dddat is wwwaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:03 schreef Geo3kant het volgende:
Niet bij mien stotter daar stop je niks in de gleuf
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:03 schreef Swomp het volgende:
Vanuit het zuiden rijdt er alleen een stoptrein om het uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga met een honkbal knuppel bij de pinautomaat staan, verdien je net zo snel als SR10quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
De euros stromen met bakken binnen, jammer dat het bij mijn salaris niet zo gaat
Was niet zo! Ik dacht mezelf net ook te zien staan trouwens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik dacht jou net te zien staan bij trui chicks met 9150 euro .. ze leek op je
ja want met 20 cm sneeuw kan je gewoon rustig doorrijdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]dat noemen ze dan bereikbaar.
Die heb ik ingesteld als standaardquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef Pino112 het volgende:
Jij bent focking triest he met je Lapo, en dan die PI er nog bij![]()
![]()
Wachtmuziekjequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
Hoor ik op tv nou andere muziek dan op de radio?
Nieuws wachtmuziekje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
Op de radio is reclame/nieuws, vandaar dat er nu wachtmuziekje isquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
Nee inderdaad maar ze hebben wel miljoenen gehad om fiasco van vorig jaar te voorkomen maar NS is en zal altijd een faal blijven, NS is a mess!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ja want met 20 cm sneeuw kan je gewoon rustig doorrijden
Ik wil ook wel zo een brievenbus thuisquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
De euros stromen met bakken binnen, jammer dat het bij mijn salaris niet zo gaat
Beetje jammerquote:
Hoop dat je weinig hinder ondervindt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet morgenochtend vroeg gaan reizen naar Zutphen.
Zekersquote:
Dankje!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop dat je weinig hinder ondervindt.
Lijkt wel een Pentium 3, zo stottert lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Caland het volgende:
Miss Mondriool komt binnen en doet een liedje
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lijkt wel een Pentium 3, zo stottert lekker
Jepsquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is er nog steeds gratis drinken op de stations?Ik heb daar zoveel van geprofiteerd.
Gewoon een stel krukken meenemen en een bekertje ophouden voor geldquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is er nog steeds gratis drinken op de stations?Ik heb daar zoveel van geprofiteerd.
Zolang de ns nog problemen heeft , jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja op het plein misschien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dacht dat er zoveel sneeuw lag in eindhoven, maar is dat allemaal gesmolten aan het plein te zien.
Veel gestrooid volgens mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dacht dat er zoveel sneeuw lag in eindhoven, maar is dat allemaal gesmolten aan het plein te zien.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef Geo3kant het volgende:
Wa zingt ie nou.. ii love fishdicks?
ik versta physics, astro physics, maar google anders gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef Geo3kant het volgende:
Wa zingt ie nou.. ii love fishdicks?
Nice.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zolang de ns nog problemen heeft , ja
Alsof je liedje nog gedraait gaat worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
De telefooncentrale is tijdelijk overleden. Ik herhaal: De Telefooncentrale is tijdelijk OVERLEDEN. #SR10CC
@Broekie
Gerard zei laatst vissticksquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
ik versta physics, astro physics, maar google anders gewoon
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jeuj, gratis koffiequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nice.Ik heb denk ik al wel 10 gratis dingen gehad
In twee dagen.
Als je hello aanvraagt...quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alsof je liedje nog gedraait gaat worden.
ja want als mensen heel de dag over het plein lopen blijft het ook liggen en vegen ze nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dat plein is goed schoongemaakt met die schuifwagens.. verder overal 20cm, me broer moest werken maar auto zat ingegraven/gesneeuwdquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja op het plein misschien.Hierbuiten ligt 20 cm ofzo.
Die was tot gisteren 1100 keer aangevraagdquote:
Ja i kben een beetje bang om over het dakterras te gaan lopen straks.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat plein is goed schoongemaakt met die schuifwagens.. verder overal 20cm, me broer moest werken maar auto zat ingegraven/gesneeuwd
QFTquote:
1800 toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die was tot gisteren 1100 keer aangevraagd
Van die smerige kiosk koffie zeker.quote:
Stewquote:
Zoiets ik hoorde ik althans, kan ook zijnquote:
Zal nooit verspild geld zijn, want goed doel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Versplit geld , want die wordt toch wel gedraait
Nee, je helpt een kindquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Versplit geld , want die wordt toch wel gedraait
Zou inderdaad fijn zijn als ze een reportage maken van hoe ze geholpen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zou graag inzien wat er met de miljoenen euro`s van vorige jaren concreet is gebeurt.
Is dat ergens te zien? Op de 3fm website ?
Nope, was ziek en voel me nog klote eigenlijkquote:
Ohw, das balen... zeker zo voor de kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, was ziek en voel me nog klote eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef matthijst het volgende:
Kijk, zo kan het ook miss mondriool; ook blond, maar wel lekker... Ook zangeres, maar kan wel zingen... Ook een gitaar, maar weet wel hoe te spelen
Beter dan niets en THEE is geen slootwater. Bij de AH hebben ze fucking lekkere thee man.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef Type-R het volgende:
Mensen die blij zijn met dat slootwater op stations
Kijk, zo kan het ook miss mondriool; ook blond, maar wel lekker... Ook zangeres, maar kan wel zingen... Ook een gitaar, maar weet wel hoe te spelen
Ja, schiet niet op inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, das balen... zeker zo voor de kerstdagen
Ik zal het doorgeven!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Beter dan niets en THEE is geen slootwater. Bij de AH hebben ze fucking lekkere thee man.
Ik ben er ook wel klaar meequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik vind sneeuw voor het eerst sinds jaren stom.
Gefeliciteerd, je bent volwassen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik vind sneeuw voor het eerst sinds jaren stom.
Gefeliciteerd, jij nog niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent volwassen.
Kwalitatief goed theewater ja?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Beter dan niets en THEE is geen slootwater. Bij de AH hebben ze fucking lekkere thee man.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
Ook gewoon even 1000 uit eigen zak.
PSV-selectie.
Nee, gelukkig nietquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Caland het volgende:
Jammer dat er geen radio-ondertiteling is.
Caland is een immigrant die geen algemeen bekend dialect kan verstaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Caland het volgende:
Dialect niet kunnen verstaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Caland het volgende:
Ze praat met een accent, een dialect is wat andersquote:
Het gaat fout bij jou.. jij gaat met NSquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
GODSAMME TERING HOEREN ik moet nu via Utrecht gaan reizen. Of via Nijmegen. En via Utrecht vind ik echt een hel want daar gaat alles fout en en en arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Awwwwquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
GODSAMME TERING HOEREN ik moet nu via Utrecht gaan reizen. Of via Nijmegen. En via Utrecht vind ik echt een hel want daar gaat alles fout en en en arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Vraag iemand of hij/zij je met de auto brengt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:
Twents is toch een dialect?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze praat met een accent, een dialect is wat anders
Die man is briliant!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wholla, ik praat gewoon met terry gordon via twitter
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:14 schreef ari_zahav het volgende:
Ze ziet er lekker uit![]()
Zou een betere gast geweest zijn dan Pascal met z'n blofkop
Utrecht CS is wel te doen hoor, lukte ons ook woensdagquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Geef hem eens ongelijk, ze is nou eenmaal een lachebekje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
Coen: "Ik heb gewoon zin in Ilse de Langer"
En dr haren even losquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef franklop het volgende:
Ilse blijft nog even, dr jas gaat uit!
Meer!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef franklop het volgende:
Maar echt dieptwents praat ze nietquote:
Ilse gaat strippenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef franklop het volgende:
gaat er nog meer uit?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef franklop het volgende:
Echt een vrouwen ding. Hoor je mannen nooit zeggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Zelfs ik zou Ilse doen, en ik ben zo straight als wat
Triotje dan ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Zelfs ik zou Ilse doen, en ik ben zo straight als wat
ilse laat zelden iets bloots zienquote:
Dit. Gewoon de gok wagen Mexicaantjequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Utrecht CS is wel te doen hoor, lukte ons ook woensdag
Ik wil d'r niet delenquote:
Bij mij is het serieus ALTIJD problemen. Sinds ik er een keer 6 uur vast heb gezeten en vervolgens om half 4 snachts (terwijl ik naar een fucking vet feest zou gaan nota bene) opgehaald moest worden door mijn zus in Arnhem vermijd ik Utrecht zo veel mogelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Utrecht CS is wel te doen hoor, lukte ons ook woensdag
Die dus! Hij schoot me niet te binnenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
BROEK AF, TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN!
Dan gaat Ilse huilen met accentquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef Geo3kant het volgende:
Eric corton gaat weer zo'n zielig verhaaltje vertellen
Moet ze bij jou teveel betalen dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef KlownJB het volgende:
Ilse wordt bij mij altijd snel afgezet.
*zapquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb niet zoveel keus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit. Gewoon de gok wagen Mexicaantje
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef Geo3kant het volgende:
Waar moet je nu naartoe dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij mij is het serieus ALTIJD problemen. Sinds ik er een keer 6 uur vast heb gezeten en vervolgens om half 4 snachts (terwijl ik naar een fucking vet feest zou gaan nota bene) opgehaald moest worden door mijn zus in Arnhem vermijd ik Utrecht zo veel mogelijk.
Oquote:
Touchéquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:17 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Moet ze bij jou teveel betalen dan?
Zutphen (ouders). Kan ook morgenochtend gaan maar weet niet of ik daar gelukkiger van ga worden.quote:
Online doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:18 schreef Geo3kant het volgende:
Ik moet nog vuurwerk krant inleveren grrrrrr dadelijk concerten
Wat een knalfolder.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:18 schreef Geo3kant het volgende:
Ik moet nog vuurwerk krant inleveren grrrrrr dadelijk concerten
Je maakt me in de war met je avaquote:
Ilse zit er leuk bij.quote:
Dan zou ik idd vanavond gaan ja. Morgen is teveel gestressquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zutphen (ouders). Kan ook morgenochtend gaan maar weet niet of ik daar gelukkiger van ga worden.
En deze dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Je maakt me in de war met je ava
Betersquote:
heb alleen geen 3fm in de trein.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan zou ik idd vanavond gaan ja. Morgen is teveel gestress
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:21 schreef Geo3kant het volgende:
Kan niet geloven dat het bijna voorbij is
Geen Mp3 nee? Dan gewoon hun greatest hits zingen. Wijd open, Hello, Skiddily, Coldplay kerst nummers enz. Maak je nog wat mensen blij ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
heb alleen geen 3fm in de trein.
Geen mobiel met internet ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
heb alleen geen 3fm in de trein.
Ouwe geilert!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:21 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:21 schreef Geo3kant het volgende:
Idd. gewoon geld voor vragen, dan kan je het weer doneren!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen Mp3 nee? Dan gewoon hun greatest hits zingen. Wijd open, Hello, Skiddily, Coldplay kerst nummers enz. Maak je nog wat mensen blij ook
quote:
Is altijd met dat soort artiesten, zie fresku, zie opposites, zie jeugd van tegenwoordig..quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind Opposites zo verschrikkelijk slecht he, live.LOWLANDS
Jawel maar niet voor filmpjes oid. En dan moet ik even Blox kopen en geen zin in.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen mobiel met internet ?
Je zal ervoor betaald hebben op een veilingquote:
interactie met het publiekquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ze moeten niet de hele tijd de muziek stop zetten.
Het is alleen maar lelijk.quote:
ruk of rock?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef ValHallen het volgende:
Opposites, beste rockact van 2010. Volgens 3FM
ALTOOOOOOquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef ValHallen het volgende:
Vanacht.quote:
Idd, gewoon op mute nu.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Goed, ga maar weer muziek draaien
Niet vanzeven?quote:
Artikuleren is ook niet hun sterkse puntquote:
Beste artiest alternative. Da's heel wat anders.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef ValHallen het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |