Maar dat is minder erg, ik luist liever van XX.58 t/m XX.05 een nummer van 7 minutenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ter compensatie is de reclame rondom het journaal langer
Da's voor het CDA een overtuigende meerderheidquote:Ik krijg verdeelde reacties, 70% wel bijdrage 30% geen bijdrage als Nederlandse regering kleine bijdrage doen van ¤1.000.000 #sr10
30 procent niet.. wie zijn die mensenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef Feivel1 het volgende:
Mark Rutte spreekt op zijn Twitter over een toevoeging van ¤1 miljoen..
Ik krijg verdeelde reacties, 70% wel bijdrage 30% geen bijdrage als Nederlandse regering kleine bijdrage doen van ¤1.000.000 #sr10
omdat ik het een mooie stimulans vind om namens de nederlandse regering dit initiatief te steunen. #sr10
http://twitter.com/#!/MarkRutte_VVD/status/18265916936556544
Diaboloquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oi over een halfuur begint Don Diablo.
Check die repliesquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Da's voor het CDA een overtuigende meerderheid
Ik!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
30 procent niet.. wie zijn die mensen
Zo slecht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Check die repliesAllemaal mensen die heel blij zijn.
Nee, we moeten meer ophalen!quote:
Eindelijk iets van enig niveauquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oi over een halfuur begint Don Diablo.
quote:@Daanrg Ik zal kijken of ik een gaatje heb, maar in de ochtend ben ik wel vrij. `ik zou graag contact opnemen met jou schoolleiding.
niks gezegdquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nee, google maar eens : twitter mark rutte
winnen, daar draait het niet om hoorquote:
Yeha ik ga wel snel eten en de fiets pakken en er alsnog heen. Thee halen op het station en bingo.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef franklop het volgende:
[..]
winnen, daar draait het niet om hoor
inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef franklop het volgende:
[..]
winnen, daar draait het niet om hoor
quote:Vandaag gesproken met collega uit België, idioten zijn dat willen hedwigepolder onder water en ook nog eens kilometerheffing invoeren. 10:14 PM Nov 10th via web
Cool! Veel plezier alvast danquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeha ik ga wel snel eten en de fiets pakken en er alsnog heen. Thee halen op het station en bingo.
Smaak..quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Oidipous het volgende:
Hoe laat komen de Dj's het huis uit? Dan kan ik al deze slechte muziek overslaan, ongelooflijk, waarom lukt het Nederland niet om artiesten van het kaliber Editors te strikken. Alain Clark...
omdat die wel wat beters te doen hebben met de kerst voor de deurquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Oidipous het volgende:
Hoe laat komen de Dj's het huis uit? Dan kan ik al deze slechte muziek overslaan, ongelooflijk, waarom lukt het Nederland niet om artiesten van het kaliber Editors te strikken. Alain Clark...
of Triggerfingerquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Oidipous het volgende:
Ze hebben het geprobeerd door de A2 in beide richtingen te sluiten, het mocht niet batenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen Clark vindt zichzelf leuk. Konden ze zijn toegangsweg niet barricaderen?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef gerbenp het volgende:
ze zenden die josti wel volledig op tv uit, en marco niet!
Hardnekkig stuk vreten blijft het.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze hebben het geprobeerd door de A2 in beide richtingen te sluiten, het mocht niet baten
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef gerbenp het volgende:
ze zenden die josti wel volledig op tv uit, en marco niet!
Heb je Jack Johnson wel eens zien optreden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan ziet hij er ook nog uit als een zwerver, zoals hij nu op het podium staat.
Ja, maar bij hem is het logisch.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb je Jack Johnson wel eens zien optreden?
Ikkuh nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand 3FMaster hier nog wel eens voorbij zien komen?
Belgie heeft gewoon Triggerfinger, dEUS, 2 many DJ's/Soulwax, Goose, Black box revelation en wij zitten opgescheept met Voicst, Miss Montreal, Kane en Alain Clarkquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Oidipous het volgende:
Patatquote:
Als je dat niet weet moet je hier niet wezen, lutser. Zoek het maar op ofzo.quote:
die word overal in nederland verstopt, en dan gaat iedereen 'm zoeken, en de vinder moet 'm weer ergens anders neerpleurenquote:
Eens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Belgie heeft gewoon Triggerfinger, dEUS, 2 many DJ's/Soulwax, Goose, Black box revelation en wij zitten opgescheept met Voicst, Miss Montreal, Kane en Alain Clark
Trieste zaken inderdaad
Ik weet het ook niet!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als je dat niet weet moet je hier niet wezen, lutser. Zoek het maar op ofzo.
Nederland heeft ten minste nog De Staatquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Belgie heeft gewoon Triggerfinger, dEUS, 2 many DJ's/Soulwax, Goose, Black box revelation en wij zitten opgescheept met Voicst, Miss Montreal, Kane en Alain Clark
Trieste zaken inderdaad
"AINDHOVENNN!"quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef franklop het volgende:
nederlanders die engels praten tegen een nederlands publiek
Onder de grond op het strand natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die word overal in nederland verstopt, en dan gaat iedereen 'm zoeken, en de vinder moet 'm weer ergens anders neerpleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |