quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Haha, ben je mal. Ik had al zo'n vermoeden dat er maar een paar waren.
We blijven gewoon vrolijk doorkrassen.
Het zijn van die dingen die je toch wel weet maar toch koop je zo'n lot omdat het leuk is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:13 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ja sorry, ik verpest de lol wel een beetje met die post he...Zal ik m onder een spoilertag zetten?
Hoe bedoel je? Zijn de tonnen al vergeven dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:24 schreef Zelva het volgende:
Ik kras altijd elk jaar netjes elke dag open, maar dit jaar ergens rond de 10e het prijzenschema eens bekeken. Toen was de lol er wel af, omdat ik al precies wist dat je niets bijzonders meer kon winnen.
Er zijn gewoon een bepaald soort loten uitgegeven, 24000 loten met 5 keer sneeuwpop en 206400 loten met alleen 3 euro uit het extra spel als prijs bijvoorbeeld. Als jequote:Op vrijdag 16 december 2011 14:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zijn de tonnen al vergeven dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., want loten dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., bestaan gewoon niet.
En daarbij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Zelva op 16-12-2011 19:00:03 ]![]()
7 sterren nu, ik ga nog steeds voor de 100k
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Nog 2 sleeën voor 20 euro en één kerstman voor een gratis lot heb ik nog nodig.
Die grote prijzen win je toch niet![]()
![]()
Ik ook niet.
Een lot 1 euro
en op het andere 4 euro tot nu toe.
Verder verwacht ik er niet veel meer van![]()
![]()
Ik had twee gratis loten gewonnen. Daarmee nog twee kalenders gehaald (vakantiegeld, decemberkalenders waren op) en hiermee nog 15 euro bij elkaar gehaald.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Sinds gisteren geen kans meer op de 100k
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |