quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef Geo3kant het volgende:
Wa zingt ie nou.. ii love fishdicks?
ik versta physics, astro physics, maar google anders gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef Geo3kant het volgende:
Wa zingt ie nou.. ii love fishdicks?
Nice.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zolang de ns nog problemen heeft , ja
Alsof je liedje nog gedraait gaat worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
De telefooncentrale is tijdelijk overleden. Ik herhaal: De Telefooncentrale is tijdelijk OVERLEDEN. #SR10CC
@Broekie
Gerard zei laatst vissticksquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
ik versta physics, astro physics, maar google anders gewoon
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is er nog steeds gratis drinken op de stations?Ik heb daar zoveel van geprofiteerd.
Jeuj, gratis koffiequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nice.Ik heb denk ik al wel 10 gratis dingen gehad
In twee dagen.
Als je hello aanvraagt...quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alsof je liedje nog gedraait gaat worden.
ja want als mensen heel de dag over het plein lopen blijft het ook liggen en vegen ze nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dacht dat er zoveel sneeuw lag in eindhoven, maar is dat allemaal gesmolten aan het plein te zien.
Dat plein is goed schoongemaakt met die schuifwagens.. verder overal 20cm, me broer moest werken maar auto zat ingegraven/gesneeuwdquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja op het plein misschien.Hierbuiten ligt 20 cm ofzo.
Die was tot gisteren 1100 keer aangevraagdquote:
Ja i kben een beetje bang om over het dakterras te gaan lopen straks.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat plein is goed schoongemaakt met die schuifwagens.. verder overal 20cm, me broer moest werken maar auto zat ingegraven/gesneeuwd
QFTquote:
1800 toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die was tot gisteren 1100 keer aangevraagd
Van die smerige kiosk koffie zeker.quote:
Stewquote:
Zoiets ik hoorde ik althans, kan ook zijnquote:
Zal nooit verspild geld zijn, want goed doel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Versplit geld , want die wordt toch wel gedraait
Nee, je helpt een kindquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Versplit geld , want die wordt toch wel gedraait
Zou inderdaad fijn zijn als ze een reportage maken van hoe ze geholpen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zou graag inzien wat er met de miljoenen euro`s van vorige jaren concreet is gebeurt.
Is dat ergens te zien? Op de 3fm website ?
Nope, was ziek en voel me nog klote eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |