eerder stopt het.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:15 schreef Geo3kant het volgende:
Deze kouw is ook niet best voor je stem als zanger
Ik zag een P.. ik dacht dat je Paul was,typische paul reactiequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop het, des te eerder stopt het.
Teveel gasten van over de grens die meekoekeloerenquote:
Ja die.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Paul? Die gast met een ton posts?
Die azijnpisser die niks leuk vindquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Paul? Die gast met een ton posts?
Wat?quote:
Dat is een andere Paul dan die ik ken hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die azijnpisser die niks leuk vind
Ik ken hem. Boerelul.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die azijnpisser die niks leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |