dddat is wwwaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:03 schreef Geo3kant het volgende:
Niet bij mien stotter daar stop je niks in de gleuf
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:03 schreef Swomp het volgende:
Vanuit het zuiden rijdt er alleen een stoptrein om het uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga met een honkbal knuppel bij de pinautomaat staan, verdien je net zo snel als SR10quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
De euros stromen met bakken binnen, jammer dat het bij mijn salaris niet zo gaat
Was niet zo! Ik dacht mezelf net ook te zien staan trouwens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik dacht jou net te zien staan bij trui chicks met 9150 euro .. ze leek op je
ja want met 20 cm sneeuw kan je gewoon rustig doorrijdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]dat noemen ze dan bereikbaar.
Die heb ik ingesteld als standaardquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef Pino112 het volgende:
Jij bent focking triest he met je Lapo, en dan die PI er nog bij![]()
![]()
Wachtmuziekjequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
Hoor ik op tv nou andere muziek dan op de radio?
Nieuws wachtmuziekje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
Op de radio is reclame/nieuws, vandaar dat er nu wachtmuziekje isquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
Nee inderdaad maar ze hebben wel miljoenen gehad om fiasco van vorig jaar te voorkomen maar NS is en zal altijd een faal blijven, NS is a mess!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ja want met 20 cm sneeuw kan je gewoon rustig doorrijden
Ik wil ook wel zo een brievenbus thuisquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
De euros stromen met bakken binnen, jammer dat het bij mijn salaris niet zo gaat
Beetje jammerquote:
Hoop dat je weinig hinder ondervindt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet morgenochtend vroeg gaan reizen naar Zutphen.
Zekersquote:
Dankje!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop dat je weinig hinder ondervindt.
Lijkt wel een Pentium 3, zo stottert lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Caland het volgende:
Miss Mondriool komt binnen en doet een liedje
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lijkt wel een Pentium 3, zo stottert lekker
Jepsquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is er nog steeds gratis drinken op de stations?Ik heb daar zoveel van geprofiteerd.
Gewoon een stel krukken meenemen en een bekertje ophouden voor geldquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is er nog steeds gratis drinken op de stations?Ik heb daar zoveel van geprofiteerd.
Zolang de ns nog problemen heeft , jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja op het plein misschien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dacht dat er zoveel sneeuw lag in eindhoven, maar is dat allemaal gesmolten aan het plein te zien.
Veel gestrooid volgens mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dacht dat er zoveel sneeuw lag in eindhoven, maar is dat allemaal gesmolten aan het plein te zien.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef Geo3kant het volgende:
Wa zingt ie nou.. ii love fishdicks?
ik versta physics, astro physics, maar google anders gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef Geo3kant het volgende:
Wa zingt ie nou.. ii love fishdicks?
Nice.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zolang de ns nog problemen heeft , ja
Alsof je liedje nog gedraait gaat worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
De telefooncentrale is tijdelijk overleden. Ik herhaal: De Telefooncentrale is tijdelijk OVERLEDEN. #SR10CC
@Broekie
Gerard zei laatst vissticksquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
ik versta physics, astro physics, maar google anders gewoon
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jeuj, gratis koffiequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nice.Ik heb denk ik al wel 10 gratis dingen gehad
In twee dagen.
Als je hello aanvraagt...quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alsof je liedje nog gedraait gaat worden.
ja want als mensen heel de dag over het plein lopen blijft het ook liggen en vegen ze nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dat plein is goed schoongemaakt met die schuifwagens.. verder overal 20cm, me broer moest werken maar auto zat ingegraven/gesneeuwdquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja op het plein misschien.Hierbuiten ligt 20 cm ofzo.
Die was tot gisteren 1100 keer aangevraagdquote:
Ja i kben een beetje bang om over het dakterras te gaan lopen straks.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat plein is goed schoongemaakt met die schuifwagens.. verder overal 20cm, me broer moest werken maar auto zat ingegraven/gesneeuwd
QFTquote:
1800 toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die was tot gisteren 1100 keer aangevraagd
Van die smerige kiosk koffie zeker.quote:
Stewquote:
Zoiets ik hoorde ik althans, kan ook zijnquote:
Zal nooit verspild geld zijn, want goed doel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Versplit geld , want die wordt toch wel gedraait
Nee, je helpt een kindquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Versplit geld , want die wordt toch wel gedraait
Zou inderdaad fijn zijn als ze een reportage maken van hoe ze geholpen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zou graag inzien wat er met de miljoenen euro`s van vorige jaren concreet is gebeurt.
Is dat ergens te zien? Op de 3fm website ?
Nope, was ziek en voel me nog klote eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |