zag ze vanmorgen nog in kleine oplage staanquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die nog bestonden..
En een gedeelte rooktquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is het publiek.. zie je toch, paar staan stil, paar "wat is dit een kut lied" en meerendeel is springend
Geintje...quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die nog bestonden..
Ze beginnen meteen met zingen ehh schreeuwen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
Goed nummer voor als je nog maar 30s hebt ofzo
Je snapt toch wel dat als je ze een week geleden had geplaatst veel meer op zouden brengen dan in de laatste 5 uur van de live show (waarna heel weinig mensen kijken)quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En let op:
1. Vanuit het Glazen Huis elke dag: veiling TV!
2. Looptijd veiling: tot 3 januari 2011.
3. Heb jij zelf een zeer bijzonder veiling item? Mail veiling@3fm.nl. Wie weet gaat het wel onder de digitale veilinghamer.
Vraag dan niet meer om items.
Never mind, komen ze er volgend jaar wel op...
Het gaat er toch ook niet om wie er na de show nog kijktquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:54 schreef Type-R het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat als je ze een week geleden had geplaatst veel meer op zouden brengen dan in de laatste 5 uur van de live show (waarna heel weinig mensen kijken)
Sander Lantinga.quote:
ik neem aan dat hij een leuk bedrag wilt voor scoren ipv 80 euroquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook niet om wie er na de show nog kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |