quote:
Ohw, ook goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dat jaar daarvoor, en dat jaar daarvoor, en dat jaar daarvoor...
Dat is niet sjiek!quote:
Ik luister verder nooit naar 3fmquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voel je aangesproken indien je he leuk vind
Nu!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:00 schreef heloef het volgende:
Even informeren wanneer mag ik weer tik em aan ouwe doen?
nu?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:00 schreef heloef het volgende:
Even informeren wanneer mag ik weer tik em aan ouwe doen?
Is geen zondequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik luister verder nooit naar 3fm![]()
Ja nu is het alweer morgenquote:
Maar de mensen die niet weten dat het al vaker is gebeurd denken dat dat spontaan is, dus het boeit niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de "spontane" versie blijft toch leuker, net als met living doll
Schande!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:
Wel meer mensen hier niet volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heeft hij zelf in elkaar geplaktquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit hebben ze toch wel vaker gebeld?
Dat kloptquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar de mensen die niet weten dat het al vaker is gebeurd denken dat dat spontaan is, dus het boeit niet.
Ik luister normaal altijd Qmusic.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel meer mensen hier niet volgens mij.
Ik wel, altijd
.
Oh.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heeft hij zelf in elkaar geplakt
Staat standaard aan in de auto en hier in huis maar luister meer mn eigen muziek onderweg.. zeker sochtends. Giel:S:Squote:Op vrijdag 24 december 2010 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel meer mensen hier niet volgens mij.
Ik wel, altijd
.
WEL !quote:
Corton zat vroeger toch in een band?quote:
de vrijdag, samen met Michielquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:02 schreef Guanabana het volgende:
ik kijk/luister alleen deze week van het jaar naar Gerard, terwijl ik hem heel het jaar zou kunnen horen!
Ja en in de problemen komen zeker.quote:
KETTER!quote:
ik ook niet, zaterdag gaat hij weer van de autoradio afquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
haha NAATJE!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet want hij komt altijd maar hij is er nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |