Sorry, rollade?quote:
Whahaha omgquote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een meisje uit m'n klas op de basisschool na het douchen bij gym: volgens mij ben ik de enige die nog geen schaamhaar heeft?![]()
!!!!!!
Hmm, bij ons werd zelfs gecontroleerd of je had gedoucht, anders moest je alsnog.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb ik nooit in mn leven meegemaakt
Oke hoe wordt dat dan gecontroleerd? Stel dat ik met badmuts douche.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, bij ons werd zelfs gecontroleerd of je had gedoucht, anders moest je alsnog.
Wat is dat voor strafkamp?:')quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, bij ons werd zelfs gecontroleerd of je had gedoucht, anders moest je alsnog.
JOAHquote:
Weet ik, maar dat schoot me te binnen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, rollade?
[..]
Whahaha omg
Maarre, dat bedoelde ik niet eh
Sowieso.. Douchen bij gym.. Dat durfde ik echt nooit
*geeft rollade*quote:
Hahaha, dat ahdden wij ookquote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil dat je die door de brievenbus duwt.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
*geeft rollade*
Die grote krijg je niet hoor
Awww dat is wel cutequote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Even laten zien. Hij gaat altijd liggen waar ik ben, als ik op bed zit/lig gaat ie daar liggen
. Echt een scheetje, hij houdt van me
Schaamhaar issues bwohohohoquote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat schoot me te binnen.
JE KUNT WEL MEER WILLENquote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil dat je die door de brievenbus duwt.
Ja ik ook wel maar das soms wel even heel moeilijkquote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat.. Niet dan?
En ja soms wordt t een beetje too much idd, mja ik probeer het iig altijd maar in m'n achterhoofd te houden dat ze t niet kwaad bedoelt
Ja, ik doe ook altijd een kwartier voordat ik ga douchen het raampje dicht en dan, 5 min vantevoren zet ik de douche aan, zodat het stoom de badkamer al ff lekker kan opwarmen
MEER ROLLADE JA, NUUUquote:
Er was een meisje in m'n klas die alleen haar hoofd onder de kraan deed en daarom heel snel klaar was. Dan werd haar handdoek gecontroleerd en die was nog helemaal droog. Niet echt handig van haar.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke hoe wordt dat dan gecontroleerd? Stel dat ik met badmuts douche.
Ik weet.. Is het ookquote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook wel maar das soms wel even heel moeilijk.
Oh, mag dat? De douche vijf min eerder aan zetten dan dat je er in gaat?
Bekt wel lekker.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MEER ROLLADE JA, NUUU
* mond open doet.
Kauwen, uitspugen en voeren graag.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik je ook nog voeren?
Oh mijn handdoek wordt even nat van mijn haar als van de rest. Heb er ook altijd speciaal een voor mn haar.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er was een meisje in m'n klas die alleen haar hoofd onder de kraan deed en daarom heel snel klaar was. Dan werd haar handdoek gecontroleerd en die was nog helemaal droog. Niet echt handig van haar.
Hmm, maar als ze haar haar daarmee afdroogt is haar handdoek wel een beetje nat.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er was een meisje in m'n klas die alleen haar hoofd onder de kraan deed en daarom heel snel klaar was. Dan werd haar handdoek gecontroleerd en die was nog helemaal droog. Niet echt handig van haar.
ben terugquote:
Ik vond gemengd omkleden al best spannend.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Fascination het volgende:
We moesten ook een keer verplicht gemengd douchen in groep 3. Iedereen voelde zich hoogst ongemakkelijk.
Ja, dat bedacht ik me ook net. Maar volgens mij werd wel de handdoek gecontroleerd.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh mijn handdoek wordt even nat van mijn haar als van de rest. Heb er ook altijd speciaal een voor mn haar.
Voorkauwen.. En uitspugen.. Waar? Zo recht je............ Njaquote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kauwen, uitspugen en voeren graag.
Nee, mag op een apart bordje.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voorkauwen.. En uitspugen.. Waar? Zo recht je............ Nja![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef MiVer het volgende:
nu een bockje
verkleinwoord van dqod
een lief bockje nu
en groen tuurlijk
Whihio okeuuujj.. Ik regel die shit voor je u_uquote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, mag op een apart bordje.
BobbyB terugquote:
Bobby en Miver terugquote:
Dqod.. is er nog.quote:
ik ben nooit weggeweestquote:
jij plakt duurzaam iddquote:
I like the way you work it.quote:
quote:
Wel, want je komt zojuist toch aanzetten?quote:
Kun je nagaanquote:
Scherp mijn waarde Dqod.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef Dqod het volgende:
Wel, want je komt zojuist toch aanzetten? [ afbeelding ]
Dank u, oh waarde rolladesisquote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scherp mijn waarde Dqod.
Ik zal jou eens aanzettenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Wel, want je komt zojuist toch aanzetten? [ afbeelding ]
Meteen zin om met mn arm in de lucht te gaan zwieren jaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
I like the way you work it.
tja je moet wat met je leven hequote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij plakt duurzaam idd
4B is ook altijd
DOE DAN? DOE DAN??!!!!quote:
Dat klinkt alsof ik 150 kilo ben.quote:
KOM DAN? KOM DAN!!!!!!quote:
Whihio.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef Fascination het volgende:
Mensen van boven de twintig die in een slowchat gaan posten, sorry hoor, maar dan ben je een beetje gestoord.
los van andere complexenquote:
neuquote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik 150 kilo ben.
Rolladeliefhebstersis dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik 150 kilo ben.
Bwohohohohoquote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef Fascination het volgende:
Mensen van boven de twintig die in een slowchat gaan posten, sorry hoor, maar dan ben je een beetje gestoord.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
los van andere complexen
heb ik ook een rollade complex
heb een meters lange rijgveter in hoofd
en iemand die gestrikt hangt
omgekeerd aan balk
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
neu
ik draag je op handen
jeweetzelluf
weest vrolijk partnerquote:Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
tja je moet wat met je leven he
Ik kan beter online minderjarige meisjes lastig vallen dan in het echt.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef Fascination het volgende:
300 kilo?quote:
altijd dat kleinzielige met jouquote:
Ik had heel even een mental image.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd dat kleinzielige met jou
kom op !!!!!!!
moet ik je nageltjes lakken, wil best doen hoor?
kom op !!!!!!!
Nee..quote:
Rustig maar. Adem in, adem uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd dat kleinzielige met jou
kom op !!!!!!!
moet ik je nageltjes lakken, wil best doen hoor?
kom op !!!!!!!
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee..
Niet alleen Miver draagt je op handen
Ik ben klein, iel.. Maar keisterkquote:
WADDUP!!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef Crack_ het volgende:
I just came to say hello, hellooo
Hello ohohoho
1.68quote:
Uptown Girl.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Crack_ het volgende:
Welk liedje is dit:
"Oehoehoeeee hoehoehoee oehoehoehoeoheoe".
Het was dan ook een gemis om jou niet in de sc te hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef MiVer het volgende:
bohhhhhhhhhhhhhhhhh
veels mivers in de tekst
hahaha
Rolling Stones - I can almost hear you sigh.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Crack_ het volgende:
Welk liedje is dit:
"Oehoehoeeee hoehoehoee oehoehoehoeoheoe".
Het nummer heet Barbra Streisand. Duck Sauce is de artiest.quote:
Jij danquote:
jouw u_u heeft me nooit verlatenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was dan ook een gemis om jou niet in de sc te hebben
Nou en, je weet toch welke ik bedoelquote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het nummer heet Barbra Streisand. Duck Sauce is de artiest.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef MiVer het volgende:
[..]
jouw u_u heeft me nooit verlaten
dat bedoel ik positief !
Dus toch.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het nummer heet Barbra Streisand. Duck Sauce is de artiest.
Come on baby, do the locomotion.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Dqod het volgende:
So come on come on, do the locomotion with me!!
Zie bovenstaande post(s)quote:
Pret stelde zijn moeder voor als een grote locomotief, terwijl hij een stoomlocomotief nadeed met zijn armen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Dqod het volgende:
So come on come on, do the locomotion with me!!
Marlies zingt "come on come on"quote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Come on baby, do the locomotion.
Whahaha wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pret stelde zijn moeder voor als een grote locomotief, terwijl hij een stoomlocomotief nadeed met zijn armen.
Dit dus, ik probeer heel veel maar ik zie 't nietquote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahaha wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat liedje is van Kylie Minogue.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Marlies zingt "come on come on" [ afbeelding ]
DUS IK OOK
WIE?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat liedje is van Kylie Minogue.![]()
Ik moest wel denken aan m'n oudste broer die eens Koos Alberts nadeedquote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit dus, ik probeer heel veel maar ik zie 't niet.
Johquote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat liedje is van Kylie Minogue.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |