Niks mis mee.. Ikzelf ben uiteraard volledig normaal...........................................quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben HELEMAAL gestoord en kan best druk zijn, dat ben ik.
Ja, ik was een weekje thuis en ben nu weer in den haag omdat ik morgen moet werken maar 't voelt toch ook wel lekker. Thuis zijn we met zn zessen en soms is dat zo drukkkk, en mamsie die zich overal mee bemoeid
Soms is 't té
Hahaa, nou een te klein bad kan toch ook leuk zijn?
Ik heb het juist andersomquote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef Fascination het volgende:
Ik vond vroeger strings juist niets, maar nu wel.Dat past dan niet helemaal in het plaatje.
Kuch.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis mee.. Ikzelf ben uiteraard volledig normaal...........................................
Nee geen Sinterklaas. (nouja alleen pepernoten en chocoladeletters)quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doen jullie ook nog aan sinterklaas? Drukke dag trouwens.
trouwens, die eigenaar van paardje gaat op wintersport dus volgende week is ze weer even een weekje van mij![]()
.
[..]
Ja.
Omg, wat een onthulling, 4EBE. Jij kwijlde vroeger een beetje bij het omkleden bij gym als je zag dat een klasgenootje een string aan had?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom
WAAAAAAAATTTT?quote:
Ja, dat is gewoon nastyquote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Chai het volgende:
Bij mij droegen t/m de 3e klas ongeveer echt alleen de vadsige meisjes uit mijn klas strings.En dan ook echt altijd en het stak een kilometer boven die broek uit.
Eh, nee ik ben hetero.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Fascination het volgende:
Jij kwijlde vroeger een beetje bij het omkleden bij gym als je zag dat een klasgenootje een string aan had?
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, nee ik ben hetero.
Ik keek trouwens niet echt naar klasgenoten hun onderbroek, jij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Die vadsige meisjes doen dat nu nogquote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Chai het volgende:
Bij mij droegen t/m de 3e klas ongeveer echt alleen de vadsige meisjes uit mijn klas strings.En dan ook echt altijd en het stak een kilometer boven die broek uit.
Was een grapje.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, nee ik ben hetero.
Ik keek trouwens niet echt naar klasgenoten hun onderbroek, jij wel?
Nee die dragen nu wel boxers geloof ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die vadsige meisjes doen dat nu nog.
Hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis mee.. Ikzelf ben uiteraard volledig normaal...........................................
En ach ja.. Dat zijn moeders eh.. Maar vaak bedoelen ze t wel goed
Nee haha niet echt.. Da's koud dan.. Tocht zo
Oh nouja, zal er wel aan liggen dat ik op vmbo zat. Daar doen ze 't wel nog steedsquote:Op donderdag 23 december 2010 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die dragen nu wel boxers geloof ik.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook nietTmi, sis please...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook nietEen meisje uit m'n klas op de basisschool na het douchen bij gym: volgens mij ben ik de enige die nog geen schaamhaar heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Van die BB dingen en dan het liefst een meter boven de broek uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die dragen nu wel boxers geloof ik.
JAJAJAJAJA.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was een grapje.Nee, ik ook niet echt. Kon ook vaak niet trouwens, want bijna iedereen deed zittend hun broek uit.
Ik ook niet. Er is sowieso altijd iets mis met die douches. Zitten bacteriën in omdat ze nooit gebruikt worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb ik nooit in mn leven meegemaakt
Wat.. Niet dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Ja ik vind 't ook wel fijn eigenlijk, ok soms. Na een paar dagen is 't te veel.
Huh, oh op die ? :/. Is jullie badkamer ook alitjd zo koud ja? :/
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb ik nooit in mn leven meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |