Mwoah, als ik dit nu hoor op 101tvquote:
Dat is dan ook het kleine podium, op de Markt zelf. Op het 18 Septemberplein staat een VEEL groter podium.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat ja.
Mag ik overigens zeggen dat dat podium VER-DOMD klein is?
Ja ik ook, tot hij aan de knopjes ging draaien en het geluid anders werd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het mijn tv was die het begaf
Ja dat mag jij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat ja.
Oh ok, dat scheelt dan ook dat Alleen Clark op dat podiumpje stond.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is dan ook het kleine podium, op de Markt zelf. Op het 18 Septemberplein staat een VEEL groter podium.
Dat komt door dat verdomd kleine kut plein in de verdomde kut Eindhovenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat ja.
Beter hadden ze Den Bosch gedaan, weetjequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat komt door dat verdomd kleine kut plein in de verdomde kut Eindhoven
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:07 schreef Nuchterheid het volgende:
MC's
Vrijwel nooit een toevoeging.
Iemand moet toch de microfoon vasthoudenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:07 schreef Nuchterheid het volgende:
MC's
Vrijwel nooit een toevoeging.
Ja, ik heb ook de radio maar gewoon aangezetquote:
GOD yes. Dit is muziek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef Qunix het volgende:
HIT THE ROAD JACK![]()
RAY CHARLES OP 3FM (AUDIO SWITCH)
Ik zie hem liever aftaaienquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb hem een stuk spannender zien draaien
Smakelijk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ga weer naar een kerstdiner met familie, bis spätah!![]()
Zet die 3fm fanplayer op audioswitch. Zie je het publiek losgaan op Hit the road Jack.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef CrashO het volgende:
overgangen zijn kut, geluid is kut, muziek is kut, en hij kapt nu net alle goede stukjes uit die mash op
vooral bekende meezingrefreinen eruithalen, en 40 intr's achterelkaar plakken. Nee , daar wordt je blij van:')
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
tjoe I'm off, kijken of het gezellig wordt in mijn uppie hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |