Ik vond gemengd omkleden al best spannend.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Fascination het volgende:
We moesten ook een keer verplicht gemengd douchen in groep 3. Iedereen voelde zich hoogst ongemakkelijk.
Ja, dat bedacht ik me ook net. Maar volgens mij werd wel de handdoek gecontroleerd.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh mijn handdoek wordt even nat van mijn haar als van de rest. Heb er ook altijd speciaal een voor mn haar.
Voorkauwen.. En uitspugen.. Waar? Zo recht je............ Njaquote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kauwen, uitspugen en voeren graag.
Nee, mag op een apart bordje.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voorkauwen.. En uitspugen.. Waar? Zo recht je............ Nja![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef MiVer het volgende:
nu een bockje
verkleinwoord van dqod
een lief bockje nu
en groen tuurlijk
Whihio okeuuujj.. Ik regel die shit voor je u_uquote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, mag op een apart bordje.
BobbyB terugquote:
Bobby en Miver terugquote:
Dqod.. is er nog.quote:
ik ben nooit weggeweestquote:
jij plakt duurzaam iddquote:
I like the way you work it.quote:
quote:
Wel, want je komt zojuist toch aanzetten?quote:
Kun je nagaanquote:
Scherp mijn waarde Dqod.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef Dqod het volgende:
Wel, want je komt zojuist toch aanzetten? [ afbeelding ]
Dank u, oh waarde rolladesisquote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scherp mijn waarde Dqod.
Ik zal jou eens aanzettenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Wel, want je komt zojuist toch aanzetten? [ afbeelding ]
Meteen zin om met mn arm in de lucht te gaan zwieren jaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
I like the way you work it.
tja je moet wat met je leven hequote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij plakt duurzaam idd
4B is ook altijd
DOE DAN? DOE DAN??!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |