Dat klinkt alsof ik 150 kilo ben.quote:
KOM DAN? KOM DAN!!!!!!quote:
Whihio.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef Fascination het volgende:
Mensen van boven de twintig die in een slowchat gaan posten, sorry hoor, maar dan ben je een beetje gestoord.
los van andere complexenquote:
neuquote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik 150 kilo ben.
Rolladeliefhebstersis dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik 150 kilo ben.
Bwohohohohoquote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef Fascination het volgende:
Mensen van boven de twintig die in een slowchat gaan posten, sorry hoor, maar dan ben je een beetje gestoord.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
los van andere complexen
heb ik ook een rollade complex
heb een meters lange rijgveter in hoofd
en iemand die gestrikt hangt
omgekeerd aan balk
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
neu
ik draag je op handen
jeweetzelluf
weest vrolijk partnerquote:Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
tja je moet wat met je leven he
Ik kan beter online minderjarige meisjes lastig vallen dan in het echt.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef Fascination het volgende:
300 kilo?quote:
altijd dat kleinzielige met jouquote:
Ik had heel even een mental image.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd dat kleinzielige met jou
kom op !!!!!!!
moet ik je nageltjes lakken, wil best doen hoor?
kom op !!!!!!!
Nee..quote:
Rustig maar. Adem in, adem uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd dat kleinzielige met jou
kom op !!!!!!!
moet ik je nageltjes lakken, wil best doen hoor?
kom op !!!!!!!
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee..
Niet alleen Miver draagt je op handen
Ik ben klein, iel.. Maar keisterkquote:
WADDUP!!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef Crack_ het volgende:
I just came to say hello, hellooo
Hello ohohoho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |