1.68quote:
Uptown Girl.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Crack_ het volgende:
Welk liedje is dit:
"Oehoehoeeee hoehoehoee oehoehoehoeoheoe".
Het was dan ook een gemis om jou niet in de sc te hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef MiVer het volgende:
bohhhhhhhhhhhhhhhhh
veels mivers in de tekst
hahaha
Rolling Stones - I can almost hear you sigh.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Crack_ het volgende:
Welk liedje is dit:
"Oehoehoeeee hoehoehoee oehoehoehoeoheoe".
Het nummer heet Barbra Streisand. Duck Sauce is de artiest.quote:
Jij danquote:
jouw u_u heeft me nooit verlatenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was dan ook een gemis om jou niet in de sc te hebben
Nou en, je weet toch welke ik bedoelquote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het nummer heet Barbra Streisand. Duck Sauce is de artiest.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef MiVer het volgende:
[..]
jouw u_u heeft me nooit verlaten
dat bedoel ik positief !
Dus toch.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het nummer heet Barbra Streisand. Duck Sauce is de artiest.
Come on baby, do the locomotion.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Dqod het volgende:
So come on come on, do the locomotion with me!!
Zie bovenstaande post(s)quote:
Pret stelde zijn moeder voor als een grote locomotief, terwijl hij een stoomlocomotief nadeed met zijn armen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Dqod het volgende:
So come on come on, do the locomotion with me!!
Marlies zingt "come on come on"quote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Come on baby, do the locomotion.
Whahaha wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pret stelde zijn moeder voor als een grote locomotief, terwijl hij een stoomlocomotief nadeed met zijn armen.
Dit dus, ik probeer heel veel maar ik zie 't nietquote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahaha wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat liedje is van Kylie Minogue.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Marlies zingt "come on come on" [ afbeelding ]
DUS IK OOK
WIE?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat liedje is van Kylie Minogue.![]()
Ik moest wel denken aan m'n oudste broer die eens Koos Alberts nadeedquote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit dus, ik probeer heel veel maar ik zie 't niet.
Johquote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat liedje is van Kylie Minogue.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |