Werd tijd dat je je eens zou vertonenquote:
hier nixquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Non stop hier ook vanaf vanmiddag een uur of 1
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wilde gister naar SR gaan met een bord met HANS er op maar ik was het vergeten.
Damn, dat is niet bestquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hetzelfde ja.Ik wilde om 2200 gaan slapen en minstens 10 bladzijden leren nog maar ik heb er twee gelezen en ik slaap nog steeds niet. En ik ben echt KAPOT en moet ook nog naar Berlin enzo.
Als je continu een OT discussie aangaat wel ja... als je daadwerkelijk beschrijft wat erop de streams zou gebeuren zouden we heel wat minder topics hebben voor SR10quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:33 schreef DeLuna het volgende:
Vermoeiend hoor, topic en stream volgen
dat dus.quote:
Ja, en die zet Pascal op de nachttrein aangezien hij Blöf haat!quote:
Yeah als Gerard klaar is. En dan nog even 8 bladzijden lezen hehe want ik moet wel IETS doen voorm ijn tentamens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is niet best. Kan je toch beter gaan slapen
. Ga ik nu ook maar doen!
.
Haha gisteren nog even geweestquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Werd tijd dat je je eens zou vertonen.
Daar ga ik danquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wilde gister naar SR gaan met een bord met HANS er op maar ik was het vergeten.
RBquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GOEDEMIDDAAAAAAAAAAAG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |