Mijn opmerking was leuker!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Duurde lang voordat die opmerking kwam. Gefeliciteerd, henkde_j!
Sannequote:
Sanne Vogel, deed mee aan Wie is de Mol, BN'er versie. Dus ze is een BN'er. Verder weet ik het niet.quote:
Wie is zij dan ?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ze is echt afgevallen, ze is er flink op vooruit gegaan zeg.
Goeden actrice.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Sanne Vogel, deed mee aan Wie is de Mol, BN'er versie. Dus ze is een BN'er. Verder weet ik het niet.
Wie nietquote:
Sanne Vogel (Nieuwegein, 10 april 1984) is een Nederlandse toneel-, film- en televisieactrice, schrijfster en theaterregisseur. Samen met haar broer Robin Vogel ligt zij aan de basis van De Vogelfabriek, een bedrijf dat eigen theatervoorstellingen en films produceert en regisseert.quote:
Daar idd vanquote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Sanne Vogel, deed mee aan Wie is de Mol, BN'er versie. Dus ze is een BN'er. Verder weet ik het niet.
oke tnxquote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
HELLO
[..]
Sanne Vogel (Nieuwegein, 10 april 1984) is een Nederlandse toneel-, film- en televisieactrice, schrijfster en theaterregisseur. Samen met haar broer Robin Vogel ligt zij aan de basis van De Vogelfabriek, een bedrijf dat eigen theatervoorstellingen en films produceert en regisseert.
Hoorde het net van mij vrouw al , zat bij haar broertje in de klas.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
HELLO
[..]
Sanne Vogel (Nieuwegein, 10 april 1984) is een Nederlandse toneel-, film- en televisieactrice, schrijfster en theaterregisseur. Samen met haar broer Robin Vogel ligt zij aan de basis van De Vogelfabriek, een bedrijf dat eigen theatervoorstellingen en films produceert en regisseert.
Geloof het wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Speelde zij in Schnitzelparadijs?
neenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
inb4 kutkikker en wijd open gezeik
Nee niet dat ik weet en ik heb VEEL gezien , trust me, en ook Ancilla tillia niet gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hey trouwens, zijn er al vrouwtjes in bikini de ramen wezen schoonmaken?
Nee! Weet je hoe koud!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hey trouwens, zijn er al vrouwtjes in bikini de ramen wezen schoonmaken?
Idd. Maar flink afgevallen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:48 schreef alors het volgende:
Ze was eerst echt mollig, google maar.
Maar ik vind het een vaag kind. Ze wil zich niet laten testen op een kankergen dat ze door kan geven aan haar kind. Want dan zou een kind er niet komen dat er wel had kunnen zijn, zoals zijyah rly
kak.quote:
Echt he.. vuile dikkop komt alleen wat marketing doen .. tyft opquote:Op donderdag 23 december 2010 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Oh die Pascal is echt not amused
Niemand wil Blof maar toch wordt Blof echt te vaak gepushedquote:Op donderdag 23 december 2010 23:48 schreef DaMook het volgende:
kak nummer, wat een kakker.
En NIEMAND wil rick astly.
Dit is een ander nummer, dit is Eindhovenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
2x wijd open in 1 uur... beter kan toch niet?
da kan toch helemaal niet timoerquote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
Iets met bierquote:
Dit is toch Eindhovenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
Je leert wat van die blaadjes bij de kapperquote:Op donderdag 23 december 2010 23:48 schreef alors het volgende:
Ze was eerst echt mollig, google maar.
Maar ik vind het een vaag kind. Ze wil zich niet laten testen op een kankergen dat ze door kan geven aan haar kind. Want dan zou een kind er niet komen dat er wel had kunnen zijn, zoals zijyah rly
hehe jammer van de smiley-edit.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef henkde_j het volgende:
DE 5 MINUTEN WAREN NOG NIET OM![]()
Jah ok, duurde wat langer, moest even een flesje opentrekken
Dat heb je wel eens geiler gezegdquote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
Inderdaad.... wat een humorloze zak zout is dat zegquote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef JaneDoe het volgende:
zo, ik dacht even dat paskal gerard naar zn keel zou vliegen
ohhh nee dan wordt t opeens een geniaal nummerquote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is een ander nummer, dit is Eindhoven
VEEL BETER dan het origineelquote:
Top! En ze maken goeie muziekquote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
hoe is blof tot nu toe geweest?
dat het tot nog toe een leuke gast is was blofquote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:
Zelfingenomen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Nee hoor die lees ik niet, ze zat bij Pauw en Witteman.Ga het maar terugkijken dan zul je haar ook vaag vinden. Geeft verder niks hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je leert wat van die blaadjes bij de kapper
Dit nummer kan nogquote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Niemand wil Blof maar toch wordt Blof echt te vaak gepushed
Ja dat wel, maar ze voegen echt geen reet toe aan de prsentatiequote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens geiler gezegd
Komt op hetzelfde neerquote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is een ander nummer, dit is Eindhoven
Moest werken.quote:
net als guus dus, leuk als ie een liedje zong maar verder niks bijzondersquote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ze voegen echt geen reet toe aan de prsentatie
Ik google haar wel even in dood momentquote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor die lees ik niet, ze zat bij Pauw en Witteman.Ga het maar terugkijken dan zul je haar ook vaag vinden. Geeft verder niks hoor.
hihihiquote:
Over en sluiten voor het nummer 'Eindhoven'quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jullie twee zijn ook echt wel de pubers he?.
Jammer dat die nog niet zijn geweest om te komen opleukenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:51 schreef dasorakel het volgende:
Als je toch NL muziek speelt, doe dan plork sjalalalala
Want " wij staan WIJD OPEN" ?quote:
Misschien dan wel.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij schrijft de teksten niet, dat doet de bassistquote:Op donderdag 23 december 2010 23:51 schreef Geo3kant het volgende:
Geef ons helemaal? Ga fatsoenlijke lyrics verzinnen dikke blaaskaak met je chaggerijnig rotbakkes
Dat ze zo'n band nog airplay geven....quote:
Groningen representquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef alors het volgende:
Nee ik zou Eindhoven niet geven
Groningen daarentegen
Zegt nog een puberquote:Op donderdag 23 december 2010 23:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoelaat gaan ze het huis uit eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wijd open, geef ons wijd open is de combiversie.
zie die baas zitten danquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kon vorig jaar toch ook prima
[ afbeelding ]
Ekdom's kapsel is er wel op vooruit gegaan zeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
's avonds toch ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoelaat gaan ze het huis uit eigenlijk?
Bazenfotoquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
21.45.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoelaat gaan ze het huis uit eigenlijk?
Ja inderdaad... hij doet t op mn werk altijd prima op youtubequote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat die nog niet zijn geweest om te komen opleuken
arme coen, zit dalijk in de graveyard met een humorloze paskal opgescheeptquote:
Volgens mij heeft ekdom standaard geen seks thuis met Kerstquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ow bij ons moesten ze er wel om lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ja inderdaad... hij doet t op mn werk altijd prima op youtube
Om mensen te irriteren wel ter verstaan
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
Dit is een nog kuttere versie dan Wijd open__!
Buiten zetten met dat plakpak!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
arme coen, zit dalijk in de graveyard met een humorloze paskal opgescheept
er is niet eens een kans dat hij gaat slapen, want niet genoeg bedden
Coen kan de stomste gast leuk makenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Maar nu heeft de GGD gezegd dat je een jas aan moestquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Optredens misschien...quote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef aight1 het volgende:
Oh dus als ik daar om 23.00 kom aankakken is er niks meer te zien?
Dan kan je mee plastic bekertjes schuiven.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef aight1 het volgende:
Oh dus als ik daar om 23.00 kom aankakken is er niks meer te zien?
Er ligt me daar toch een teringbende niet normaalquote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan kan je mee plastic bekertjes schuiven.
Hij kan best vals klinken maar zuiver zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:54 schreef Briggy het volgende:
Klinkt die gitaar naar vals of ligt dat aan mij
1 snaartje volgens mij een tikkie naast de klank die het zou moeten zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:54 schreef Briggy het volgende:
Klinkt die gitaar naar vals of ligt dat aan mij
Ik vier!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik doneer 100 EUR als ze Blof op straat flikkeren nu
Gewoon in plakpak hijsen en hele nacht buiten schoppenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef TheVulture het volgende:
De band mag blijven. Die lijkt er nog zin in te hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef TheVulture het volgende:
misschien kunnen ze allen die pascal naar bed schoppenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Het hangt eromquote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef Geo3kant het volgende:
Denk dat een poll niet nodig is om te kijken wat iedereen van Blof vind
Gerard maakte een grapje maar Pascal was in staat om zijn kop eraf te bijten omdat zijn quasi-intellectuele gereutel belachelijk werd gemaaktquote:Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef vivelafete het volgende:
Wat is dat van G-ster en Pascal die leip werd?
Heb ik even gemist!
Het is een feit dat een elvis een walvisquote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef -Peach het volgende:
Een Elvis is nog geen walvis, al is hij nog zo dik.
Gerard liet het stukje horen "Soms blijft de geest er hangen" (quote:Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef vivelafete het volgende:
Wat is dat van G-ster en Pascal die leip werd?
Heb ik even gemist!
Loopt jouw klok voorquote:
WTF dat nummerquote:Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef sjakie007 het volgende:
Ik doneer 100e als ze Blof 4,33 laten spelen, maar dan EXTENDED
Ik niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil naar Rihanna in november
Ja, maar tyfus lam haha daar?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
yo partypeople!
ik kom ook nog ff een uurtje meepikken
alles goed hier?
Drummer maakt de teksten. Ik zeg het nog maar een keer.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Gerard liet het stukje horen "Soms blijft de geest er hangen" () en toen vroeg hij aan Paskal, die klaarstond het lied te spelen, wat een G-Ster is en toen keek hij not amused. En toen probeerde hij nog een beetje erom te lachen. Want guttegut iemand heeft zijn geniale teksten verdraaid.
Wel buiten het glazen huis he...quote:
Hmmz te laat voor een kaartje?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik naar Lowlands.
Oh awcht
Oké, correctie, guttegut iemand verdraaide de geniale teksten van de drummer.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Drummer maakt de teksten. Ik zeg het nog maar een keer.
Edit bassist
Maar hij zei, welkom op vrijdagquote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, de slotdag is al een kleine 2 uur geleden begonnen
Sorry, liep iets voorquote:Op donderdag 23 december 2010 23:58 schreef Briggy het volgende:
[..]
Maar hij zei, welkom op vrijdag
dat was wat voorbarigquote:Op donderdag 23 december 2010 23:58 schreef Briggy het volgende:
[..]
Maar hij zei, welkom op vrijdag
kunnen we collectief doen?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Zeg is er niemand die Blof neer kan sabelen op de twitter ofzo... ik heb zin in een rel
Verdomd, nu je 't zegt!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:58 schreef Cee het volgende:
Daar is Roel! In z'n grote paarse alien-pak!
Krododil ?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
wtf is dat voor paars ding dan
Lijkt op een Gogo ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
wtf is dat voor paars ding dan
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:58 schreef Cee het volgende:
Daar is Roel! In z'n grote paarse alien-pak!
Of gewoon opsluiten in het glazen huis.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Zeg is er niemand die Blof neer kan sabelen op de twitter ofzo... ik heb zin in een rel
Ah dank! Jammer dat blof zo bij deze SR betrokken is. Irritante kutband!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Gerard liet het stukje horen "Soms blijft de geest er hangen" () en toen vroeg hij aan Paskal, die klaarstond het lied te spelen, wat een G-Ster is en toen keek hij not amused. En toen probeerde hij nog een beetje erom te lachen. Want guttegut iemand heeft zijn geniale teksten verdraaid.
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Wel buiten het glazen huis he...
is dat niet 1 van die tering tubbies?quote:
Jij ging toch al open voor cortonquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:00 schreef purplerose het volgende:
lekker ding die klaas, daar ga ik wijd open voor
quote:
wat een morbide opmerkingquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:00 schreef purplerose het volgende:
schei nou gewoon eens een keer uit en je kutplaatje is wegquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:00 schreef purplerose het volgende:
Sta ik nog ergens op de foto mee; )quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:00 schreef purplerose het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
schei nou gewoon eens een keer uit en je kutplaatje is weg
Timur daarentegen..quote:
EO jongerendag?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sta ik nog ergens op de foto mee; )
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:02 schreef Feivel1 het volgende:
Heb wel zin in bitterballen, frikadelletjes, kiphapjes..
Lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:02 schreef Feivel1 het volgende:
Heb wel zin in bitterballen, frikadelletjes, kiphapjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |